Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 9 maja 2024 15:41
Reklama
Reklama

O tym, jak wspieramy Twoją sprzedaż

Jakie działania marketingowe powinien zastosować agent nieruchomości, aby skutecznie sprzedać dom, mieszkanie czy działkę? O tym opowiedzą agenci Północ Nieruchomości w Zamościu, Tomasz Juszczak i Elwira Jurkitewicz. Mieszkanie przy ul. Zamoyskiego w Zamościu, dom przy ul. Lubelskiej w Zamościu, działka w Poddąbrowie gm. Miączyn, dom przy ul. Jordana w Zamościu, działka przy ul Makuszyńskiego w Zamościu oraz mieszkanie przy ul. Elizy Orzeszkowej w Zamościu – to tylko niektóre transakcje sprzedaży-kupna, które w ostatnim czasie zrealizowali agenci Północ Nieruchomości. W czym tkwi sekret ich sukcesu i jakie działania doprowadzają ich do celu, czyli podpisania przez klienta aktu notarialnego?
O tym, jak wspieramy Twoją sprzedaż

Reklama to podstawa

 

Jak przekonują agenci Północ Nieruchomości, sekret sukcesu tkwi w odpowiednich działaniach marketingowych. – Wszystkie działania marketingowe mają na celu pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zwiększeniu szansy na sprzedaż nieruchomości. Należy jednak pamiętać że każda strategia marketingowa powinna być dobrana indywidualnie do potrzeb firmy i rynku, na którym działa – podkreśla Tomasz Juszczak. Z kolei Elwira Jurkitewicz podkreśla, że marketing w branży nieruchomości może obejmować wiele różnych działań. – Jedną z nich jest reklama online. Chodzi o wykorzystanie reklam w internecie, takich jak reklamy Google Ads, Facebook Ads czy reklamy na portalach nieruchomościowych. Tym sposobem ze swoją ofertą dotrzemy do konkretnego grona odbiorców i zwiększymy jej zasięg – zaznacza agentka. 

Aktywność na portalu społecznościowym

Tomasz wskazuje też na inne skuteczne działanie. – W sprzedaży czy kupnie nieruchomości pomocne są kampanie mailingowe. Polegają na wysyłaniu maili z ofertami nieruchomości do klientów, którzy wcześniej wyrazili zainteresowanie lub zostali zebrani z różnych źródeł. To pozwala na stały kontakt z takimi osobami i dopasowywanie oferty do ich indywidualnych oczekiwań – wyjaśnia. Elwira dodaje do listy działań aktywność w social mediach. – Współcześnie nie da się skutecznie wypromować oferty, odcinając ją od mediów społecznościowych. My, jako agenci, prowadzimy profil firmy na platformach społecznościowych. Polecam obecność i regularną aktywność na takich platformach, jak Facebook i Instagram. Nie ograniczamy się do publikowania samych ofert. Stawiamy na publikowanie wartościowych treści na blogu lub w mediach społecznościowych. Tworzymy poradniki, artykuły i infografiki na temat nieruchomości. Jesteśmy na bieżąco i chcemy informować obserwujących nas o wszystkich nowościach na rynku nieruchomości – podkreśla agentka. 

Ulotki, eventy i wizualizacje

Działania marketingowe agenta nie mogą ograniczać się do świata online. – Wciąż część osób dowiaduje się o ofercie dzięki działaniom offline. Dlatego dobry agent będzie kontynuować różnorodne akcje nastawione na bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem. Mam na myśli rozdawanie ulotek, organizowanie eventów związanych z nieruchomościami lub organizowanie "dni otwartych" – mówi Tomasz Juszczak. Skuteczny agent wykorzysta wszystkie dostępne opcje, nawet te znane od lat, jak np. wieszanie billboardów. – Na koniec warto też wspomnieć o współpracy z influencerami, czyli osobami znanymi w branży nieruchomości lub z lokalnymi "gwiazdami Internetu". Jeśli do tego dodamy wirtualne wizualizacje i filmy, to zyskamy sprawdzony przepis na sukces. A wiadomo, że sukcesem agenta jest udana transakcja i zadowolony klient – podsumowuje agent. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Greinplast Zamość
Reklama
ReklamaBaner reklamowy b - dodatek
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
Reklama
Reklama