Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Wtorek, 9 sierpnia 2022 09:29
Reklama

Tragiczny wypadek w Wielączy. Zginęła kobieta w ósmym miesiącu ciąży i jej dziecko (ZDJĘCIA)

Do tragedii doszło dzisiaj przed południem w Wielączy (gm. Szczebrzeszyn). Zderzyły się tam dwa samochody audi. Cztery osoby trafiły do szpitala. Lekarzom nie udało się uratować życia młodej kobiety, która była w ósmym miesiącu ciąży. Zmarło również jej dziecko.
Tragiczny wypadek w Wielączy. Zginęła kobieta w ósmym miesiącu ciąży i jej dziecko (ZDJĘCIA)
Autor: KMP Zamość

Do wypadku doszło dzisiaj przed godz. 10. Policjanci jeszcze wyjaśniają szczegółowy przebieg tego tragicznego zdarzenia. Póki co ustalili, że doszło tam do zderzenia dwóch audi. 

– Audi A5 kierował 24-letni mieszkaniec gm. Szczebrzeszyn. Skręcał w lewo na posesję i wówczas w jego auto uderzyło audi A4, za którego kierownicą siedział 28-latek z gminy Łaszczów - relacjonuje Joanna Kopeć, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.

Zaraz po zdarzeniu do szpitala przewieziono wszystkich uczestników wypadku, obu kierowców i ich pasażerów. Niestety, lekarzom nie udało się uratować życia 27-letniej ciężarnej kobiety, która jechała audi A5. Była w ósmym miesiącu ciąży. Próbowano ratować dziecko, ale i ono zmarło.

Ucierpiał też 24-latek, pasażer drugiego pojazdu.



Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Anna K 22.06.2017 15:16
WITAM :( :( :( :( :( :( :( Czy ktoś może mi pomóc skontaktować sie z mężem śp. Angeliki ? Anna 506-172-923

stefan 08.05.2017 08:52
24-latek w śpiączce 28-latek połamana noga

Hhhh 14.05.2017 15:21
To 28 latek byl w spiaczce... a 24 latek ma polamana noge...

itd 14.05.2017 15:32
Najpierw się dowiedz dokładnie a potem pisz a nie wymyślasz takie głupoty Hhhh

... 17.05.2017 14:57
Wlasnie komentarz wyzej dobrze napisal, wiec ty uja wiesz

swiadek 15.12.2017 16:08
To oni powinni zginąć a nie ta biedna dziewczyna! to z ich winy był wypadek

Jfjk 15.05.2017 08:37
Nikt nie byl w śpiączce. Jeden został wprowadzony w śpiączkę farmakologiczna tylko ze wzgledu na transport do lublina bo w Zamościu nie bylo juz miejsc.

abc 15.05.2017 15:38
Obaj z A4 byli w śpiączce farmakologicznej , pasażer bardzo ucierpiał w tym wypadku.

Mia 04.05.2017 14:08
Kiedy odbedzie sie pogrzeb Angeli?

m 04.05.2017 17:12
Po *** pytasz o to tu ? Jakbys byla bliskim znajomym to bys wiedziala...

ona 04.05.2017 17:16
w piątek o 13:30

Ola 04.05.2017 11:16
Ludzie jacy wy jesteście niemyslacy!!! Jak Mateusz mógł wymusić skręcając w lewo, skoro zderzenie było czołowe??? Jeśli wymusiłby skręcając w lewo to a5 zostałoby uderzone w prawy bok. Ten z a4 wyprzedzał ( chociaz nie miał odpowiedniej widoczności) i jechał z nadmierna prędkością pasem lewym- czyli pasem na którym stał Mateusz chcąc skręcić. Nie wymądrzajcie sie jeśli nie znacie szczegółów wypadku. Wyjaśnianie sprawy zostawcie policji a osąd- Bogu. Nie szukajcie sensacji w cudzej tragedii- lepiej zmowcie modlitwę za Angele i jej synka.

... 05.05.2017 12:05
Tylko ze a5 wyprzedzalo lewym pasem. Chcial skręcić uciec na posesje, i wtedy, a4 uderzyło

Weronika 12.05.2017 23:09
Ok

itd 15.05.2017 18:51
Najlepiej zwalić wszystko na A4 a gdyby ten tołman z A5 myślał że ma obok ciężarną kobietę nie doszło by do takiej tragedii .

majk 02.07.2017 16:26
Jestes *** ludzka s***ina, oczywiscie ze to wina tych 2 pajacy z A4

go 03.05.2017 10:12
Ludzie chłopak był wystawiony na czołówke z Audi a4 co wyprzedzało ciężarówke , wolał uciec (myślał,ze zdąży ) nie obwiniajcie od razu ludzi i nie mówcie,ze to brat zabił siostre ,bo to totalna głupota , należy współczuć całej rodzinie

Eeee 29.04.2017 13:20
Jak miała na nazwisko ta kobieta co zginęła?

m 04.05.2017 16:44
Na *** ci to ? Lepiej napiszcie jak sie nazywali ci dwaj kolesie ktorzy zamordowali te dziewczyne !!!

P 06.05.2017 19:24
Zal

... 08.05.2017 16:45
Ch*j cie to obchodzi jeba*y cwelu

itd 15.05.2017 18:46
Ty nierozwoju ***.

ww 28.04.2017 23:24
Wyrazy wspulczucia dla rodziny i dla męża a te chore kom to zostawcie dla siebie ciekawe czy byście pisali jakby was taka tragedia spotkala

Lola 28.04.2017 22:12
A co z pozostalą 2 z tej tragedi wie ktos cos moze oprocz tego ze sa w szpitalu

Ess 28.04.2017 22:47
24-latek w śpiączce 28-latek połamana noga

D 29.04.2017 22:17
24 latek nie jest w śpiączce

Ess 29.04.2017 22:26
Śpiączka farmakologiczna

m 04.05.2017 16:44
Powinni umrzec oni !

,., 05.05.2017 12:07
Żebyś ty zaraz nie umarl ... wstydź sie! Piszesz takie glupoty. Ciekawe czy jak by tobie sie stala tragedia bys tak pisal/a. Puknij sie w łeb czlowieku...

K 06.05.2017 19:25
Za takie komentarze powinno sie trafić do wiezienia

NN 08.05.2017 12:07
Akurat,tylko ze odwrotnie jak nie wiesz to nie pisz głupot

... 08.05.2017 16:46
Haha, wiem lepiej co sie dzieje z nimi teraz , więc japka tam

Trish 14.05.2017 15:19
28 latek kilka dni temu zostal wybudzony ze spiaczki... a 24 latek ma polamana noge

itd 14.05.2017 15:30
Co ty człowieku piszesz , nie wiesz to nie wymyślaj głupot.

.... 17.05.2017 14:59
24 latek ma ręke w gipsie... i obrazenia wewnętrzne ...

Stary dynksiarz 28.04.2017 22:10
Denaturat jest mocny.

marcoceco 29.04.2017 18:47
Durny jesteś,to był mój kolega z siostrą,to miejsce jest pechowe,i oni tam mieszkają.. !

Monika 30.04.2017 15:09
Ludzie nie mają za grosz wspolczucia.Moje kondolencje

M... 28.04.2017 20:53
Syn i corka wlasciciela komisu w wielączy...

mira 28.04.2017 20:46
Wie ktos moze jak sie nazywala dziewczyna?

Ona 29.04.2017 13:00
Angelika:(

annn 28.04.2017 20:38
Straszne to jest! Ludzie jeżdzijcie ostrożniej Gdzie wams ie tak spieszy ?

Lola 28.04.2017 19:41
Wymusil brat zabitej kobiety chyba

m 04.05.2017 16:45
Gowno prawda! Jak masz ***ic glupoty to *** sie w ryj

.. 05.05.2017 12:15
Ch*j Ci w *** czlowieku

M 28.04.2017 19:41
I kobieta byla pasarzerem...na pewno nie prowadzila auta.. dlatego zgniela na miejscu... I wlasnie w nia udezylo audi.. jechal z potworna predkoscial... Jeszcze na dodatek wyprzedzal

abc 28.04.2017 19:40
Z tego co mi wiadomo to kobieta i dziecko nie zyja ????

Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Emeryt z ZamościaTreść komentarza: Cnoty niewieście w akcji.Data dodania komentarza: 08.08.2022, 22:39Źródło komentarza: Zamość: Uczelnia ma swój banknotAutor komentarza: wpadkaTreść komentarza: A większość zaburzonych koniet stara się jeszcze prowokować zeby czuć sie ofiaramiData dodania komentarza: 08.08.2022, 19:58Źródło komentarza: „Będziesz s..ą”. Sms-y znanego księdza do młodej kobietyAutor komentarza: PytanieTreść komentarza: Kobieta * Znasz facetów chyba. Do 20 z powołaniem a po tym wieku zaczyna działać instynkt. I nie ważne czy ksiądz czy policjant czy wojskowy jak nie uporządkuje sonie instynktów to ma zaburzeniaData dodania komentarza: 08.08.2022, 19:56Źródło komentarza: „Będziesz s..ą”. Sms-y znanego księdza do młodej kobietyAutor komentarza: KlerTreść komentarza: Znacie aferę a Kleszczewa na trasie Hrubieszów Zamoście. To jest wypadkowa trzymania celibatu dla księży, Chce być w celibacie to zakon a tak afera za aferąData dodania komentarza: 08.08.2022, 19:51Źródło komentarza: „Będziesz s..ą”. Sms-y znanego księdza do młodej kobietyAutor komentarza: Jak to w kabarecie byłoTreść komentarza: Hahaha nawet mój autorytet dopadli, Pewnie sprawa w Otwocku.Data dodania komentarza: 08.08.2022, 19:46Źródło komentarza: Waszczykowski zakpił z materiału „Wiadomości”. Teraz się tłumaczyAutor komentarza: Państwo w PaństwieTreść komentarza: szpitaleData dodania komentarza: 08.08.2022, 19:42Źródło komentarza: Wpadka „Wiadomości” TVP. Rozszerzyli Unię Europejską
Reklama
Reklama