Branżowi rywale depczą Ci po piętach? Pozycjonuj swoją stronę, a zostaną w tyle!

  • 30.07.2020, 08:27
  • Artykuł partnera
Branżowi rywale depczą Ci po piętach? Pozycjonuj swoją stronę, a zostaną w tyle!
O tym, że obecność sieci to dziś podstawa skutecznej promocji, nie trzeba przekonywać nikogo. Co to jednak znaczy w praktyce? Ile jest warta sama ta obecność jeśli nasi liczni rywale również spełniają ten warunek? Czy wystarczy, że nasza oferta będzie obiektywnie lepsza od pozostałych? Na zdrowy rozum, zważywszy na łatwość, z jaką można je porównać, wydaje się, że tak. Rzeczywistość jest jednak zgoła inna.

Twój klient to dziś internauta. Poznaj sposób jego zachowania

Zależnie od przedmiotu naszych poszukiwań, lista wyników organicznych Google może zawierać tysiące, dziesiątki bądź setki tysięcy, a nawet miliony pozycji. Dla typowego konsumenta liczba ta nie ma jednak kompletnie żadnego znaczenia i to nawet nie dlatego, że jej przeglądanie w tym ostatnim przypadku byłoby cokolwiek kłopotliwe. Po prostu kończy on wyszukanie na pierwszym wyniku, jeśli okazał się on odpowiadać jego oczekiwaniom. Na kolejne strony nawet nie zagląda, a nierzadko nie przewinie pierwszej do dołu. Zważywszy na to, że górę mogą zajmować reklamy Ads, często także kilka wyników wyszukiwania grafiki, oznacza to, ze grono tych, którzy pozostają dla niego niewidzialni bywa bardzo szerokie. Zrób więc wszystko, by je opuścić!

Wiele rzeczy się w ciągu minionych dekad zmieniło, nasze zachowania jednak wcale – niezmiennie więc trzy pierwsze wyniki w Google to te, które wielokrotnie przewyższają popularnością kolejne. Nawet jeśli z uwagi na nowości techniczne i nowe proporcje ekranów teoria o „złotym trójkącie” nie do końca jest aktualna. Właśnie dlatego, jak wyjaśniają fachowcy z Agencji AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Przeniesienie się komunikacji marketingowej do sieci niesie ze sobą znacznie poważniejsze konsekwencje, niż można sobie wyobrażać. Internauta jest innym odbiorcą i trzeba się do jego zachowania przystosować. Pozycjonowanie stron oraz płatne reklamy Google Ads, dzięki którym możemy w pełni wykorzystać potencjał największej wyszukiwarki, to najlepszy na to sposób. Aby to zrobić potrzebujemy jedynie profesjonalnego wsparcia. Minęły już czasy, gdy mógł sobie z tym poradzić amator – takie próby będą kosztowne i nieskuteczne, a w dodatku ryzykowne!

Na efekty pozycjonowania trochę poczekasz. Zacznij więc od razu!

O wsparciu ze strony profesjonalnej agencji SEM należy pomyśleć od razu, gdy tylko stwierdzamy że branżowa konkurencja nam ucieka, a klienci wydają się pozostawać poza zasięgiem stosowanych przez nas w marketingu kanałów komunikacji. Zdobycie zyskownych lokat w Google wymaga bowiem czasu. Ile? Żaden rzetelny fachowiec nie będzie składał precyzyjnych obietnic w tym zakresie. Istotnych jest tu kilka czynników.

Głównym jest rzecz jasna konkurencja i jej aktywność. Jeśli ona też korzysta z tego rodzaju usług, bądź naturalnie osiągnęła wysoką popularność w sieci, zadanie będzie rzecz jasna możliwe do wykonania, ale niełatwe. Jak powtarzają fachowcy z firmy AFTERWB, nie wystarczy, że wszystkie prace składające się na pozycjonowanie wykonane są dobrze. Musimy być lepsi od naszych rywali – to oni wyznaczają nam poprzeczkę do pokonania.

Drugim czynnikiem jest jakość usług konkretnego zespołu SEM. Siła zdobywanych linków, rzetelnie wykonany audyt, a potem optymalizacja i uwolnienie witryny od wszelkich wad – wszystko to przekłada się na efekt widoczny potem na liście rezultatów wyszukiwania. Wreszcie: możemy do niego przyczynić się my sami. Jak? Pełną współpracą ze specjalistami i gotowością do niezwłocznego wprowadzania wszystkich koniecznych zmian na stronie.

W efekcie, przy łatwych słowach kluczowych miejsce w pierwszej dziesiątce mamy szansę zdobyć nawet w trzy miesiące! Przy trudnych w pół roku lub nawet rok. Efekty sprawią jednak, że cierpliwość ta zostanie wynagrodzona z dużą nawiązką.

Artykuł partnera

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe