L ody z BOSKO mogą zostać Produktem Roku 2019. Na pewno mają na to duże szanse, jeśli weźmiemy pod uwagę, że tylko w ub. roku, gdy lodziarnio-kawiarnia BOSKO została otwarta w Zamościu przy ul. Rynek 1, lody kupiło tam ponad 40 tys. klientów!
Na czym polega fenomen lodów BOSKO?.
– Myślę, że klientom odpowiada różnorodność i to, że mają u nas duży wybór. Takiego w mieście nie znajdą nigdzie indziej. Mamy do zaoferowania ponad 250 smaków lodów, więc każdy znajdzie swój ulubiony – mówi właściciel Maciej Łoś.
Co ważne, wszystkie lody powstają z naturalnych składników, półprodukty firma kupuje u regionalnych dostawców, wspierając przy tym tutejszy biznes, owoce pochodzą z zamojskich hurtowni. Świeże lody prosto z maszyny trafiają do sprzedaży (w witrynie jest 10 smaków, na miejsce sprzedanego trafia zawsze nowy). Porcje są zaskakująco duże, czego nie można powiedzieć o cenach, które zadowalają klientów. Zwykle poszczególne smaki znikają po 1-2 dniach (okres ich przydatności z racji składu bez konserwantów wynosi 14 dni).
Lody są flagowym produktem lodziarnio-kawiarni Macieja Łosia. Najlepiej sprzedają się te, których w innych lodziarniach nie ma – o smaku solonego karmelu, róży i mascarpone z malinami. Na lody pistacjowe są nawet rezerwacje.
– Jak widać lubimy nowości – komentuje właściciel BOSKO, który w lutym tego roku otworzył drugą lodziarnię w Zamościu, tym razem w Galerii Twierdza.
W menu BOSKO są także lody dla alergików oraz osób z nietolerancjami pokarmowymi.
Z oferty lodziarnio-kawiarni przy ul. Rynek 1 korzystają rodziny z dziećmi, uczniowie z pobliskich szkół, a także turyści.
Napisz komentarz
Komentarze