Gm. Tomaszów Lubelski: Zima lubi dzieci, dzieci lubią zimę. Konkurs plastyczny w SP w Podhorcach (WYNIKI, ZDJĘCIA)

  • 28.02.2018, 07:00
  • ak
Gm. Tomaszów Lubelski: Zima lubi dzieci, dzieci lubią zimę. Konkurs plastyczny w SP w Podhorcach (WYNIKI, ZDJĘCIA) Fot. SP w Podhorcach
Niestraszne im mrozy i zimowe zamiecie. Dzieci z gminy Tomaszów Lubelski pokazały to swoimi pracami, biorąc udział w plastycznym konkursie "My się zimy nie boimy", który zorganizowała Szkoła Podstawowa w Podhorcach.

Oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom odbyło się w zeszłą środę (21 lutego). Uczestnicy otrzymali dyplomy i nagrody ufundowane przez wójt Marzenę Czubaj-Gancarz.

W kategorii 3-latków kolejne miejsca zajęli: Jakub Grabek z Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Jezierni, Patryk Typek z SP w Majdanie Górnym i Anna Żak z SP w Szarowoli.

W kategorii 4-latków nagrodzeni zostali: Oskar Żak (SP w Rogóźnie), Izabela Zawadzka (NSP w Jezierni) oraz Klaudia Sochan (SP w Majdanie Górnym).

Wśród 5-latków pierwsze miejsce zajęła Amelia Syta z SP w Szarowoli, drugie Marcel Malicki (NSP w Jezierni), a trzecie Maja Kozłowska (SP w Podhorcach).

Julia Gawęda z SP w Sabaudii wykonała najpiękniejszą pracę w kategorii dzieci 6-letnich. Pozostałe nagrody w tej grupie otrzymali: Mateusz Bender (SP w Rogóźnie) i Lena Jaremko (SP w Łaszczówce). 

Nagrody specjalne odebrali zaś Bartosz Kusy (SP Podhorce) i Michał Słomiany (SP Typin).

ak

Zdjęcia (6)

Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe