Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 06:07
Reklama
Reklama

Zamość: Ważny komunikat!!! Zmiany w obsłudze interesantów

Z uwagi na zwiększającą się liczbę stwierdzanych zakażeń wirusem SARS-CoV-2, od 12 października 2020 r. zarządzeniem nr 243/2020 Prezydenta Miasta Zamość z 8 października 2020 r. wprowadza się ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów w Urzędzie Miasta Zamość – czytamy w komunikacie, który władze Zamościa przesłały lokalnym mediom.
  • Źródło: UM Zamość
Zamość: Ważny komunikat!!! Zmiany w obsłudze interesantów

Jak wyjaśniono, zmiana w sposobie funkcjonowania jest podyktowana koniecznością zminimalizowania narażania zdrowia zarówno mieszkańców, jak i pracowników Urzędu Miasta Zamość.

Pełna treść zarządzenia poniżej:

Urząd Miasta Zamość zwraca się z prośbą o ograniczenie wizyt w urzędzie oraz apeluje o korzystanie przy załatwianiu spraw z dostępnych form kontaktu telefonicznego na wskazane w tabeli numery telefonów lub elektronicznego np. na niżej podane adresy e-mail lub wykorzystując platformę ePUAP.

W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w urzędzie konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu i godziny wizyty. Numery telefonów do wydziałów Urzędu Miasta Zamość znajdują się w tabeli poniżej.

Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy:

  1. spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej prowadzonych przez Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych przy ul. Ormiańskiej 11, parter, p. 3a,

  2. wizyt osób bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych oraz Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych usytuowanych przy ul. Ormiańskiej 11 (kierownik budowy, inspektor nadzoru, projektanci, przedstawiciel Wykonawcy itp.),

  3. składania ofert oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,

  4. zgłoszenia zgonu,

  5. składania operatów technicznych przez geodetów w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami zlokalizowanym przy ul. Kołłątaja 1,

  6. decyzji na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich wydawanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przez ul. Partyzantów 10,

  7. zgłoszenia utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  8. spraw dotyczących Karty Dużej Rodziny prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich
    i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  9. spraw z zakresu ewidencji ludności prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich
    i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego).

Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy również składania korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zamość za pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13.

Korespondencję do Urzędu Miasta Zamość można składać w urnach / pojemnikach usytuowanych w następujących lokalizacjach:

  • przy ul. Rynek Wielki 13 – w Biurze Obsługi Interesanta w ratuszu - z wyłączeniem wniosków
    o rejestrację pojazdów kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów,

  • przy ul Partyzantów 10 – wyłącznie w zakresie spraw kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów (z wyjątkiem wniosków o rejestrację pojazdów), Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Oświaty.

Zaleca się dołączenie numeru telefonu i/lub adresu e-mail w celu sprawnej komunikacji
z wnioskodawcą.

Interesanci proszeni są o zachowanie bezpiecznych odległości od innych osób, a także o dezynfekcję rąk oraz zakrywanie ust i nosa.

Osoby mające problemy z poruszaniem się proszone są o przekazanie tej informacji w momencie rezerwacji wizyty w celu ułatwienia właściwej obsługi.

Zamknięte dla interesantów zostaje wejście do budynku ratusza od strony Rynku Solnego. Z wejścia od schodów na Rynku Wielkim korzystać mogą wyłącznie interesanci Urzędu Stanu Cywilnego po wcześniejszym umówieniu wizyty, z wyjątkiem osób zgłaszających zgon, w przypadku których wcześniejsze umówienie wizyty nie jest wymagane.

Do odwołania wstrzymane są przyjęcia interesantów przez Prezydenta Miasta Zamość oraz Zastępcę Prezydenta Miasta Zamość, które odbywały się w każdy wtorek.

Kasy Urzędu Miasta Zamość pozostają zamknięte do odwołania.

Wnioski i dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w Urzędzie Miasta Zamość, właściwe dla danego wydziału są do pobrania na stronie internetowej https://umzamosc.bip.lubelskie.pl
w zakładce Struktura organizacyjna ­ Wydziały – Więcej informacji,

Dodatkowe komunikaty Urzędu Stanu Cywilnego, Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów oraz Wydziału Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych dotyczący ewidencji działalności gospodarczej oraz Wydziału Finansowego znajdują się w dalszej części komunikatu.

KOMUNIKAT URZĘDU STANU CYWILNEGO

Zgłoszenia zgonu, bez wcześniejszego umówienia wizyty, można dokonać w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz) w godz. 7:30 – 14:00 (wtorek 8:00 – 14:00). Wejście do USC tylko od strony Rynku Wielkiego (Ratusz - główne wejście po schodach). Informacje w sprawie zgłoszenia zgonu udzielane są pod nr tel. 84 677 23 57.

Ogranicza się bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wydawania odpisów aktów stanu cywilnego. Wnioski można składać: do urny znajdującej się w Biurze Obsługi Interesanta ul. Rynek Wielki 13, za pośrednictwem platformy e-Puap, pocztą na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość. Wszelkie informacje w sprawach wydawania odpisów pod numerem 84 53 003 61.

Wszystkie inne sprawy załatwiane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem telefonu w sprawach:

- urodzenia – 84 677 24 23

- małżeństwa – 84 530 03 61

Zgłoszenia urodzenia można dokonać także za pośrednictwem platformy e-Puap (termin 21 dni od dnia sporządzenia karty urodzenia).

Nadal obowiązuje zawieszenie dyżurów w soboty w sprawach zgłoszenia zgonu.


 

KOMUNIKAT WYDZIAŁU EWIDENCJI KIEROWCÓW I POJAZDÓW

Telefoniczna rejestracja wizyt do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów będzie prowadzona w godzinach 9.00-11.30 pod numerem telefonu: 84 638 21 46. Pracownik prowadzący zapisy nie udziela informacji w sprawach merytorycznych. Informacje te można uzyskać pod numerami telefonów: ewidencja kierowców: 84 638 21 52, 84 67 72 375, 84 67 72 459; ewidencja pojazdów: 84 67 72 372, 84 67 72 373, 84 67 72 374; krajowy transport drogowy 84 67 72 462.

Prosimy o zgłaszanie się na umówioną wizytę nie wcześniej niż 5 minut przed wyznaczonym terminem i zgłaszanie swojej obecności pracownikowi odpowiadającemu za terminową obsługę interesantów wydziałów zlokalizowanych w budynku. Klienci proszeni są o zachowanie bezpiecznych odległości od innych osób, a także o dezynfekcję rąk oraz zakrywanie ust i nosa. Osoby niepełnosprawne ruchowo proszone są o zgłoszenie informacji o swojej niepełnosprawności w momencie rezerwacji wizyty w celu ułatwienia dostępu do usługi.

Prosimy o wcześniejsze przygotowanie stosownych dokumentów i wypełnienie odpowiedniego wniosku. Wnioski można pobrać ze strony BIP Wydziału lub z wyznaczonego miejsca w przedsionku budynku. Opłat można dokonać w kasie znajdującej się na parterze budynku przy ul Partyzantów 10 lub przelewem na konto Urzędu Miasta Zamość: 56 1020 5356 0000 1602 0007 6877.

Status dokumentu (prawo jazdy, dowód rejestracyjny) można sprawdzić na stronach internetowych: www.info-car/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html oraz www.info-car/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

W sprawach nie wymagających osobistego stawiennictwa istnieje możliwość skorzystania z urny ustawionej w budynku bez konieczności oczekiwania w kolejce lub w siedzibie BOI: Rynek Wielki 13.Dokumenty można także przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: WEKiP UM Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość.  Można także skorzystać z elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP. Stosowne wnioski można pobrać w wyznaczonym miejscu przed wejściem do Wydziału lub ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UM Zamość.

UWAGA! Czynność rejestracji pojazdu wymaga obecności właściciela pojazdu lub ustanowionego przez niego pełnomocnika.

Jedną z usług nie wymagających obecności Interesantów w Wydziale jest zgłoszenie  nabycia lub zbycia pojazdu. Do podpisanego własnoręcznie wniosku (Wniosek o rejestrację – czasową rejestrację, wyrejestrowanie i zawiadomienie o nabyciu/zbyciu pojazdu) należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających nabycie/zbycie pojazdów. (UWAGA! WEKiP nie przyjmuje ww. zgłoszeń nabycia/zbycia pojazdu drogą mailową!). Zgłoszenie to jest bezpłatne. Aby odebrać dowód rejestracyjny i ew. kartę pojazdu (jeżeli została złożona w trakcie rejestracji pojazdu), też nie ma konieczności stania w kolejce. Wystarczy wrzucić do naszej urny (umieszczone w kopercie) lub przysłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres WEKiP UM Zamość, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość otrzymane podczas rejestracji pojazdu pozwolenie czasowe. Decyzje o rejestracji pojazdów wraz z dowodami rejestracyjnymi (i ew. kartami pojazdów) będą wysyłane drogą pocztową na wskazany przez Państwa w przesyłce z pozwoleniem czasowym adres lub przekazane w siedzibie wydziału w ustalonym telefonicznie lub mailowo terminie. W celu sprawnej komunikacji prosimy o podawanie numeru telefonu oraz adresu mailowego.

Za pośrednictwem wrzutu do urny nie przyjmujemy wniosków o rejestrację pojazdów!

Jednocześnie informujemy, że od dnia wejścia w życie Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, do dnia 31 grudnia 2020 r. wydłuża się do 180 dni terminy obowiązku rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej nie później niż 30 dni przed dniem wejścia w życie ww. ustawy oraz zgłoszenia nabycia/zbycia pojazdu zarejestrowanego nabytego lub zbytego nie później niż 30 dni przed dniem wejścia w życie ww. ustawy.

 

KOMUNIKAT WYDZIAŁU ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCY EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Składanie wniosków o wpis, zawieszenie, zmianę, wznowienie, jak również trwałe zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej przedsiębiorca może dokonać bezpośrednio na stronie https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/ posiadając profil zaufany lub podpis elektroniczny. Osoby nie mające w/w uprawnień proszone są o kontakt z Ewidencją Działalności Gospodarczej pod nr tel. 84 6772443.

Przypominamy, że wniosek, w szczególności w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE. Taki wniosek można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód tj. choroba.

Wnioski do CEIDG mogą być również wysłane pocztą na adres Urzędu Miasta Zamość (w takim przypadku podpis wnioskodawcy musi być poświadczony przez notariusza).
 

KOMUNIKAT WYDZIAŁU FINANSOWEGO

Proszę, w miarę możliwości, o załatwianie spraw urzędowych, wchodzących w zakres działania Wydziału Finansowego drogą elektroniczną (za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]), pocztą tradycyjną, poprzez składanie dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta lub telefonicznie, pod nr tel.:

- sekretariat Wydziału Finansowego: (84) 67-72-400,

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych: (84) 67-72-407, (84) 67-72-394,

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych: (84) 67-72-409, (84) 67-72-458, (84)67-72-406, informacja o płatnościach: (84 )67-72-413,

- w sprawie podatku od środków transportowych: (84) 67-72-412,

- w sprawie opłat za odpady komunalne: (84) 67-72-395, (84) 67-72-317,

- w sprawie opłaty skarbowej: (84) 67-72-412,

-w sprawie opłat za użytkowanie wieczyste, dzierżawę, opłat przekształceniowych: (84) 67 72 309.

W przypadku konieczności osobistego załatwienia sprawy, będzie to możliwe po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu spotkania.

W celu ograniczenia gromadzenia się osób wszelkich płatności należy dokonywać bezgotówkowo (na wskazane w decyzjach podatkowych indywidualne numery rachunków bankowych bądź numery rachunków dostępne na stronie https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/) lub poprzez skorzystanie z opłatomatu (usytuowanego w Biurze Obsługi Interesanta).

Kasy Urzędu Miasta Zamość pozostają zamknięte do odwołania. 

 

NAJWAŻNIEJSZE DANE KONTAKTOWE URZĘDU MIASTA ZAMOŚĆ

 

WYDZIAŁ

NUMERY TELEFONÓW:

UZYSKANIE INFORMACJI

NUMER TELEFONU:

UMÓWIENIE WIZYTY

W WYDZIALE

Sekretariat

Prezydenta Miasta

[email protected]

84 677 23 00

-------------------------------

Sekretarz

[email protected]

84 677 23 70

84 677 23 70

Biuro Rady Miasta

[email protected]

 

84 677 23 11

84 677 23 69

84 677 23 15

 

84 530 03 15

 

Urząd Stanu Cywilnego

[email protected]

urodzenia 84 677 24 23

zgony 84 677 23 57

małżeństwa, wydawanie odpisów 84 530 03 61

urodzenia 84 677 24 23

zgony 84 677 23 57

małżeństwa, wydawanie odpisów 84 530 03 61

Wydział Organizacyjno- Administracyjny

[email protected]

84 677 23 56

84 677 24 63

84 67 72 356

Wydział Turystyki i Promocji

[email protected]

84 677 24 19

84 677 24 94

84 677 24 19

84 677 24 94

Wydział Budownictwa

i Ochrony Zabytków

[email protected]

84 677 24 72

budownictwo 84 677 24 75

planowanie przestrzenne 84 677 24 77

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

[email protected]

 

-przyjmowanie deklaracji na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych (pokój nr 1) 84 677 23 76, 84 677 23 68

-przyjmowanie wniosków dotyczących usuwania wyrobów azbestowych z nieruchomości zamieszkałych (pokój nr 2)

84 677 24 32

- przyjmowanie wniosków dotyczących wymiany starych systemów grzewczych, wydawania pozwoleń zintegrowanych, decyzji środowiskowych oraz o dopuszczalnym poziomie hałasu, zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych, ochrony powietrza, pozwoleń wodnoprawnych i geologii (pokój nr 3) 84 677 23 76

- odpady (decyzje na zbieranie, gromadzenie i transport), ochrona przyrody, decyzja zezwalająca na usunięcie drzew (pokój nr 4) 84 677 24 39

- ochrona przyrody i zadrzewienia – zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa z terenu prywatnej posesji (pokój nr 4) 84 677 24 38

- lokale użytkowe (pokój nr 5) 84 677 24 86

- lokale mieszkalne (pokój nr 5) 84 677 24 34

- czystość i zieleń (koszenie terenów zieleni miejskiej, utrzymanie boisk sportowych i placów zabaw, pokój nr 6) 84 677 24 35, 84 677 24 36

- grobownictwo i miejsca pamięci narodowej (wydawanie decyzji zezwalających na sprowadzanie zwłok lub prochów z zagranicy, pokój nr 7) 84 677 23 58

- wydawanie zaświadczeń dotyczących braku zalesienia działki (pokój nr 9) 84 677 24 31

- sieci wodno – kanalizacyjne, (zgłoszenia naruszenia stosunków wodnych, zgłoszenia uszkodzenia kanalizacji deszczowej, pokój nr 119) 84 677 24 37

- zarząd ruchu drogowego (decyzje zatwierdzające stałą

i czasową organizację ruchu) 84 677 24 33

- sieci elektroenergetyczne i teletechniczne, ochrona zwierząt, rejestracja zwierząt egzotycznych będących pod ochroną, rejestracja ras psów uznanych za agresywne, rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 84 677 24 45

-przyjmowanie deklaracji na odbiór odpadów komunalnych

z nieruchomości zamieszkałych (pokój nr 1) 84 677 23 76, 84 677 23 68

-przyjmowanie wniosków dotyczących usuwania wyrobów azbestowych z nieruchomości zamieszkałych (pokój nr 2) 84 677 24 32

- przyjmowanie wniosków dotyczących wymiany starych systemów grzewczych, wydawania pozwoleń zintegrowanych, decyzji środowiskowych oraz o dopuszczalnym poziomie hałasu, zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych, ochrony powietrza, pozwoleń wodnoprawnych i geologii (pokój nr 3) 84 677 23 76

- odpady (decyzje na zbieranie, gromadzenie i transport), ochrona przyrody, decyzja zezwalająca na usunięcie drzew (pokój nr 4) 84 677 24 39

- ochrona przyrody i zadrzewienia – zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa z terenu prywatnej posesji (pokój nr 4) 84 677 24 38

- lokale użytkowe (pokój nr 5) 84 677 24 86

- lokale mieszkalne (pokój nr 5) 84 677 24 34

- czystość i zieleń (koszenie terenów zieleni miejskiej, utrzymanie boisk sportowych i placów zabaw, pokój nr 6) 84 677 24 35, 84 677 24 36

- grobownictwo i miejsca pamięci narodowej (wydawanie decyzji zezwalających na sprowadzanie zwłok lub prochów z zagranicy, pokój nr 7) 84 677 23 58

- wydawanie zaświadczeń dotyczących braku zalesienia działki (pokój nr 9) 84 677 24 31

- sieci wodno – kanalizacyjne, (zgłoszenia naruszenia stosunków wodnych, zgłoszenia uszkodzenia kanalizacji deszczowej, pokój nr 119)

84 677 24 37

- zarząd ruchu drogowego (decyzje zatwierdzające stałą i czasową organizację ruchu) 84 677 24 33

- sieci elektroenergetyczne i teletechniczne, ochrona zwierząt, rejestracja zwierząt egzotycznych będących pod ochroną, rejestracja ras psów uznanych za agresywne, rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m- 84 677 24 45

Wydział Ewidencji Kierowców

i Pojazdów

[email protected]

 

ewidencja kierowców

84 638 21 52

84 677 23 75

84 677 24 59

ewidencja pojazdów

84 67 72 372

84 67 72 373

84 67 72 374

krajowy transport drogowy 84 67 72 462

 

84 638 21 46 (ewidencja kierowców i pojazdów)

84 67 72 462 (krajowy transport drogowy)

Wydział Inwestycji Miejskich

i Zamówień Publicznych

[email protected]

inwestycje miejskie 84 677 24 44, 84 677 23 16

zamówienia publiczne 84 677 23 50, 84 677 23 86

inwestycje miejskie 84 677 24 44, 84 677 23 16

zamówienia publiczne 84 677 23 50, 84 677 23 86

Wydział Oświaty

[email protected]

84 677 24 47

84 677 24 47

Wydział Rozwoju Miasta

i Funduszy Zewnętrznych

[email protected]

84 677 24 43

84 677 24 43

Zespół Kontroli Finansowej

i Audytu

[email protected]

84 677 23 71

84 677 23 24

84 677 23 71

84 677 23 24

Wydział Geodezji

i Gospodarki Nieruchomościami

[email protected]

84 677 24 83

ewidencja gruntów i budynków 84 677 24 89

84 677 24 83

ewidencja gruntów i budynków 84 677 24 89

Wydział Spraw Obywatelskich

i Zarządzania Kryzysowego

[email protected]

 

dowody osobiste 84 677 24 25

meldunki 84 677 24 27

udostępnianie danych osobowych 84 677 24 28

postępowania administracyjne, rejestr wyborców 84 677 24 26

sekretariat 84 677 24 24

zarządzanie kryzysowe 84 677 24 29

zezwolenia na alkohol 84 677 24 96

karta dużej rodziny 84 677 24 92, 84 677 24 96

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (leczenie uzależnień) 84 677 24 92

Żłobki i kluby dziecięce 84 677 24 61

Profilaktyka i rozwiązywanie problemów uzależnień

84 677 24 93

dowody osobiste 84 677 24 25

meldunki 84 677 24 27

udostępnianie danych osobowych 84 677 24 28

postępowania administracyjne, rejestr wyborców 84 677 24 26

sekretariat 84 677 24 24

zarządzanie kryzysowe 84 677 24 29

zezwolenia na alkohol 84 677 24 96

karta dużej rodziny 84 677 24 92, 84 677 24 96

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (leczenie uzależnień) 84 677 24 92

Żłobki i kluby dziecięce 84 677 24 61

Profilaktyka i rozwiązywanie problemów uzależnień 84 677 24 93

 

 

 

 

 

 

 

Wydział Finansowy

[email protected]

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych 84 677 24 07, 84 677 23 94

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych 84 677 24 09, 84 677 24 58, 84 677 24 06 (informacja o płatnościach w ww. podatkach 84 677 24 13)

- w sprawie podatku od środków transportowych

84 677 24 12

- w sprawie opłat za odpady komunalne 84 677 23 95, 84 677 23 17

- w sprawie opłat za użytkowanie wieczyste, dzierżawę, opłat przekształceniowych 84 677 23 09,

- w sprawie opłaty skarbowej 84 677 24 12

- sekretariat Wydziału Finansowego 84 677 24 00

84 677 24 00 sekretariat Wydziału Finansowego

Wydział Kultury i Sportu

[email protected]

 

stanowisko ds. kultury

84 677 24 91

stanowisko ds. sportu

84 677 24 54

 

84 677 24 91

Miejski Rzecznik Konsumentów

[email protected]

 

84 677 24 22

603 374 583

84 677 24 22

603 374 583

Rzecznik prasowy

[email protected]

 

Kontakt dla dziennikarzy

84 677 23 23

727 010 072

Kontakt dla dziennikarzy

84 677 23 23

727 010 072


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Lajkuj 09.10.2020 20:04
A w tvn24 pan Prezydent mówił o odpornośći stadnej i że chronić trzeba tylko starszych i zagrożonych. Gdziet tu sens i logika?

ReklamaBaner reklamowy - orange
Reklama
Reklama
Pożyczka pod zastaw nieruchomości na 10 lat Cena: Do negocjacjiKoniec z brakiem pieniędzy! Nasza pożyczka hipoteczna dla firm i rolników to innowacyjne rozwiązanie, które gwarantuje sukces każdemu przedsiębiorcy. Oszczędzisz wiele energii, czasu i osiągniesz, to o czym wszyscy marzą – realizację potrzeb Twojej firmy i niezależność finansową. Wystarczy, że rozpoczniesz z nami współpracę. Już dzisiaj dołącz do firm i gospodarstw rolnych, które zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Czynniki wyróżniające naszą ofertę: 1. zabezpieczenie tylko na hipotece (wpis w dziale IV księgi wieczystej, tak jak w banku) 2. najniższy koszt umowy od 28% rocznie 3. najszybszy czas realizacji i wypłaty 4. pomoc w przygotowaniu dokumentów na każdym etapie współpracy 5. elastyczność oferty w zakresie warunków spłaty 6. jasne warunki umowy bez „gwiazdek i drobnego druku” 7. żadnych ukrytych kosztów 8. szeroki przedział kwotowy ( od 50.000 zł do 2.000.000 zł) Dodatkowe korzyści dla Państwa wynikające z podjętej współpracy: 1. Specjalizujemy się w procesach restrukturyzacji i oddłużaniu nieruchomości 2. Na życzenie klienta dokonujemy szybkiego zakupu nieruchomości 3. Na życzenie klienta pokryjemy koszt umowy notarialnej 4. Nie weryfikujemy Państwa baz w BIK, BIG, KRD, ERIF i innych 5. Akceptujemy/spłacamy zajęcia komornicze, hipoteki i prywatne zobowiązania 6. Wszyscy nasi klienci otrzymują bezpłatne konsultacje i pomoc prawną 7. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i z należytą starannością Nasze pożyczki hipoteczne oferujemy pod następujące zabezpieczenia: Grunty rolne, grunty komercyjne, działki deweloperskie, działki budowlane, lokale mieszkalne, domy mieszkalne, kamienice mieszkalne, biurowce, obiekty magazynowe, obiekty sportowe, obiekty uzdrowiskowe, hotele, motele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, zakłady usługowe oraz zakłady produkcyjne, pojazdy użytkowe i rolnicze posiadające dowód rejestracyjny. Kontakt: Tel. 577-873-616, email: [email protected] Więcej informacji na stronie: https://podhipoteke24.pl/Data dodania ogłoszenia: 02.12.2025Pożyczka pod zastaw nieruchomości na 10 lat
Działki rolne-Tymin Cena: 89000 PLNWYJĄTKOWY KOMPLEKS DZIAŁEK ROLNYCH Z POTENCJAŁEM ZABUDOWY - TYMIN (ok. 1.88 ha)Lokalizacja: Tymin, Gmina Tarnawatka, Powiat Tomaszowski, Województwo Lubelskie.Przedmiotem sprzedaży jest atrakcyjny zestaw trzech niezabudowanych działek rolnych o łącznej powierzchni 18 776 m² (1.88 ha), z których jedna posiada kluczowy atut: częściowe przeznaczenie pod zabudowę zagrodową (MR).Idealna propozycja dla rolników szukających wysokiej jakości gruntów oraz dla inwestorów widzących potencjał w budowie siedliska w spokojnej i malowniczej okolicy.SZCZEGÓŁY OFERTY I ATUTY DZIAŁEKŁączna powierzchnia: 18 776 m²1. Działka nr 375Powierzchnia: 2858 m²Kształt i wymiary: Prostokątna, o bardzo dobrych proporcjach: szerokość ok. 28 m, długość ok. 114 m.Klasa gruntu: Grunty rolne klasy III oraz R/L (klasa III to bardzo dobra, wydajna ziemia).2. Działka nr 376Powierzchnia: 7887 m²Kształt i wymiary: Wąska i długa: szerokość ok. 25 m, długość ok. 269 m.Charakterystyka: Duża powierzchnia sprzyjająca efektywnym uprawom lub podziałowi.3. Działka nr 386/1 – KLUCZOWY ATUT INWESTYCYJNYPowierzchnia: 8031 m²Kształt i wymiary: Bardzo długa i wąska: szerokość ok. 10 m, długość ok. 630 m.Przeznaczenie: Częściowo oznaczona jako MR (zabudowa zagrodowa). Ta klasyfikacja pozwala rolnikowi na realizację projektu budowlanego (dom mieszkalny, budynki gospodarcze) w ramach siedliska. Jest to unikalna szansa na połączenie prowadzenia gospodarstwa z możliwością zamieszkania na własnej ziemi.DLACZEGO WARTO KUPIĆ?Potencjał Budowlany: Możliwość zabudowy zagrodowej na działce 386/1 jest rzadkim i bardzo poszukiwanym atutem, dającym realną perspektywę na stworzenie własnego siedliska.Dobra Klasa Gruntu: Działka nr 375 z gruntem klasy III to gwarancja urodzajności i wartości rolniczej.Spokojna Lokalizacja: Tymin to cicha, sielska wieś w powiecie tomaszowskim, idealna dla osób ceniących kontakt z naturą i z dala od miejskiego zgiełku.Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Zainwestuj w ziemię, która oferuje zarówno stabilne plony, jak i perspektywy rozwojowe.Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji oraz umówienia prezentacji.Bezpłatnie pomagamy w formalnościach związanych z uzyskaniem kredytu na zakup nieruchomości. Nasz doradca kredytowy bezpłatnie sprawdzi Twoją zdolność kredytową i przedstawi najlepsze oferty z ponad 10 banków.Posiadasz podobną nieruchomość? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji – odpowiemy na pytania dotyczące ceny, procesu sprzedaży oraz możliwości poprawy atrakcyjności oferty.Oferujemy również:•⁠ ⁠Pośrednictwo w kupnie, sprzedaży oraz najmie nieruchomości.•⁠ ⁠Pomoc w sprzedaży nieruchomości o skomplikowanej sytuacji prawnej.•⁠ ⁠Rzetelne oceny wartości nieruchomości.•⁠ ⁠Uzyskanie świadectwa energetycznego.Nie zwlekaj, zadzwoń już teraz!PAULINA [email protected]ółnoc Biuro Nieruchomościul. Żeromskiego 3, 22-400 ZamośćNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Przedstawione wizualizacje i grafiki mają charakter wyłącznie poglądowy i stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, ułatwiający zorientowanie się w ogólnym wyglądzie oferowanej nieruchomości.Niniejsze ogłoszenie wraz z jego elementami jest własnością Północ Nieruchomości Sp z o.o. lub podmiotu współpracującego. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz korzystanie z niniejszych materiałów w jakikolwiek inny sposób wykraczający poza dozwolony użytek określony przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994, nr 24 poz. 83 z późn. zm.) bez pisemnej zgody Północ Nieruchomości Sp z o.o. lub podmiotów współpracujących jest zabronione i może stanowić podstawę odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.Niniejsze materiały stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa PÓŁNOC NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.).Data dodania ogłoszenia: 25.11.2025Działki rolne-Tymin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaBaner reklamowy B1 firmy WORK CENTRE
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: MIEJSCOWY.Treść komentarza: Eldorado dla PiS-wskiej elity tak jak Zukowski i Zieliński przy wypasionym korycie . W tych stronach z pychota na twarzy przyjmowani przez KGW i pełne stoły wyzerki .Data dodania komentarza: 4.12.2025, 16:07Źródło komentarza: Gdzie żyje się najlepiej w Polsce? W Tomaszowie Lubelskim! Mieszkańcy mówią dlaczegoAutor komentarza: LucekTreść komentarza: Dajcie im(lekarzom) więcej pieniędzy! Czy 200000zł miesięcznie to aby nie za mało?Data dodania komentarza: 4.12.2025, 15:31Źródło komentarza: Burza na sesji, radni powiedzieli NIE prywatyzacji przychodni w Hrubieszowie. Sprawą zainteresuje się CBA?Autor komentarza: ArnioTreść komentarza: Arek go zabił ale przecież to kaleka, mózgowe porażenie dziecięce, mocne upośledzenie umysłowe, przemoc i alkoholizm w domu w końcu nie wytrzymał i zabił pijakaData dodania komentarza: 4.12.2025, 15:28Źródło komentarza: Sprawca zabójstwa był niepoczytalny. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie zakończyła śledztwoAutor komentarza: Gal Anonim.Treść komentarza: Będzie! Będzie zabawa! Będzie się działo! I znowu nocy będzie mało Będzie głośno, będzie radośnie Znów przetańczymy razem całą nocData dodania komentarza: 4.12.2025, 14:12Źródło komentarza: Niebywałe! Kilkudziesięciu przewodników turystycznych z regionu odkrywało Trzeszczany na nowoAutor komentarza: mieszkankaTreść komentarza: Ośrodek Zdrowia w Mirczu /budynek własnością gminy/ również do prywatyzacji. Przedstawiciele spółki prowadzili rozmowy z obecnymi pracownikami GOZ Mircze ! Też zawsze przynosił zyski!Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:08Źródło komentarza: Pikieta przeciwko prywatyzacji przychodni w Hrubieszowie. Kierownictwo szpitala dementujeAutor komentarza: Ha tfu!Treść komentarza: Dziady już zapomniały, że wzrost pensji minimalnej, powoduje wzrost cen? Przecież to "sukces" pis. Dziady wiedzą, że pieniądze biorą się z pracy a nie z kosmosu? 13, 14 emerytura, skąd ma państwo na to brać?Data dodania komentarza: 4.12.2025, 13:44Źródło komentarza: Drożej za prawo jazdy. Ministerstwo ujawniło nowy cennik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama