Tomaszów Lubelski: Ewakuacja Biedronki na ul. Łaszczowieckiej. W sklepie była bomba?

  • 30.01.2019, 15:32 (aktualizacja 31.01.2019 12:37)
  • ak
Tomaszów Lubelski: Ewakuacja Biedronki na ul. Łaszczowieckiej. W sklepie była bomba? Fot. policja.pl
Wszystkie służby zostały postawione na nogi, a personel i klienci dyskontu ewakuowani po tym, jak dziś ok. południa w sklepie Biedronka w Tomaszowie Lubelskim znaleziono dziwny przedmiot z diodami.

Akcja rozpoczęła się ok. południa. Kierownik Biedronki z ul. Łaszczowieckiej powiadomił policję, że na jednej ze sklepowych półek leży podejrzany przedmiot z diodami. Przypuszczano, że to może być ładunek wybuchowy.

Ubezpiecz dom i złap 10% zniżki na ubezpieczenie auta w PZU
Ubezpiecz dom i złap 10% zniżki na ubezpieczenie auta w PZU
Ubezpiecz dom i złap 10% zniżki na ubezpieczenie auta w PZU

Na miejsce zaraz po sygnale dotarły wszystkie służby ratunkowe. Natychmiast ewakuowano wszystkich pracowników i klientów dyskontu. Oczyszczono również parking przed budynkiem.

Po godz. 15 było już wiadomo, że Biedronce żadnej bomby nie było. Dziwny przedmiot okazał się... fragmentem zabawki z oferty sklepu.

