Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 12:53
Reklama Baner reklamowy FOOD P

Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

W związku z bardzo dużą liczbą zakażeń COVID-19 zamojski magistrat wprowadził od 1 lutego do odwołania ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów. Sprawdź co załatwisz w urzędzie, a czego nie.
Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

Numery telefonów oraz adresy e-mail do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Zamość znajdują się na stronach:

http://zamosc.pl/page/25/urzad-miasta.html

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=139

Dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Zamość można wrzucać do urn/pojemników usytuowanych przy ul. Rynek Wielki 13 – w Biurze Obsługi Interesanta w ratuszu (z wyłączeniem wniosków o rejestrację pojazdów kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów) oraz przy ul Partyzantów 10 – wyłącznie w zakresie spraw kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów, Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Oświaty. 

Zaleca się dołączenie numeru telefonu i/lub adresu e-mail w celu sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.

Wnioski i dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w Urzędzie Miasta Zamość, właściwe dla danego wydziału są do pobrania na stronie internetowej https://umzamosc.bip.lubelskie.pl w zakładce Struktura organizacyjna ­ Wydziały – Więcej informacji.

Do odwołania wstrzymane są przyjęcia interesantów przez Prezydenta Miasta Zamość oraz Zastępcę Prezydenta Miasta Zamość, które odbywały się w każdy wtorek.

W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Zamość konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu i godziny wizyty, za wyjątkiem spraw niżej wymienionych.

Numery telefonów do wydziałów Urzędu Miasta Zamość w celu umówienia wizyty:

Urząd Stanu Cywilnego:

- urodzenia: 84 677 24 23

- małżeństwa, odpisy: 84 530 03 61

- zgony: 84 677 23 57

Wydział Finansowy:

- sekretariat Wydziału Finansowego: 84 677 24 00

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych: 84 677 24 07, 84 677 23 94

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych: 84 677 24 09, 84 677 24 58, 84 677 24 06, informacja o płatnościach: 84 677 24 13

- w sprawie podatku od środków transportowych: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. gospodarowania odpadami komunalnymi: 84 677 23 17, 84 677 23 09

- w sprawie opłaty skarbowej: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. użytkowania wieczystego, dzierżawy, opłat przekształceniowych: 84 677 23 95.

Wydział Turystyki i Promocji: 84 677 24 19, 84 677 24 94

Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Zabytków: 84 677 24 72, 84 677 24 77

Wydział Kultury i Sportu:

- kultura: 84 677 24 91

- sport: 84 677 23 04

Wydział Oświaty: 84 677 24 47

Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów:

- rejestracja kierowców i pojazdów: 84 638 21 46

- krajowy transport drogowy: 84 677 24 62

Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych: 84 677 24 44, 84 677 23 16

Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych: 84 677 24 43, 84 677 24 76

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska: 84 677 24 31

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego: 84 677 24 24

Wydział Organizacyjno–Administracyjny: 84 677 23 56

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami: 84 677 24 83, 84 677 24 89, 84 677 23 26, 84 677 23 13

Biuro Rady Miasta: 84 530 03 15

Zespół Kontroli Finansowej i Audytu: 84 677 23 71, 84 677 23 24

Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy:

  1. spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej prowadzonych przez Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych przy ul. Ormiańskiej 11, parter, p. 3a, z zastrzeżeniem, że wnioski CEIDG-1 przyjmowane są Biurze Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  2. wizyt osób bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych oraz Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych usytuowanych przy ul. Ormiańskiej 11 (kierownik budowy, inspektor nadzoru, projektanci, przedstawiciel Wykonawcy itp.),

  3. zgłoszenia zgonu,

  4. decyzji na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich wydawanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przez ul. Partyzantów 10,

  5. składania deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10 i spraw z tym związanych,

  6. składania deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10,

  7. złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenia utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  8. spraw dotyczących Karty Dużej Rodziny prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  9. spraw z zakresu ewidencji ludności prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  10. składania korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zamość za pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  11. dokonania wpłat w kasie Urzędu Miasta Zamość.

Osoby mające problemy z poruszaniem się proszone są o przekazanie tej informacji w momencie rezerwacji wizyty w celu ułatwienia właściwej obsługi.

Zamknięte dla interesantów zostaje wejście do budynku ratusza od strony Rynku Solnego. Z wejścia od schodów na Rynku Wielkim korzystać mogą wyłącznie interesanci Urzędu Stanu Cywilnego po wcześniejszym umówieniu wizyty oraz osoby zgłaszające zgon, w przypadku których wcześniejsze umówienie wizyty nie jest wymagane.

WYDZIAŁ FINANSOWY

Prosimy, w miarę możliwości, o załatwianie spraw urzędowych, wchodzących w zakres działania Wydziału Finansowego drogą elektroniczną (za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], pocztą tradycyjną, poprzez składanie dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta lub telefonicznie.

W celu ograniczenia gromadzenia się osób zaleca się dokonywanie płatności bezgotówkowo (na wskazane w decyzjach podatkowych indywidualne numery rachunków bankowych bądź numery rachunków dostępne na stronie https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/) lub poprzez skorzystanie z opłatomatu (usytuowanego w Biurze Obsługi Interesanta).

URZĘD STANU CYWILNEGO

Zgłoszenie urodzenia dziecka odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszenia zgonu, bez wcześniejszego umówienia wizyty, można dokonać w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz) w godz. 7:30 – 14:00 (wtorek 8:00 – 14:00). Wejście do USC tylko od strony Rynku Wielkiego (Ratusz - główne wejście po schodach). Informacje w sprawie zgłoszenia zgonu udzielane są pod nr tel. 84 677 23 57.

Sprawy związane z wydaniem zaświadczeń, dokumentów do ślubu kościelnego lub cywilnego, z uznaniem ojcostwa dziecka, złożenia oświadczeń np. o powrocie po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego – realizowane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem telefonu:

- urodzenia – 84 677 24 23

- małżeństwa – 84 530 03 61

Ogranicza się bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wydawania odpisów aktów stanu cywilnego. Wnioski można składać: do urny znajdującej się w Biurze Obsługi Interesanta ul. Rynek Wielki 13, za pośrednictwem platformy e-Puap, pocztą na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość. Wszelkie informacje w sprawach wydawania odpisów pod numerem 84 530 03 61.

Nadal obowiązuje zawieszenie dyżurów w soboty w sprawach zgłoszenia zgonu.

Zaplanowane uroczystości zawarcia związku małżeńskiego będą odbywały się zgodnie z harmonogramem. Podczas ceremonii zawarcia związku małżeńskiego obowiązują wszystkie wytyczne sanitarne.

WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCY EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Składanie wniosków o wpis, zawieszenie, zmianę, wznowienie, jak również trwałe zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej przedsiębiorca może dokonać bezpośrednio na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl posiadając profil zaufany lub podpis elektroniczny. Osoby nie mające w/w uprawnień proszone są o kontakt z Ewidencją Działalności Gospodarczej pod nr tel. 84 677 24 43, 84 677 24 76 .

Wnioski do CEIDG mogą być również wysłane przesyłką rejestrowaną na adres Urzędu Miasta Zamość lub wrzucane do urny usytuowanej w Biurze Obsługi Interesanta w Ratuszu, przy ul. Rynek Wielki 13 (w takich przypadkach podpis wnioskodawcy musi być poświadczony przez notariusza).


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Kronika Tygodnia
ReklamaBnaer reklamowy firmy Kronika Tygodnia
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Boski zmcTreść komentarza: Napisz coś swojego albo zapytaj w ZARZĄDZIE PZŁ zanim bzdurę powielisz. Czy ja się pytam ile za żel w wargii dajesz ??? 🤩Data dodania komentarza: 26.04.2024, 10:45Źródło komentarza: Łowy na grubą zwierzynę pachną grubymi pieniędzmi. Zostawiają je zagraniczni myśliwiAutor komentarza: XxxxxxxxTreść komentarza: Zabójstwo, współ udział w zabójstwie dla reszty. Takie powinny być wyroki. Co za po*b wydaje inne wyroki i puszcza takich wolno. Oby to samo spotkało tego sędziego co nie nadaje sie na to stanowisko skoro puszcza takich wolno!!Data dodania komentarza: 26.04.2024, 09:42Źródło komentarza: Zabójstwo 16-letniego Eryka w Zamościu. Przełom w sprawieAutor komentarza: NowaTreść komentarza: 10 lat za kradzież kwiatów a 8 lat za zabicie 3 osobowej rodziny na autostradzie A1! Polskie prawo jest chore!!!!!!!!!!Data dodania komentarza: 26.04.2024, 07:57Źródło komentarza: Zamość: Kolejna kradzież z kwiatomatu. 33-latka czeka karaAutor komentarza: KierowcaTreść komentarza: Agregaty działają im przeszkadza bo chłodna stoi. Ale świeży owoc lub warzywko ewentualnie świeże mięso to wie gdzie pójść i lubi zjeśćData dodania komentarza: 25.04.2024, 23:57Źródło komentarza: Mieszkańcy: W tym chaosie nie da się żyć! Boimy się o swoje bezpieczeństwoAutor komentarza: MecenasTreść komentarza: PO to zwijanie Polski!Oni juz byli przed tem robili podobnie!Data dodania komentarza: 25.04.2024, 21:35Źródło komentarza: "Nie" dla likwidacji! Znowu stają w obronie poczty w DołhobyczowieAutor komentarza: nierealneTreść komentarza: kolejka elektroniczna jest nierealna, i tak wiekszosc tirów teraz jedzie bez kolejki, adr, psujące sie czy tzw. pomoc humanitarna i pewnie jeszcze jakies inne wyjątkiData dodania komentarza: 25.04.2024, 21:14Źródło komentarza: Mieszkańcy: W tym chaosie nie da się żyć! Boimy się o swoje bezpieczeństwo
Reklama
Reklama