Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 9 maja 2024 15:27
Reklama Baner A1 BUDBRAM
Reklama

Reklama dźwignią handlu. Z jakich materiałów jest ona najczęściej wykonana?

Z reklamą mamy do czynienia każdego dnia. Występować może w formie słownej, dźwiękowej czy fizycznej. Do promocji fizycznej, jaką jest między innymi produkcja specjalnych reklam, bannerów czy billboardów wykorzystuje się tworzywa sztuczne, określane mianem reklamowych. Zalicza się do nich między innymi plexi, aluminium, plastik czy tkaniny plandekowe. To właśnie na nich wykonywany jest druk, zaś później reklama wieszana jest w jak najlepiej widocznym miejscu, zwracając uwagę przechodniów. Wybór właściwego materiału, na którym umieszczona zostanie reklama, jest kluczowy dla uzyskania pożądanego efektu. Aby podjąć ostateczną decyzję odnośnie swojego wyboru, wpierw należy poznać wady i zalety najpopularniejszych tworzyw reklamowych.
Reklama dźwignią handlu. Z jakich materiałów jest ona najczęściej wykonana?
Wybór właściwego materiału, na którym umieszczona zostanie reklama, jest kluczowy dla uzyskania pożądanego efektu. Należy poznać wady i zalety tworzyw reklamowych.

PCV, HIPS, PMMA – płyty idealne pod transparentną reklamę. Charakterystyka produktów

Płyta PCV należy do jednych z najpopularniejszych materiałów, jaki można spotkać w branży reklamowej – gładka struktura i twarda powierzchnia sprzyjają nanoszeniu na niej nadruku. Sama płyta jest zaś lekka, wytrzymała i odporna na korozję oraz czynniki atmosferyczne. Doskonale sprawdzi się więc jako płótno dla reklamy umieszczanej na zewnątrz, w przestrzeni otwartej. W branży marketingowej wykorzystuje się ją do masowej produkcji szyldów reklamowych, stoisk czy specjalnych tablic informacyjnych. Płyty warstwowe HIPS są zaś alternatywą dla elementów lustrzanych – dlatego też wykorzystuje się je do produkcji stojaków reklamowych czy podświetlanych kasetonów – doskonale oddaje efekt, jaki posiadają elementy lustrzane; w dodatku jest bardzo łatwa w obróbce i wytrzymała na wilgoć, przez co doskonale nada się na zewnątrz (zupełnie jak PCV). Płyta PMMA to znana każdemu plexi – również wykorzystywana jako alternatywa szkła – wytrzymała, po rozbiciu nie zostawia małych kawałków mogących kogokolwiek uszkodzić. Cechuje ją wysoka termoplastyka i różnorodność w zastosowaniu. Jak więc można zauważyć, wybór tworzyw sztucznych jest bardzo szeroki – znajomość ich właściwości i możliwości to konieczność, jeżeli chce się dopasować produkt typowo pod swoje własne preferencje. Jeżeli jednak wciąż nie jest się pewnym swoich decyzji, istnieje możliwość zaczerpnięcia porady u eksperta.

Komunikacja kluczem do sukcesu. Dlaczego warto prosić o radę?

Konsultacja z ekspertem daje same korzyści – najpierw jednak należy przyznać przed samym sobą, że nie jest się dobrze obeznanym z tematyką płyt reklamowych. Samoświadomość to klucz do sukcesu i spora motywacja, by móc poradzić się prawdziwych fachowców. Przykładem firmy szanującej swoich klientów i towarzyszącej im od pierwszego zapytania, aż pod odbiór zamówienia jest Mediplex. Przedsiębiorstwo oferuje liczne płyty reklamowe i nie tylko, a także zawsze służy dobrym słowem i merytoryczną poradą. Specjaliści za każdym razem robią to, co tylko w ich mocy, by jak najlepiej móc doradzić nawet najbardziej wymagającym klientom. Człowiek uczy się przez całe życie, dlatego też zawsze warto zadawać pytania. Również w przypadku materiałów do reklamy stacjonarnej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Greinplast Zamość
Reklama
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1
Reklama
Reklama
Reklama