Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 05:58
Reklama Baner reklamowy firmy WODBET
Reklama

Podwyżki w Trzeszczanach. Lepiej radnym i wójtowi (TYLKO W GAZECIE)

Od listopada radni gminy Trzeszczany będą pobierali o 200 zł wyższe diety, a wójt Stanisław Czarnota otrzyma z gminnej kasy o prawie 2 tys. zł wyższe wynagrodzenie.
Podwyżki w Trzeszczanach. Lepiej radnym i wójtowi (TYLKO W GAZECIE)
Od listopada pobory wójta Stanisława Czarnoty wyniosą ponad 10,1 tys. zł brutto.

Czy ktoś jeszcze dostanie więcej pieniędzy? Dowiesz się czytając nową Kronikę Tygodnia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

LEw 18.11.2020 12:28
Panie wójcie Pan się boi większość mieszkańców murem za Panem stoi.

Odwołujcie 14.11.2020 06:23
Kózek K śmietnisko w Trzeszczanach wam zagwarantuje i po plecach p[oklepie.

W koło Macieju 13.11.2020 16:51
Mieszkańcu zamiast szykować taczkę dla Wójta odpowiedź w koncu na zadane pytanie. Jak robić referendum to może odrazu za odwołaniem rady? Taniej wyjdzie w pakiecie. Myślę że parę osób tutaj a szczególnie jedna mogłaby się bardzo zdziwić.

Anka 13.11.2020 12:43
Panie wójcie. Przykro mi ale przygotowują referendum. Paradoksalnie wybawieniem dla destrukcyjnych działań pewnych osób jest Michał M. Tak więc ich dni na stołeczkach są policzone. Popieramy Pana i nie damy zrobić Pany krzywdy.

jestem za referendum odwołać wójta 13.11.2020 15:17
ja szykuję wójtowi taczkę

A 14.11.2020 06:15
Ja jestem przeciw hucpie zielonej zarazy.

Hahaha 26.11.2020 16:22
Anka, weż :D

W koło Macieju 12.11.2020 21:36
Mieszkańcu nie obrażaj się ....to powiesz w końcu jak to jest z tą kasą?

Hmm 13.11.2020 00:43
Więc jak jest? Czy zmieniamy nick i zabawa od nowa?

bagno 12.11.2020 20:43
25tys. zł razy 4 lata = 100tys. zł coś sensownego za to można zrobić w gminie a tak podwyżka dla was to kasa wyrzucona w błoto!

Nick godny poziomu autora 12.11.2020 21:06
Wytłumacz dlaczego x4?. A co tam idź dalej, jakby pozamykać szkoły w całej gminie, jakby nie płacić pracownikom wprowadzając niewolnictwo, jakby nie płacić podatków, ZUS- ów, nie uiszczać opłat za energie elektryczną, wtedy to by było?

Była mieszkanka 11.11.2020 21:58
Przecież w Trzeszczanach czas stanął w miejscu. Jest gorzej niż 20 lat temu. Byłam w tym roku i jakby czas stanął w miejscu. Nawet ośrodek zdrowia zlikwidowany. Nic się tam nie dzieje. Pozdrawiam.

Obecny mieszkaniec 12.11.2020 05:12
Już czas wytrzeźwieć i ocknąć się. Nie wiem gdzie Ty byłaś, nie wiem co Ty piłaś ale nie czyń tego więcej bo już tracisz wzrok. Ośrodek w Trzeszczanach funkcjonuje.

detek 12.11.2020 14:36
To Się nazywa manipulacja.

W koło Macieju 12.11.2020 15:56
E przecież tu o dobro gminy chodzi...a że wiele niedomówień, przeinaczeń i mijania się z prawdą ...no cóż. Złapiesz na kłamstwie to nic najwyraźniej głupi jesteś bo ich prawda jest najprawdziwsza.

zegarynka 12.11.2020 20:51
a nawet się tu czas cofa ?

mają gest 11.11.2020 19:39
Do wójta: powiedz wójcie jakie honorarium płacisz swojemu adwokatowi, zasiadanie na ławie oskarżonych to kosztowny biznes. Może adwokat obskubuje ciebie i stąd wyciągasz łapy po podwyżkę? Pientnowski był przeciwko "drodze", może zbiera na helikopter razem z Prystupą i Gałką, to sobie też podwyższyli diety? Mało wam widać. ot społeczniki i politycy z was pourastały na tych mandatach radnych jak pączki na drożdżach. Pamiętasz Mariusz jak to było swojego czasu jak syna tłumaczyłeś, że mu sporą sumkę kieszonkowego dałeś, akurat policja i sąd zainteresowani byli skąd miał przy sobie wtedy w sklepie akurat jak komuś tam pod kościołem wyparowała spora sumka? Teraz jak masz 4 stówy więcej, to i synowi mógłbyś to kieszonkowe podwyższyć, co ty Mariusz na to? Hojny z ciebie tatuś ludzie powiadają i łamacz nieledewskich serc. Pozdrawiam

Woly 11.11.2020 21:06
Lecz się człowieku bo z tej nienawiści sam sobie krzywdę zrobisz!

Drajwer. 12.11.2020 06:58
To jest beznadziejny przypadek, nieuleczalny.

W 12.11.2020 07:54
Każdej wsi znajdzie się jakieś BYDLE.

