Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 02:14
Reklama

Skuteczne narzędzie reklamowe o którym nie pamięta Twoja konkurencja

Swoją firmę reklamować możesz na wiele sposobów. Możliwości są nieograniczone i zależą od kreatywności specjalisty zajmującego się Twoją kampanią reklamową. Najczęściej do tego celu wykorzystuje się banery lub artykuły sponsorowane. Zapomina się o jeszcze jednym skutecznym narzędziu reklamowym. Jest nim konkurs na Facebooku.
Skuteczne narzędzie reklamowe o którym nie pamięta Twoja konkurencja

Dlaczego warto z niego skorzystać? Konkurs wiąże się z nagrodami, a te lubi dostawać każdy z nas. Ponadto przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności firmy i pozyskania nowych klientów. To też okazja do zapoznania ich z ofertą sklepu i usługami. Aby jednak to narzędzie zadziałało skutecznie, trzeba je odpowiednio przygotować. Trzymaj się kilku zasad, a na pewno osiągniesz zamierzone efekty.

Poznaj regulamin i zasady organizowania konkursów. Od tego należy rozpocząć planowanie swojego konkursu na Facebooku. Jego ogłoszenie nie jest trudne, ale trzeba zadbać o to, by wszystko było zgodne z regulaminem portalu i polskim prawem. Na szczęście nie musisz wszystkiego robić sam. Zorganizowanie konkursu zleć zespołowi "Kroniki Tygodnia". Wspólnie ustalimy szczegóły, a resztą zajmiemy się sami. 

Ustal, co chcesz osiągnąć. Ustalenie celu pozwoli Ci na podjęcie dalszych działań. Dzięki temu będziesz mógł dopasować odpowiednią formę konkursu oraz nagrody. Przemyślane działanie sprawi, że do konkursu zgłoszą się potencjalni klienci, zainteresowani usługami Twojej firmy, a nie tylko osoby nastawione na otrzymanie nagrody. Przecież nie każdy może być Twoim klientem. Jak więc dokonać selekcji? Np. poprzez wybór odpowiednich nagród, ale o tym poniżej. 

Dopasuj nagrody. Ich wybór to bardzo ważna kwestia. Nagrody stanowią motywację do udziału w konkursie. Atrakcyjne i drogie mogą przyciągnąć naprawdę sporo osób. I tu zaczyna się problem... Chęć wygranej może spowodować, że wezmą w nim udział osoby, które z różnych przyczyn i tak nie zostaną klientami Twojej firmy. Powodem może być np. odległe miejsce zamieszkania, wiek, zainteresowanie samą nagrodą lub brak potrzeby. Aby tego uniknąć, wybieraj nagrody typowo branżowe. Mogą to być: bony na skorzystanie z usług, rabaty na produkty czy praktyczne gadżety z logo firmy. Pamiętaj też o tym, że wartość nagrody musi być adekwatna do trudności pytania lub zadania konkursowego. 

Wybierz odpowiednią formę konkursu. Gdy już wiemy, co chcemy osiągnąć poprzez konkurs, pora na jego przygotowanie. Do wyboru są np.: quizy, krótkie pytania, a także konkursy foto, wideo lub tekstowe. Jedno jest pewne – niezależnie od tego, z której formy skorzystasz, jej treść musi być zrozumiała dla wszystkich odbiorców. Tą zasadą należy się także kierować podczas tworzenia regulaminu i zasad konkursu. 

Opublikuj go w odpowiednim miejscu! Konkurs ma być promocją Twojej firmy, więc warto zadbać o to, by dotarł do jak największej grupy potencjalnych klientów. Udostępnij go w miejscu, które skupia uwagę mieszkańców Twojego regionu. Konkurs opublikować możesz na naszej stronie internetowej: www.kronikatygodnia.pl i profilu na Facebooku. Fanpage "Kroniki Tygodnia" jest jedną z największym facebookowych społeczności w Zamościu. Obserwuje go ponad 19 tys. użytkowników! Dzięki temu masz pewność, że Twoje informacje dotrą do szerokiego grona odbiorców. Co więcej, do ludzi z Twojej okolicy.

Skorzystaj z naszej pomocy i odwiedź redakcję. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy. 



Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Kronika Tygodnia
ReklamaBnaer reklamowy firmy Kronika Tygodnia
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: PRAWNIKTreść komentarza: UKARAĆ I ODWOŁAC WÓJTA W REFERENDUM NATYCHMIASTData dodania komentarza: 25.04.2024, 18:04Źródło komentarza: Przed domem wójta wylali gnojowicę i podpalili oponyAutor komentarza: XYZTreść komentarza: Nie może bo budżet uchwalony musi zgodnie z nim działać inaczej RIO zaopiniuje negatywnie. Lwowskiej też nie wstrzymaData dodania komentarza: 25.04.2024, 12:12Źródło komentarza: Zamość: Na Karolówce przebudowanych zostanie kilka drógAutor komentarza: NormalnyTreść komentarza: Zabrać socjal pasożytom pokroju pana buraka i dać na pocztę. Pieniądze sto razy lepiej wydane.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 11:37Źródło komentarza: Strajk na poczcie. Uwaga, to oznacza utrudnienia dla klientów [KOMUNKAT ZWIĄZKOWCÓW]Autor komentarza: NormalnyTreść komentarza: Likwidują coś w jednej z najszybciej wyludniającej się gminy w całym kraju? Niemożliwe.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 11:33Źródło komentarza: "Nie" dla likwidacji! Znowu stają w obronie poczty w DołhobyczowieAutor komentarza: NormalnyTreść komentarza: Proste rozwiązanie zabrać socjal takim pasożytom jak pan burak i dać na pocztę. I tak z moich podatków to idzie więc wolę takie rozwiązanie.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 11:31Źródło komentarza: "Nie" dla likwidacji! Znowu stają w obronie poczty w DołhobyczowieAutor komentarza: klikTreść komentarza: Jenot to sobie może , zaorać las, tam gdzie jego miejsce!Data dodania komentarza: 25.04.2024, 11:30Źródło komentarza: Zamość: Nieoficjalne wyniki wyborów. Rafał Zwolak nowym prezydentem
Reklama
Reklama