ak
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (24)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Klient laszczowieciej
Klient laszczowieciej 4.02.2019, 23:27
Moim zdaniem to kierownik powinien być odpowiedzialny za koszty które poniosła biedronka przez jego niekompetencję. Jaki kierownik nie zna towaru swojego sklepu? Poza tym ten towar nie został wzniesiony na sklep więc dlaczego niewinni chłopcy mają płacić za brak inteligencji kierownika?
Marcin
Marcin 2.02.2019, 09:19
Ja widziałem w Czwartek wieczorem takie samo pudełko z dwiema diodami i bateriami w Biedronce w Zamościu obok Carrefour'a
klijentka
klijentka 31.01.2019, 20:42
macie mila obsluge haha , warcza ze strach cos zapytac ,,to ma byc mile
solidarna
solidarna 31.01.2019, 19:26
Nie zgadzam sie z nie miłymi opiniani jakie sa zamieszczane..Pracownicy staraja sie jak mogą..My zawsze mieliśmy miłą obsługe..
Gość
Gość 31.01.2019, 07:25
U nas nie wybuchają bomby,za dużo filmów oglądasz, widzę zmasowane fałszywe alarmy w niemieckich,portugalskich marketach w Polsce,a może czas kupować w naszych polskich sklepach?to jakaś zmowa w całej Polsce,może słusznie,obcy wykorzystują Polaków jak mogą,a pracownicy pracują jak niewolnicy za grosze,zero szacunku,a wy Polacy wstydu nie macie,latacie po Kaufland ach i biedronkach ,nie znam jednego niemca,francuza czy szwajcara by u siebie w kraju robił zakupy w polskim sklepie i kupował polskie produkty, wstydźcie się Polacy,dlatego nas nie szanują i będzie zawsze źle w Polsce jak nie będziecie wspierać polskiej gospodarki i kupować polskich produktów,co? nie macie polskich sklepów i produktow?mamy!delikatesy,stokrotka groszek i wybierać z polskim kodem 590...
credo
credo 31.01.2019, 07:13
Wydaje się że na takie fałszywe alarmy w całej Polsce w marketach,chodzi o jedno,by omijać niemieckie,portugalskie czy francuskie markety w Polsce by zniechęcić ludzi do kupowania u obcych?to by nie kupować u obcych bardzo mi się podoba,tylko ktoś dziwną metodę zastraszania obrał...
Ewelina
Ewelina 30.01.2019, 22:39
Ludzie, odrobinę zrozumienia. Kierownik odpowiadał za życie na pewno kilkunastu czy kilkudziesięciu osób - klientów jak i pracowników sklepu. Uważam, że każdy, który ma odrobinę rozumu w głowie postąpiłby identycznie, tym bardziej, że tak jak napisane wyżej "element zabawki", to waszym zdaniem miał nawet znać wszystkie elementy zbiorcze poszczególnych rzeczy z asortymentu?
Baryek
Baryek 30.01.2019, 20:25
Fajny kierownik jak swojego towaru nie zna.
Zabawka
Zabawka 30.01.2019, 19:12
No cóż. Mimo wszystko lepiej jest dmuchać na zimne
Xxx
Xxx 30.01.2019, 17:39
Z tego co wiem to o podejrzanym przedmiocie personel sklepu poinformowal jeden z klientow, wiec przedmiot naprawde musial wydawac sie podejrzany. A fakt ze klient rozerwal opakowanie z asortymentu i przeniosl w calkiem inne miejsce to swiadvzy tylko i wylacznie o klientach sklepu. Co do sytuacji na sklepie: pracownicy sklepu w nim nie balagania, gdyby kazdy klient odniosl na miejsce towar z ktorego zrezygnowal sklep wygladalby inaczej bo to nie kasjerzy rozrzucaja asortyment tylko klienci. A kierownik sklepu zachowal sie tak jak powinien. W sytuacji jakiegokolwiek zagrozenia jest zobowiazany do przeprowadzenia ewakuacji. W koncu odpowiada za zycie wszystkich klientow sklepu. Latwo jest komentowac nie znajac sytuacji od drugiej strony.
Olka
Olka 31.01.2019, 04:52
Święta racja
Żabka
Żabka 30.01.2019, 17:39
Jaki Sklep taka jakość produktów Wybuchowych !
Kasjer
Kasjer 30.01.2019, 17:18
Przedmiot był tak położony że każdy kto go zobaczył balby się. Więc komentarze do kierownika są trochę nie na miejscu. Oceniać to najlepiej. Ciekawe czy każdy byłby taki cwany to pisać. Każdy by się przestraszył. A "bomba" nie okazal się przedmiot z oferty tylko jego część, która ktoś wyciągnął z opakowania zbiorczego.
Była klientka
Była klientka 30.01.2019, 16:51
Najbardziej zaniedbany sklep , jaki widziałam w okolicy. Brudno, chaos, personel niezbyt miły, najczęściej czynna 1 kasa a cała reszta na zapleczu. Nie dziwne , że mają takie problemy.
Gość
Gość 31.01.2019, 19:43
Serio???radzę odwiedzić Biedronki w większych miastach i wtedy Była klientko podjąć dyskusję....
HciwD
HciwD 31.01.2019, 13:54
,, Była klientko,, chyba mało w życiu widziałaś... Zapraszam do warszawskich buedronek. Jeśli brudno odkładaj rzeczy na miejsce. Chaos? Przez kogo? Przez to co klienci robią. Personel niezbyt miły? Nie każdy musi mieć dobry dzień. A poza tym to co robią klienci na sklepach to w sumie się nie dziwię że są nie mili a klienci miłością do nich też nie tryskają. Nie no teraz hit hitów. Uwaga, uwaga ,, najczęściej czynna jest kasa nr 1,, głąbie bo ona jest cały czas otwarta. Nikt nie będzie czekał na ciebie w dziesięciu kasach abyś Ty ją sobie wybrała. A na zapleczu też jest co robić... Jak jesteś taka mądra to się tam zatrudnij. Ponoć dobrze płacą... A problem mają z czym? Z coraz większymi utargami chyba :D
Gość
Gość 30.01.2019, 19:33
Zgadzam się w zupełności, całkowity barak organizacji sklepu, kasjerzy spacerują i gadają, brudno, towar leży gdzie popadnie często bezpośrednio na podłodze. Bardzo ciężka komunikacja, pełno towaru leżącego chaotycznie - poruszanie się wózkiem bardzo utrudnione. Podłoga brudna jak i półki ! Owoce i warzywa bardzo rzadko przebierane, mnóstwo zgniłych. Pracownicy mało zorientowani w promocji. Jak na biedronkę - porażka!!!
Jpd
Jpd 31.01.2019, 13:58
,,Towar leży gdzie popadnie nawet na podłodze...,, To *** odkładaj je na miejsce baranie wtedy nie będzie leżał gdzie popadnie! Jak ja nienawidzę takich gnid. Sami zrobią roz*** a pretensje mają...
Gosc
Gosc 30.01.2019, 17:16
I na dodatek oszukuja jak tylko mogą...inna cena na polce inna przy kasie.
A kasjerki odpowiedz " a co to ja wrozka jestem, nie interesuja mnie ceny na sklepie .mi wyskakuje taka..."
Brak szacunku dla klienta.
Ide tam naprawde jak musze sporadycznie raz w miesiacu i zawsze cos
chcwd
chcwd 2.02.2019, 15:59
To jakiego ch... idziesz do tego sklepu? Idź do Delikatesów tam jest ładnie, czysto i przejrzyście, a ile asortymentu, ba nawet kolejek nie ma. I nikt Cie nie oszuka.
Widać że duży procent mieszkańców płd. wsch części Polski to prawdziwy Ciemnogród. Pisząc takie komentarze, to tylko świadczy o waszej inteligencji. Może wpierw pasowałoby sprawdzić np. jak się pracuje w takich Dyskontach, ilu pracowników jest na zmianie, czy pracownicy w ogóle mają czas na przerwę? Może wasze wymyślone pretensje bądź uwagi, jak byście chcieli aby wyglądał sklep w którym robicie zakupy, trzeba kierować na adres Firmy. Każdy sklep ma swoją Infolinie, dlaczego tam nie kierujecie swoich pretensji? Tylko obrażacie innych. No bo przecież tak jest najłatwiej, a jeszcze w internecie, to już całkiem super. Bo przyjść powiedzieć prosto w oczy to już ciężko, a jeszcze ogarnia Cykor żeby czasem wpier.. nie dostać.
Fuk Ju
Fuk Ju 30.01.2019, 19:17
Debil z***!
Kierownik biedry
Kierownik biedry 30.01.2019, 16:50
Kierownik inteligent do wy***a jak nie wie co ma w ofercie.
Klio
Klio 30.01.2019, 17:25
Nikomu w dzisiejszych czasach nie dogodzi!!jak by wybucha prawdziwa bomba to byście mieli pretensje że kierownik nic nie zrobił!!!

Pozostałe