Zakupy online. Nie doczekali się towaru

  • 28.04.2021, 10:00
  • ak
Zakupy online. Nie doczekali się towaru Fot. policja.pl
Dwoje mieszkańców powiatu zamojskiego straciło pieniądze robiąc zakupy przez internet. Oboje zapłacili za towar, ale się go nie doczekali.

77-latka z gminy Radecznica znalazła w internecie ofertę sprzedaży foliowego tunelu do ogrodu. Zapłaciła za niego 350 złotych. Dostawa się przedłużała, więc kobieta próbowała kontaktować się ze sprzedawcą. Niestety, bezskutecznie.

43-latek z gminy Zamość zamówił wertykulator za 165 złotych. Towar do niego nie dotarł. Mężczyzna zawiadomił więc policję.

Mundurowi apelują o rozwagę podczas zakupów w sieci.

– Warto przed podjęciem ostatecznej decyzji dokładnie zweryfikować sprzedawcę czytając na jego temat komentarze umieszczane w sieci przez osoby, które korzystały już z jego usług. Należy korzystać ze sklepów sprawdzonych, z pewną historią działalności. Ważna jest także wybrana forma zapłaty za towar. Jeśli sprzedawca daje możliwość opłacenia przesyłki u kuriera – warto z niej skorzystać – podpowiada Dorota Krukowska-Bubiło, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.

ak

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe