Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 15:04
Reklama Baner A1 BUDBRAM

Jak wypięknieć bez skalpela?

Każda kobieta od czasu do czasu myśli o tym, by coś zmienić w swoim wyglądzie. Dotyczy to włosów, makijażu oraz stylu ubierania się. Wiele z nas chciałoby też wyglądać młodziej i bardziej świeżo. Są na to proste sposoby. Nie musimy od razu biec po ratunek do chirurga plastycznego.
Jak wypięknieć bez skalpela?

Wizyty w salonie kosmetycznym nie powinno się odkładać "na później", bo może być tak, że niektórych zmian nie da się już odwrócić. Starzenie się skóry to naturalny proces, jednak specjalne zabiegi, używanie właściwych kosmetyków i dbanie o siebie od wewnątrz sprawiają, że przebiega ono łagodniej. 

– Podstawą do właściwej pielęgnacji jest poznanie potrzeb skóry twarzy i ciała. Niestety nieodpowiednie traktowanie skóry w przyszłości da się we znaki. Żeby być pewnym jakich kosmetyków używać, warto poradzić się profesjonalistów (pamiętajmy, że nie są nimi sprzedawcy w drogeriach). Ponadto opłaca się skorzystać z zabiegów dedykowanych danemu typowi skóry. Na przykład skóra tłusta, zanieczyszczona będzie potrzebowała głębokiego oczyszczenia i nawilżenia – Acne out Therapy Arkana. Dla cery starczej, chropowatej, szorstkiej, z obniżonym poziomem elastyczności polecane są zabiegi redukujące zmarszczki i intensywnie nawilżające, zagęszczające strukturę skóry, np. Infusion Super Lift czy Contra Wrinkle Yonelle. Cera sucha będzie potrzebowała odżywienia, dotlenienia i nawilżenia – Contra Dry Yonelle. Skórę ze zmianami naczyniowymi należy traktować niezwykle delikatnie, potrzebuje ona odżywienia i składników, które uszczelnią naczynia krwionośne. Takie działanie ma wykonywany u nas zabieg Contra-Redness Yonelle. Świadomy wybór środków i sposób pielęgnacji bazujący na znajomości struktury skóry gwarantuje zachowanie urody możliwie jak najdłużej – tłumaczy kosmetolog Daria Kuczaj z Salonu Urody "Słowianka".

Jeśli marzy Ci się jednak jakaś większa przemiana, warto też pomyśleć o nowej fryzurze. I nie chodzi tylko o jakieś radykalne cięcia, ale także o zmianę koloru włosów. Zanim jednak na coś się zdecydujemy, powinniśmy zastanowić się, jaki kolor do nas pasuje, bo efekt zbyt mocnych metamorfoz może być daleki od oczekiwanego. Dlatego warto po poradę udać się do salonu fryzjerskiego, zamiast ryzykować, kupując upatrzoną farbę w drogerii. 

– Wysłuchanie i zrozumienie wizji klientki to podstawa udanej metamorfozy. A zadowolenie osoby, która wychodzi z naszego salonu, zawsze dodaje nam skrzydeł. Pomysłów na odświeżenie fryzury jest mnóstwo. Bywają panie, które są wierne jednemu odcieniowi, ale coraz więcej kobiet pozwala sobie na szaleństwo. Szczególnie wiosenno-letnią porą daje się to zauważyć. W tym sezonie królują odważne trendy: ekstrawaganckie cięcia i wyraziste kolory. Koloryzacja sombre jest ciągle popularnym zabiegiem zarówno wśród młodych dziewczyn, jak i dojrzałych kobiet. To świetny sposób na podkreślenie koloru oczu, rozjaśnienie twarzy, optyczne dodanie włosom objętości. Sombre Hair to też doskonała baza do ciekawych fryzur. Równie często wykonywanym przez nas zabiegiem jest koloryzacja Metallic Hair, metaliczne odcienie koloryzacji #creative (intensywna lub lekka szarość, niebieski, róż czy fiolet). Ponieważ wszystkie zabiegi wykonujemy kosmetykami Milk Shake marki z.one concept, można mieć pewność, że włosy nie zostaną uszkodzone (kosmetyki powstają na bazie naturalnych składników, są bogate w cenne proteiny mleka). Paniom z włosami przesuszonymi i zniszczonymi polecamy zabieg rekonstrukcji Simply Zen oraz inne regeneracyjne zabiegi Milk Shake (między innymi Integrity z wykorzystaniem właściwości masła muru muru, masła shea i białek roślinnych pozyskanych z pszenicy i żyta). Zdrowe, gładkie włosy i piękny, lśniący w słońcu kolor wspaniale poprawiają samopoczucie, więc zapraszamy każdą panią, która potrzebuje takiej odmiany – mówi Monika Giecko z Salonu Fryzu w Zamościu przy ul. Bołtucia 14A.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Kronika Tygodnia
ReklamaBnaer reklamowy firmy Kronika Tygodnia
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Boski zmcTreść komentarza: Napisz coś swojego albo zapytaj w ZARZĄDZIE PZŁ zanim bzdurę powielisz. Czy ja się pytam ile za żel w wargii dajesz ??? 🤩Data dodania komentarza: 26.04.2024, 10:45Źródło komentarza: Łowy na grubą zwierzynę pachną grubymi pieniędzmi. Zostawiają je zagraniczni myśliwiAutor komentarza: XxxxxxxxTreść komentarza: Zabójstwo, współ udział w zabójstwie dla reszty. Takie powinny być wyroki. Co za po*b wydaje inne wyroki i puszcza takich wolno. Oby to samo spotkało tego sędziego co nie nadaje sie na to stanowisko skoro puszcza takich wolno!!Data dodania komentarza: 26.04.2024, 09:42Źródło komentarza: Zabójstwo 16-letniego Eryka w Zamościu. Przełom w sprawieAutor komentarza: NowaTreść komentarza: 10 lat za kradzież kwiatów a 8 lat za zabicie 3 osobowej rodziny na autostradzie A1! Polskie prawo jest chore!!!!!!!!!!Data dodania komentarza: 26.04.2024, 07:57Źródło komentarza: Zamość: Kolejna kradzież z kwiatomatu. 33-latka czeka karaAutor komentarza: KierowcaTreść komentarza: Agregaty działają im przeszkadza bo chłodna stoi. Ale świeży owoc lub warzywko ewentualnie świeże mięso to wie gdzie pójść i lubi zjeśćData dodania komentarza: 25.04.2024, 23:57Źródło komentarza: Mieszkańcy: W tym chaosie nie da się żyć! Boimy się o swoje bezpieczeństwoAutor komentarza: MecenasTreść komentarza: PO to zwijanie Polski!Oni juz byli przed tem robili podobnie!Data dodania komentarza: 25.04.2024, 21:35Źródło komentarza: "Nie" dla likwidacji! Znowu stają w obronie poczty w DołhobyczowieAutor komentarza: nierealneTreść komentarza: kolejka elektroniczna jest nierealna, i tak wiekszosc tirów teraz jedzie bez kolejki, adr, psujące sie czy tzw. pomoc humanitarna i pewnie jeszcze jakies inne wyjątkiData dodania komentarza: 25.04.2024, 21:14Źródło komentarza: Mieszkańcy: W tym chaosie nie da się żyć! Boimy się o swoje bezpieczeństwo
Reklama
Reklama