W koło Macieju 12.11.2020 15:51
A ty dalej bawisz się w mieszanie rodzin do waszych bądź co bądź prywatnych zatargów? Może jak jesteś taki znawca to wytłumacz nieobecność radnych na tym ważnym głosowaniu? Bo swoją nieobecnością Ci radni dali jakby nie patrzeć na to ciche przyzwolenie? A zapomniałem to jest to miejsce w którym wylewa się pomyje anonimowo i tylko na tych dwóch panów....kampania wyborcza w której mimo starań nie udało się zakończyć sukcesem skończyła się już jakiś czas temu. A wydaje mi się że do następnej jeszcze droga daleka? Chociaż jakby spojrzeć tak z boku to trwa w najlepsze lans najważniejszy. Może czas zabrać się za robotę bo nie za to kasa leci.

Mieszkaniec 12.11.2020 16:05
Co ma wspólnego kampania lub jej brak z oceną mieszkańców decyzji władz? Uważasz, że jak się wygra wybory to do następnych robić można co tylko się uważa i ludzie mają siedzieć cicho?! Ktoś tam pisze że podwyżki były zgodne z prawem. To idąc tym tropem może zwiększmy wójtowi wynagrodzenie do maksymalnego poziomu z widełek rozporządzenia?!!, biedna gmina, oglądamy każda złotówkę itp, tak słyszę jak oglądam sesję, a tu nagle jest kasa na podwyżki. Cały miesiąc czytam jak to gmina nie ma na wkład do drogi najważniejszej dla mieszkańców, to w końcu jak ma czy nie ma?!! Pytanie nr 2 dlaczego pkt o podwyżkach nie było w porządku obrad zamieszczonym na stronie?! Dopiero został ten pkt wprowadzony podczas obrad. Przypadek?!!!

Olo 12.11.2020 16:36
Skala tych podyżek w ciągu całego roku to ok. 25 tysięcy a do drogi Pani Starosta chce 3,1 mln zł. Kumasz !!!!! Ponad sto lat trzebaby te pieniądze odkładać żeby było na tą drogę. Dlaczego w powiecie nikt nie chce zauważyć, że można przebudować za ok 6 mln całą, drogę ale nie tym sposobem. W powiecie są jeszcze inne gminy, które też oczekują przebudowy dróg, bo każda jest ważna. A i jeszcze jedna istotna sprawa, te 30 mln to wystarczy zgodnie z kosztorysem na przebudowę części drogi tylko do Trzeszczan,. Jeżeli w powiecie powstaje stanowisko płatnego członka zarządu z wynagrodzeniem na jednego człowieka prawie dwa razy wyższym niż tak krytykowane podwyżki , to niech powiat nie wyciąga rąk do gmin po pieniądzę bo widocznie stać ich na samodzielna realizacje inwestycji. Niech każdy pilnuje swojego podwórka a wtedy wszystko będzie tak jak należy.

Mieszkaniec 12.11.2020 17:05
Tak, tak już to słyszałem da się taniej sposobem gospodarczym itp. Zachowaj swoje mądrości dla siebie i naiwnych. Byle jak zalać tzw dywanik to sobie możesz zrobić pod domem na wozy drabiniaste i rowery. Podbudowa ledwo wytrzymuje 3.5 tony stąd m.in taki stan drogi, a wy chcecie położyć dywanik żeby jeździło po tym 40 ton?. Te twoje wyliczenia sobie włóż w buty będziesz wyższy. Opowiadaj bajki głupszym od siebie.

W koło Macieju 12.11.2020 17:29
Czy Gmina ma już zaplanowane w budżecie jakieś wydatki? Te inwestycyjne? A nie na bieżące funkcjonowanie? Czy Gmina ma jakieś dodatkowe źródło finansowania o którym nie wie szary Kowalski? Czy powiat w swoim budżecie już zabezpieczył wydatki na ten cel? Czy tylko ja mam problem z uruchomieniem archiwum z XXV sesją rady powiatu?

W koło Macieju 12.11.2020 17:51
To ja mam propozycję jeśli tak nowym władzom zależy na spełnieniu oczekiwań mieszkańców gminy lub na lansie to może najlepiej niech przesuną kasę z innych projektów na ten cel? Lub niech znajdą inne źródło finansowania. Wg mnie korzystne jest to dla obu stron... Nieledew będzie miała wreszcie swoją inwestycje na którą tyle czeka a powiat będzie miał drogę na której poprawę też tyle czekamy. Nikt z władz powiatu nie będzie musiał liczyć na łaskę i niełaskę złego wójta a tym bardziej przy oficjalnym otwarciu drogi nie będzie trzeba kombinować z kadrowaniem zdjęć. Fejm jak się patrzy. Wilk syty i owca cała jak to mówią.

Olo 12.11.2020 18:03
W takim wypadku wszystkie te "przebudowy" wykonane w tym roku i w latach ubiegłych to są dla rowerów i wozów drabiniastych. To chcesz mi powiedzieć że wykonano fuszerkę????? Zanim coś napiszesz to dobrze się przygotuj i sobie włóż w buty swoje przemyślenia bo widocznie intelektualnie jesteś niski lub niska:-). Jak wcześniej powiat robił po tzw. kilometrówce w każdej gminie to wszyscy byli zachwycenia a teraz tylko przebudowy za grube miliony wchodzą w rachubę. Na drodze Sahryń - Modryń ( która niestety nie dostała dofinansowania) przewidziano w ramach przebudowy właśnie ten dywanik o którym piszesz.Mam to rozumieć, że tam tylko wozy drabiniaste i rowery jeżdżą. Widzisz jaki Ty malutki jesteś. Może dla własnego dobra poprostu zamilcz, a jeżeli chcesz brać udział w dyskusji to używaj chociaż troszkę rzeczowych argumentów. A tak przy okazji kosztorys na w/w drogę opiewał na kwotę 2,77 mln a robota po przetargu wyceniona na 1.25 mln.. Czyli wniosek z tego prosty, te kosztorysy są zawyżone bo pomimo kilku ofert żaden z oferentów nie zbliżył się nawet do 2 mln. Teraz widzisz różnicę w poziomie przygotowania do merytorycznej dyskusji.?:-) Jak sie dobrze przygotujesz to możemy porozmawiać, ale myślę że to może być zbyt długi okres.

Aga 12.11.2020 18:09
No i pozamiatane. Samo sedno!!!

Mieszkaniec 12.11.2020 18:34
Nie ma czegoś takiego jak zawyżenie kosztorysu. Jest kosztorys inwestorski i ofertowy nazwijmy go żeby każdy zrozumiał wykonawczy i on różni się zazwyczaj cena, na tym polega przetarg. Sam się przygotuj i nie opowiadaj bajek. Przestań ludziom wciskać kit o zawyżonych kosztorysach itp. pozycje w kosztorysach są brane po cenach rynkowych, potem każda firma składając ofertę ma prawo jeśli jej się to kalkuluje obniżyć cenę. Jeśli ty uważasz że to źle że powiat chce zrobić ta drogę raz i porządnie na 30 lat, to gratuluję ci perspektywicznego myślenia. Jak myślisz dlaczego ta droga wygląda jak wygląda? Podpowiem bo podbudowa tej drogi jest zła lub bardzo zła zależy na jakim odcinku. Uważasz że jak położysz dywanik na to co istnieje, to ile lat to wytrzyma?! Nie porównuj drogi o natężeniu średniej wielkości wnioski do drogi gdzie natężenie ruchu i tonaż jest kilka razy większy. Pomijając to wszystko ja się pierwszy raz spotykam z sytuacją żeby w gminie powiat chciał zrobić drogę porządnie zgodnie ze sztuką budowlaną, a władze mówią nie my nie chcemy bo nie mamy kasy na wkład. Jak widać jednak pieniądze są w budżecie tylko nie na to....

Błotna 12.11.2020 18:44
Jak powiat chce, to niech powiat robi. My mieszkańcy nie mamy nic przeciw. Gmina niech swoje drogi robi, już czekam 15 lat jak mi obiecują.

W koło Macieju 12.11.2020 18:51
Znalazłeś to w google? Jeśli powiat chce to niech robi. Ich inwestycja ich problem. Ale powiem Ci jak będzie...powiat ma też wiele innych wydatków. Jest szum to każdy każdego chce uszczęśliwić za kasę tego drugiego. Pył opadnie ale zawsze będzie można powiedzieć...zły wojt nie chciał nie dał kasy więc trudno. To co odpowiesz na pytanie jakie fundusze zabezpieczył powiat na tą konkretnie inwestycje?

Mieszkaniec 12.11.2020 19:16
O czym ja mam z tobą rozmawiać jak ty jedyne co potrafisz to udawać że się znasz i liczyć na to że mieszkańcy znają się mniej. Dam ci prosty przykład może dotrze to do ciebie i podobnych tobie. Jak malujesz sobie elewacje mieszkania i twój sąsiad maluje i ty mówisz ale on głupi kupuje farbę lateksową, ociepla porządnym styropianem, najpierw te ściany impregnuje preparatem bo była wilgoć itd. A ty mówisz po co przecież można taniej kupię farbę po przecenie i też będę miał żółta ścianę jak sąsiad. Jak myślisz ile twoja elewacja wytrzyma, a ile sąsiada? Jaki będzie komfort użytkowania, oszczędność i za ile lat on będzie musiał zrobić remont, a za ile ty?! Prościej już nie potrafię wytłumaczyć dlaczego tzw nakładka na tej drodze to zwykła fuszerka na chwilę...

W koło Macieju 12.11.2020 19:24
ty to nawet przykłady potrafisz zrypać weź opisz coś o czym masz pojęcie a nie to co ci się wydaje. Serio podziwiam chęć zdobywania wiedzy i wysiłki ale jak coś piszesz to wysil się bardziej.

Mieszkaniec 12.11.2020 19:54
Problem nie jest w przykładzie tylko w tym, że ty nie rozumiesz rzeczy podstawowych. Czym się różni fuszerka i robota na słowo honoru od roboty zgodnej ze sztuką budowlaną. Poza tym pisząc "nazwijmy kosztorys wykonawczym"oznacza że fachowo on się tak nie nazywa ale przyjmijmy taka nazwę do celów roboczych żeby każdy zrozumiał o czym mowa. Czytaj ze zrozumieniem. Koniec dyskusji mojej bo szkoda czasu

Olo 12.11.2020 20:04
Nie szkoda czasu tylko brak wiedzy i argumentów. Nie irytuj się tak. Trudno jak się douczysz to może coś konstruktywnego napiszesz bo narazie masz z tym duży problem. A Twoja logika wskazuje że wsxystkie roboty remontowe na drogach powiatowych czy też ich przebudowa na podstawie uproszczonej dokymentacji to fuszerka. Długa droga przed tobą żebyś zrozumiał o czym mowa. Pozdrawiam mimo wszystko

Też jeżdżę 12.11.2020 21:07
Popatrz na stan tej drogi, jego podbudowy, poboczy, stan nawierzchni, biezpieczenstwo na tej drodze. Ilość przewidywanych użytkowników, sposób użytkowania, natężenie ruchu, do jakich obiektów, zakładów ta droga prowadzi i wtedy oceń czy droga do Bialowod, czy tam innej wioski ma takie same potrzeby inwestycyjne, jak ta główna droga dla naszej gminy i nie tylko, i jaka będzie jej eksploatacja przez kolejne lata. Wtedy ci wyjdzie jakie nakłady należy ponieść. To tak jakbyś stwierdził że trasa do Warszawy i trasa do np Trzeszczan to przecież takie same drogi po co więc wydaje się taką kasę na główne drogi przecież można zrobić niskim kosztem jak do tych Bialowod itp. zaraz mi napiszesz że kategoria drogi to powiatowa ok ale jej obciążenie i stan techniczny są różne zupełnie.

W koło Macieju 12.11.2020 20:23
Wiesz w czym jest problem? W tym że jakbyś się nie starał to nie sprawi to że przez swoje mądrości będziesz latał jak gołębica. Poza tym ciągle unikasz odpowiedzi na pytanie jakie fundusze zabezpieczył powiat na tą konkretnie inwestycje??? Wolisz pisać o farbie lateksowej na elewacje i gruntowaniu wilgotnych ścian. A jedyną wilgocią jest chyba ta na twoim czole jak się trudzisz by czymś jeszcze zabłysnąć. Prawda jest taka nikomu pewnie nie zależy na tej drodze ...może tylko mieszkańcom . Gminie nie bo ma inne wydatki na ktorych sfinansowanie zabiegano kilka lat. Powiatowi nie bo tu sytuacja podobna. Brak kasy. Śmiem twierdzić że partycypacja w kosztach tak naprawdę nikogo nie urządza. Szczególnie jak kwoty zrzutki jest chyba ulegały z czasem zmienie. Jest tylko lans i przerzucanie się błotem .

Olo 12.11.2020 19:45
To ja prościej. Nowy samochód kosztuje 100 tys a taki sam tylko używany 40 tys a ja mam 20 i stać mnie na max 20 kredytu. Jaki kupię? Prościej się nie da.!!!!

Marek 12.11.2020 19:49
Zajeb.......Kurcze Olo to było genialne!!!!

Zwykła logika 12.11.2020 20:38
Rozwiąże ci to równianie. Jak jeden jest stary, a drugi nowy to już nie jest taki sam. Czyli przyjąłes błędne założenia. Po drugie nowy ma gwarancję stary nie. Jakie będą koszty jego użytkowania? A jakie twoje?Po trzecie istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten co kupił nowy pojeździ nim 15 lat a ty nie masz żadnej gwarancji że za rok nie będziesz kupował następny...

Tr 12.11.2020 20:43
Zastaw się a postaw się i taka to logika.

Olo 12.11.2020 21:01
Taki sam tylko różnica w wieku więc założenie przyjęte do tego przykładu jest trafne ale to dla Ciebie za trudne. A powiesz mi logicznie za co kupisz jak nie masz?.To jest właśnie logika i trzeźwe myślenie z czym najwyraźniej masz problem

Ciapki mazy 12.11.2020 21:20
Ty znawco tematu, blok już odremontował. Cała wspólnota z radości aż podskakuje. A miało być tanio i ładnie.

Olo 12.11.2020 19:26
Pomimo tego że bredzisz to Ci odpowiem. Wykonawczy to jest projekt a nie kosztorys. To po pierwsze. Po drugie przy kosztorysowaniu masz możliwość zastosowania stawek dla różnych części kraju ale możesz też przyjąć ceny rynkowe na danym terenie jako kalkulacja własna. Po trzecie ta droga tak wygląda bo od 1975 roku nie była remontowana czyli wykonana jak to określiłeś na 3,5 tony ponad 50 lat temu dalej służy. i końcowo gmina nie będzie zaciągać kredytu na ponad trzy miliony po to aby przekazać je na zadania własne podkreślam Powiatu!!!Ma swoje zadania i w pierwszej kolejności musi je realizować.A skoro uważasz że są pieniądze bo były podwyżki na kwotę ok 25 tys. to widać że jeszcze do tego wszystkiego nie umiesz liczyć. Ty nie jesteś Mieszkaniec ale Baran:-)Zlituj się i albo doczytaj albo zamilcz.

Tepa 12.11.2020 21:11
Dobrze to ująłeś, a z tym baranem to strzał w 10.

Olo 12.11.2020 19:36
A tak całkowicie na dobicie. Największe natężenie ruchu w tym pojazdów ciężarowych z dróg powiatowych to ma droga Hrubieszów- Teptiuków prowadząca do obeodnicy. W 2017 roku położono tam ten jak to określasz dywanik i ......cud. Nadal tam jest. Te twoje argumenty to dramat. Popatrz na budżet powiatu i mierz siły na zamiary.Mimo niechęci wobec Ciebie Pozdrawiam i życzę konstruktywnych przemyśleń bez sugestii osób trzecich tak samo zorientowanych jak Ty

Mirek 12.11.2020 18:11
HEHEHEH ale Cie Olo zglebił. Ma racje. Zamilcz wstydu oszczędź.

Ramzes 12.11.2020 18:12
Pierwszy naiwny to właśnie Ty!!! Olo SZACUN!!!!!

Marcelina 12.11.2020 18:33
Dla dobra swojego i ogółu Mieszkaniec zamilkł. Jedyny sposób na takich to merytoryczna wiedza. Wtedy milkną bo nie mają nic sensownego do powiedzenia. Gratulację i szczere pozdrowienia dla Ola.!!!!!

Miki 12.11.2020 18:41
Ze strony Starostwa: Remont drogi powiatowej nr 3233L w miejscowości Pielaki i Białowody. Powiat Hrubieszowski na terenie Gminy Uchanie położy nową nawierzchnię drogi w miejscowości Pielaki oraz Białowody. Prace drogowe objęły odcinek o łącznej długości 950 m. Ten dywanik to dla wozów drabiniastych czy rowerów??? Olo ma rację. Dyskusja z Toba nie ma sensu.

W koło Macieju 12.11.2020 16:49
Ocena mieszkańców? Weź się ogarnij twoje zdanie to nie zdanie ogółu i nieważne pod iloma nickami będziesz pisał swoje wynaturzenia. A ma znaczenie kampania czy nie. Ma i to wielkie. Czas na kampanię był teraz przydałoby się brać do roboty. Bo jeśli to dalej kampania to może warto powiedzieć to otwarcie... teraz to wygląda tak...pokazujemy jak inni są beee a my jesteśmy cacy jedyni bez wad. I nieważne co się w gminie robi to jak nie my to jest źle brzydkie itp. no może trochę umiaru? Tak to nie jest dobry czas na dodatkowe wydatki ale przestań bredzić o zmianie programu obrad...obowiązkiem radnych jest uczestnictwo w obradach czy w programie jest punkt o nowej budzie dla Reksia czy o autostradzie do nieba. i jeśli ktoś nie ma chęci rzetelnie wypełniać swoich obowiązków to zawsze może zrezygnować. A tak są współodpowiedzialni za decyzje rady.

do Macieja 12.11.2020 17:06
Ty Macieju durny jesteś jak but z lewej nogi czy jak? Jak radnych nie ma albo wychodzą z sali obrad kiedy głosowanie ma być to wyraz BOJkOTU pacanie, brać udział w rakim głosowaniu jak podwyżka dla wôjta i radnych to chluby radnemu nie przyniesie. Bojkot i tyle. Przecież wójt ma 10 przytakiwaczy, uchwała nawet najdurniejsza to i tak w rakim składzie przejdzie, nic nowego. Rada Gminy nawet durnotę uchwali i to przechodzi. Bojkotować lepiej i nie brać udziału w tych wydziwiasach waszych

W koło Macieju 12.11.2020 17:23
No to teraz pokazałeś jakim człowiekiem jesteś. Brawo ty. Jedynie co potrafisz to obrażać innych tylko dlatego że ośmielają się mieć wątpliwości co do intencji lub mają odmienne zdanie od twojego. No pięknie a później zdziwienie że ludzie nie łykają jak pelikany tych twoich wynaturzeń. Ale wiesz co życzę ci żeby zdrowie dopisywało bo chyba nie jest z nim najlepiej. Co do BOJKOTU ty tak serio? Gdy chodzi o dobro gminy i ludzie wam zaufali to zachowujecie się jak małe rozkapryszone dzieci w piaskownicy którym zły wojt jak ojciec chrzestny zabrał zabawki? No to powodzenia życzę. Miara wielkości człowieka są jego czyny nie słowa więc gadaj zdrów.

Anka 12.11.2020 18:21
Oni i tak nie zrozumieją. Żebyś zabił to i tak powiedzą ostatnim dechem, że wójt jest zły.,a Ci co na niego głosowali to patologia.

W koło Macieju 12.11.2020 18:14
I jeszcze jedno mieszkańcu zamiast bawić się w bojkoty może by tak odwołać radę ? Jeśli tak jesteś pewien swego zdania to nie ma się czego bać będą wybory będzie większość nie będzie gorzkich żali. Gorzej tylko jak twoja aktywność tutaj nie będzie miała odzwierciedlenia w rzeczywistym poparciu. I cały misterny plan pójdzie w....ale może warto zamiast ciągle płakać ponieść to ryzyko.

Szach mat 12.11.2020 20:27
A co powiesz o Radzie Powiatu? Tam jest aż 12 przytakiwaczy. Czemu nie napiszesz, że tam są przyjmowane najdurniejsze uchwały?? Przykładem podjęcie uchwały w sprawie zatrudnienia trzeciego starosty od Covida. Nie napiszesz, bo byłoby to politycznie niepoprawne wobec twoich mocodawców i tyle w temacie. W Trzeszczanach to be, a w Starostwie to cacy. Mentalność Kalego.

Będzie dzwon 12.11.2020 21:03
Zatrudnili, i to dopiero wyrzucone pieniądze w błoto. Bo już trzy ogniska są w szpitalu a i powiecie rozchylał się na dobre. A jak tego od covida, covid złapie, będzie śmiech na sali.

? 13.11.2020 00:08
Pientnowskiego już w Trzeszczanach covid sięgnął a miałem jego kandydaturę wystawić na vice wójta. Gałka albo Prystupa teraz to moi kandydaci na vicewójtów za pomysł o podwyżce niech pomogą teraz w zwalczaniu w Trzeszczanach wirusa. Myślałem, że Pietnowski był na chorobowym i dziwnym trafem sesję prowadził. Czyżbym był źle poinformowany? Panie Przewodniczący udzielam panu głos, słucham?

Relanium 13.11.2020 05:58
Ty to normalny nie jesteś, tyle w temacie

Mieszkaniec 11.11.2020 18:12
Szkoda tylko że Pan Parol lubi mijać się z prawdą albo słucha tylko jednego radnego.Ostatnia podwyżka Radnych była w 2006 roku a nie 2016 roku

lizusy 11.11.2020 19:57
ja bym obniżył wójtowi wynagrodzenie zasadnicze i diety wszystkim radnym głosującym za przyjęciem wniosku o podwyżki. Nie warte wasze mandaty nawet połowy tego! Lizusy polityczne! Komu wy dobrze robicie:wójtowi i sobie czy waszym wyborcom??? Jeden drugiego warty, zgroza co wy tam wyprawiacie teraz.

Anty lizus 12.11.2020 07:24
Popieram, zabrać im wszystko niech chodzą goło i żebrzą i dać lizusowi no i jeszcze organizacji z lat 80-tych Bijącemu Sercu Partii.

Mieszkaniec obiektywny 12.11.2020 08:01
Kolejny raz sprawdziłem Parola i jego wiarygodność a raczej jej braku i tak - Ostatnia regulacja R.G. Trzeszczany w sprawie wysokości i sposobu wypłaty djet Radnych R.G. Trzeszczany w roku 2006. - Ostania regulacja R.G. Trzeszczany w sprawie zmiany wysokości uposażenia Wójta w roku 2008. - Najniższe wynagrodzenie w 2008r. - 800zł. - Najniższe wynagrodzenie w 2019r..- 2250zł. - Najniższe wynagrodzenie w 2020r.- 2600zł. -Najniższe wynagrodzenie w 2021r. - 2800zł.

Nadchodzi Kryska na Matyska 11.11.2020 11:47
Wójcie wójcie czekaj czekaj niebawem pozwy do sądu dwa albo trzy dostaniesz, tam sobie wyjaśnimy po męsku parę kwestii, szukaj sobie negocjatora z wolna albo sekundanta-papugę, przyda ci się. Sędzia a nie twoja w garści Rada Gminy rozstrzygnie to i owo. Może ockniesz się wreszcie, bo widzę, że w bredzeniu "dybów smolonych" przodownikiem w samorządzie jesteś.

PolPot 11.11.2020 11:59
Kto to jest Matysek?

? 11.11.2020 12:33
Wójt gminy Mircze.

........ 11.11.2020 14:40
Ile razy już to pisałeś? Mądry jesteś bo anonimowy przychodzi co do czego to firmowanie tych rewelacji spada na kogoś innego. Ale widocznie tak lubisz zrobić szum i niech inni się martwią.

właśnie tak 11.11.2020 11:16
Narastająca i zaostrzająca się w przestrzeni medialnej fala mowy nienawiści pod adresem samorządu gminy Trzeszczany nie może być dłużej akceptowana. Wszelkie działania władz gminy, jak również pracowników instytucji podległych Wójtowi Gminy Trzeszczany są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem oraz wykonywane z należytą starannością, dlatego też propagowanie i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, mających na celu zdyskredytowanie osób odpowiedzialnych za zadania w Gminie Trzeszczany, jako jednostce samorządu terytorialnego będą skutecznie eliminowane. Gmina Trzeszczany działa i służy swoim mieszkańcom, dlatego też fałszywe oskarżenia nie zostaną przemilczane.

Blamaż 11.11.2020 11:29
Jakoś dziwnie podobne jest to oświadczenie to tego , które wydało starostwo hrubieszowskie . Kopiuj , wklej?

Blamaż 11.11.2020 11:33
Szanowni Państwo, Narastająca i zaostrzająca się w przestrzeni medialnej fala mowy nienawiści pod adresem Powiatu Hrubieszowskiego nie może być dłużej akceptowana. Wszelkie działania władz powiatu, jak również pracowników instytucji podległych Staroście Hrubieszowskiemu są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem oraz wykonywane z należytą starannością, dlatego też propagowanie i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, mających na celu zdyskredytowanie osób odpowiedzialnych za zadania w Powiecie Hrubieszowskim, jako jednostce samorządu terytorialnego będą skutecznie eliminowane. Powiat Hrubieszowski działa i służy swoim mieszkańcom, dlatego też fałszywe oskarżenia nie zostaną przemilczane. Rzetelnym wyrazem powyższego jest informacja, prezentowana w artykule o naliczaniu opłat za zajęcie pasa drogowego do zapoznania, z którą uprzejmie zachęcamy. Podkreślić należy, że priorytetem w działaniu Powiatu Hrubieszowskiego jest zapewnienie wszystkim mieszkańcom jak najlepszej infrastruktury drogowej.

Ania 11.11.2020 11:39
a to jest oświadczenie? Czy Pan/Pani wie co to jest przekąs?

? 11.11.2020 14:56
Poznała pani Starosta pismo tz. Zaklinanie rzeczywistości.

Władza 11.11.2020 08:29
Co się dzieje w Trzeszczanach? Pandemia, ciężki czas dla wszystkich a tu podwyżki dla władzy!!! Kto zgłosił ten wniosek czyżby radny z Drogojówki? SUPER! BRAWO! Wyborcy mają dobrą pamięć, napewno?

A 11.11.2020 09:48
Mogli jakiś przekręt zrobić w stylu Józka K czyt złodziejstwo, jak wybaczyć legalne przegłosowane większością kasę.5 radnych w ramach protestu odmówi przyjęcia tej kasy bo inaczej będą zwykłymi podjudzaczami i obłudnikami bez jaj.

Alka że Swiss 11.11.2020 10:18
Jakby mieli honor tak by postąpili.

Pyszczyć 11.11.2020 10:23
Łatwo ale postępować z honorem to kosmos.

No i fajnie 11.11.2020 14:47
Niestety, nieobecni głosu nie mają. więc jakby nie patrzeć ciche przyzwolenie było.

Anka 11.11.2020 18:00
Wystawili wczorajszego Marka, miała być dyscyplina partyjna. A wyszło śmiechu warte. Pewnie jednego bolała głową, drugi miał sra.czke a do innych ciotka przyjechała.

Mieszkaniec gminy 11.11.2020 18:33
Widzę poziom reprezentujesz bardzo wysoki. Ale od kogo tu wymagać. Może w końcu mieszkańcy przejrzą na oczy...

Ha ha 11.11.2020 08:12
Wynagrodzenie Wójta jest jawne. I bardzo dobrze bo wyborcy mogą zobaczyć jak władza rządzi!!! A może myślą że do wyborów zspomną, czy tak ????

Lala 11.11.2020 08:05
Ciągle się mówił że gminy nie stać na inwestycje drogowe. A tutaj takie podwyżki?Na bogato, oj na bogato.!!!

Trzeszczanczyk 11.11.2020 07:59
Dlaczego nikt nie mówi żeby Wójt zrezygnował z podwyżki ?? Kasa z podatków mieszkańców !!

ReklamaBaner reklamowy - orange
Reklama
Reklama
Pożyczka pod zastaw nieruchomości na 10 lat Cena: Do negocjacjiKoniec z brakiem pieniędzy! Nasza pożyczka hipoteczna dla firm i rolników to innowacyjne rozwiązanie, które gwarantuje sukces każdemu przedsiębiorcy. Oszczędzisz wiele energii, czasu i osiągniesz, to o czym wszyscy marzą – realizację potrzeb Twojej firmy i niezależność finansową. Wystarczy, że rozpoczniesz z nami współpracę. Już dzisiaj dołącz do firm i gospodarstw rolnych, które zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Czynniki wyróżniające naszą ofertę: 1. zabezpieczenie tylko na hipotece (wpis w dziale IV księgi wieczystej, tak jak w banku) 2. najniższy koszt umowy od 28% rocznie 3. najszybszy czas realizacji i wypłaty 4. pomoc w przygotowaniu dokumentów na każdym etapie współpracy 5. elastyczność oferty w zakresie warunków spłaty 6. jasne warunki umowy bez „gwiazdek i drobnego druku” 7. żadnych ukrytych kosztów 8. szeroki przedział kwotowy ( od 50.000 zł do 2.000.000 zł) Dodatkowe korzyści dla Państwa wynikające z podjętej współpracy: 1. Specjalizujemy się w procesach restrukturyzacji i oddłużaniu nieruchomości 2. Na życzenie klienta dokonujemy szybkiego zakupu nieruchomości 3. Na życzenie klienta pokryjemy koszt umowy notarialnej 4. Nie weryfikujemy Państwa baz w BIK, BIG, KRD, ERIF i innych 5. Akceptujemy/spłacamy zajęcia komornicze, hipoteki i prywatne zobowiązania 6. Wszyscy nasi klienci otrzymują bezpłatne konsultacje i pomoc prawną 7. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i z należytą starannością Nasze pożyczki hipoteczne oferujemy pod następujące zabezpieczenia: Grunty rolne, grunty komercyjne, działki deweloperskie, działki budowlane, lokale mieszkalne, domy mieszkalne, kamienice mieszkalne, biurowce, obiekty magazynowe, obiekty sportowe, obiekty uzdrowiskowe, hotele, motele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, zakłady usługowe oraz zakłady produkcyjne, pojazdy użytkowe i rolnicze posiadające dowód rejestracyjny. Kontakt: Tel. 577-873-616, email: [email protected] Więcej informacji na stronie: https://podhipoteke24.pl/Data dodania ogłoszenia: 02.12.2025Pożyczka pod zastaw nieruchomości na 10 lat
Działki rolne-Tymin Cena: 89000 PLNWYJĄTKOWY KOMPLEKS DZIAŁEK ROLNYCH Z POTENCJAŁEM ZABUDOWY - TYMIN (ok. 1.88 ha)Lokalizacja: Tymin, Gmina Tarnawatka, Powiat Tomaszowski, Województwo Lubelskie.Przedmiotem sprzedaży jest atrakcyjny zestaw trzech niezabudowanych działek rolnych o łącznej powierzchni 18 776 m² (1.88 ha), z których jedna posiada kluczowy atut: częściowe przeznaczenie pod zabudowę zagrodową (MR).Idealna propozycja dla rolników szukających wysokiej jakości gruntów oraz dla inwestorów widzących potencjał w budowie siedliska w spokojnej i malowniczej okolicy.SZCZEGÓŁY OFERTY I ATUTY DZIAŁEKŁączna powierzchnia: 18 776 m²1. Działka nr 375Powierzchnia: 2858 m²Kształt i wymiary: Prostokątna, o bardzo dobrych proporcjach: szerokość ok. 28 m, długość ok. 114 m.Klasa gruntu: Grunty rolne klasy III oraz R/L (klasa III to bardzo dobra, wydajna ziemia).2. Działka nr 376Powierzchnia: 7887 m²Kształt i wymiary: Wąska i długa: szerokość ok. 25 m, długość ok. 269 m.Charakterystyka: Duża powierzchnia sprzyjająca efektywnym uprawom lub podziałowi.3. Działka nr 386/1 – KLUCZOWY ATUT INWESTYCYJNYPowierzchnia: 8031 m²Kształt i wymiary: Bardzo długa i wąska: szerokość ok. 10 m, długość ok. 630 m.Przeznaczenie: Częściowo oznaczona jako MR (zabudowa zagrodowa). Ta klasyfikacja pozwala rolnikowi na realizację projektu budowlanego (dom mieszkalny, budynki gospodarcze) w ramach siedliska. Jest to unikalna szansa na połączenie prowadzenia gospodarstwa z możliwością zamieszkania na własnej ziemi.DLACZEGO WARTO KUPIĆ?Potencjał Budowlany: Możliwość zabudowy zagrodowej na działce 386/1 jest rzadkim i bardzo poszukiwanym atutem, dającym realną perspektywę na stworzenie własnego siedliska.Dobra Klasa Gruntu: Działka nr 375 z gruntem klasy III to gwarancja urodzajności i wartości rolniczej.Spokojna Lokalizacja: Tymin to cicha, sielska wieś w powiecie tomaszowskim, idealna dla osób ceniących kontakt z naturą i z dala od miejskiego zgiełku.Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Zainwestuj w ziemię, która oferuje zarówno stabilne plony, jak i perspektywy rozwojowe.Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji oraz umówienia prezentacji.Bezpłatnie pomagamy w formalnościach związanych z uzyskaniem kredytu na zakup nieruchomości. Nasz doradca kredytowy bezpłatnie sprawdzi Twoją zdolność kredytową i przedstawi najlepsze oferty z ponad 10 banków.Posiadasz podobną nieruchomość? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji – odpowiemy na pytania dotyczące ceny, procesu sprzedaży oraz możliwości poprawy atrakcyjności oferty.Oferujemy również:•⁠ ⁠Pośrednictwo w kupnie, sprzedaży oraz najmie nieruchomości.•⁠ ⁠Pomoc w sprzedaży nieruchomości o skomplikowanej sytuacji prawnej.•⁠ ⁠Rzetelne oceny wartości nieruchomości.•⁠ ⁠Uzyskanie świadectwa energetycznego.Nie zwlekaj, zadzwoń już teraz!PAULINA [email protected]ółnoc Biuro Nieruchomościul. Żeromskiego 3, 22-400 ZamośćNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Przedstawione wizualizacje i grafiki mają charakter wyłącznie poglądowy i stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, ułatwiający zorientowanie się w ogólnym wyglądzie oferowanej nieruchomości.Niniejsze ogłoszenie wraz z jego elementami jest własnością Północ Nieruchomości Sp z o.o. lub podmiotu współpracującego. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz korzystanie z niniejszych materiałów w jakikolwiek inny sposób wykraczający poza dozwolony użytek określony przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994, nr 24 poz. 83 z późn. zm.) bez pisemnej zgody Północ Nieruchomości Sp z o.o. lub podmiotów współpracujących jest zabronione i może stanowić podstawę odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.Niniejsze materiały stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa PÓŁNOC NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.).Data dodania ogłoszenia: 25.11.2025Działki rolne-Tymin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaBaner reklamowy B1 firmy WORK CENTRE
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: MIEJSCOWY.Treść komentarza: Eldorado dla PiS-wskiej elity tak jak Zukowski i Zieliński przy wypasionym korycie . W tych stronach z pychota na twarzy przyjmowani przez KGW i pełne stoły wyzerki .Data dodania komentarza: 4.12.2025, 16:07Źródło komentarza: Gdzie żyje się najlepiej w Polsce? W Tomaszowie Lubelskim! Mieszkańcy mówią dlaczegoAutor komentarza: LucekTreść komentarza: Dajcie im(lekarzom) więcej pieniędzy! Czy 200000zł miesięcznie to aby nie za mało?Data dodania komentarza: 4.12.2025, 15:31Źródło komentarza: Burza na sesji, radni powiedzieli NIE prywatyzacji przychodni w Hrubieszowie. Sprawą zainteresuje się CBA?Autor komentarza: ArnioTreść komentarza: Arek go zabił ale przecież to kaleka, mózgowe porażenie dziecięce, mocne upośledzenie umysłowe, przemoc i alkoholizm w domu w końcu nie wytrzymał i zabił pijakaData dodania komentarza: 4.12.2025, 15:28Źródło komentarza: Sprawca zabójstwa był niepoczytalny. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie zakończyła śledztwoAutor komentarza: Gal Anonim.Treść komentarza: Będzie! Będzie zabawa! Będzie się działo! I znowu nocy będzie mało Będzie głośno, będzie radośnie Znów przetańczymy razem całą nocData dodania komentarza: 4.12.2025, 14:12Źródło komentarza: Niebywałe! Kilkudziesięciu przewodników turystycznych z regionu odkrywało Trzeszczany na nowoAutor komentarza: mieszkankaTreść komentarza: Ośrodek Zdrowia w Mirczu /budynek własnością gminy/ również do prywatyzacji. Przedstawiciele spółki prowadzili rozmowy z obecnymi pracownikami GOZ Mircze ! Też zawsze przynosił zyski!Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:08Źródło komentarza: Pikieta przeciwko prywatyzacji przychodni w Hrubieszowie. Kierownictwo szpitala dementujeAutor komentarza: Ha tfu!Treść komentarza: Dziady już zapomniały, że wzrost pensji minimalnej, powoduje wzrost cen? Przecież to "sukces" pis. Dziady wiedzą, że pieniądze biorą się z pracy a nie z kosmosu? 13, 14 emerytura, skąd ma państwo na to brać?Data dodania komentarza: 4.12.2025, 13:44Źródło komentarza: Drożej za prawo jazdy. Ministerstwo ujawniło nowy cennik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama