Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 5 maja 2024 19:42
Reklama Baner A1 BUDBRAM
Reklama

Zamość: Żal za "Autonaprawą"

Klamka zapadła. Decyzja o likwidacji Spółdzielni Pracy Kierowców i Pracowników Samochodowych "Autonaprawa" została podjęta. Wniosek w tej sprawie lada dzień wpłynie do sądu. W spółdzielni nadal pracuje ok. 20 osób. To głównie pracownicy biurowi. Wszyscy stracą pracę.
Zamość: Żal za "Autonaprawą"

O długiej historii (ta szacowna spółdzielnia działa od 1950 r.) i poważnych kłopotach zamojskiej "Autonaprawy" pisaliśmy we wrześniu. Stało się to na prośbę naszych Czytelników, gdy ta spółdzielnia zwiesiła swoje kursy. Zaniepokojeni taką decyzją byli liczni pasażerowie "Autonaprawy" m.in. mieszkańcy Radecznicy, Sułowa, Deszkowic Drugich, Wielączy Komasacji, Komarowa-Osady i wielu innych miejscowości na Zamojszczyźnie. Dla zwykłych pracowników spółdzielni nie było to jednak zaskoczenie. Dlaczego? "Autonaprawa" coraz trudniej radziła sobie na rynku transportowym (pisaliśmy o tym niedawno obszernie). I popadła w długi. 

– Nie chcę mówić o jaką konkretną kwotę tutaj chodzi. Nigdy nie podawaliśmy takich informacji mediom i staramy się być w tym konsekwentni – mówi Anna Wróblewska, prezes zarządu zamojskiej "Autonaprawy". – Jeśli jednak sprzedamy naszą bazę, istnieje szansa, że długi zostaną pokryte i jeszcze coś nam zostanie w zapasie. Teraz podjęta została jednak decyzja o upadłości naszej spółdzielni. Nie było innego wyjścia. Co dalej? Nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy kontynuować w jakiejś formie naszą działalność. Ale już nie w formie spółdzielni.  

Mieszkańcy Zamojszczyzny mają nadzieję, że tak się stanie. 
– Zróbcie coś, żeby "Autonaprawie" pomóc, żeby wyszła na prostą – apelował nawet do nas jeden z Czytelników (odebraliśmy w ostatnim czasie wiele telefonów od takich rozżalonych pasażerów). 

Więcej o sprawie ''Autonaprawy'' przeczytają Państwo w najnowszym numerze Kroniki Tygodnia i e-wydaniu. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
relista 10.04.2019 11:27
No i prywaciarze już podnieśli cenę przejazdów. Dlaczego mnie to nie dziwi.

Szybki 10.10.2018 10:36
Nic dziwnego na tych trasach jezdza tez busy ktore sa tansze, szybsze i nowoczesniejsze. Busy pozbeda sie konkurencji i podniosa ceny bo kto im zabroni. A zreszta wiekszosc busiarzy jest sobie szefem pracownikiem mechanikiem i dlatego maja nizsze koszty utrzymania swojego taboru. Bo nie musza pracowac tylko na umyslowych co nic nie robia i nie maja pojecia ja rozwinac firme zeby bylo lepiej. Taka prawda Tyle w temacie

Marek 10.10.2018 06:53
I bardzo dobrze , autobusy z lat prl przestaną jezdzic po Polskich drogach , zresztą wiecej osób pracuje w biurze niz za kółkiem i dziwić sie ze tonie w długach hahaha

Paulina 11.10.2018 08:39
Absolutnie się zgadzam. Jeden pusty autobus zasmradzal całą trasę regulatory ruchu ani to wyprzedzić na naszych śmiesznych drogach a jechać za tym to rak płuca murowany. Najwyższy czas.

Pasażer 28.06.2020 21:26
Co masz do autobusów z lat prl? Autobus konstrukcyjnie jest przewidziany do transportu ludzi a busy nad którymi się tak zachwycasz to dostawcze pojazdy do worzenia towarów a nie osob dostosowane i dopuszczone na mocy glupich przepisów do worzenia ludzi,dwudziestypierwszy wiek a ludzie worzeni będą pojazdami do transportu kartofli bo urzędnicy tolerują takie coś i wykanczaja stare firmy z tradycjami.....smutne

Aro 09.10.2018 21:48
Niech wszystko ku..a pozamykają i już. Niemiec wstawi swój tabor. Osły !

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Lege Artis
ReklamaBnaer reklamowy firmy Kronika Tygodnia
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
Reklama
Reklama