Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 19 maja 2024 01:57
Reklama
Reklama
Reklama

O tym, jak wspieramy Twoją sprzedaż

Jakie działania marketingowe powinien zastosować agent nieruchomości, aby skutecznie sprzedać dom, mieszkanie czy działkę? O tym opowiedzą agenci Północ Nieruchomości w Zamościu, Tomasz Juszczak i Elwira Jurkitewicz. Mieszkanie przy ul. Zamoyskiego w Zamościu, dom przy ul. Lubelskiej w Zamościu, działka w Poddąbrowie gm. Miączyn, dom przy ul. Jordana w Zamościu, działka przy ul Makuszyńskiego w Zamościu oraz mieszkanie przy ul. Elizy Orzeszkowej w Zamościu – to tylko niektóre transakcje sprzedaży-kupna, które w ostatnim czasie zrealizowali agenci Północ Nieruchomości. W czym tkwi sekret ich sukcesu i jakie działania doprowadzają ich do celu, czyli podpisania przez klienta aktu notarialnego?
O tym, jak wspieramy Twoją sprzedaż

Reklama to podstawa

 

Jak przekonują agenci Północ Nieruchomości, sekret sukcesu tkwi w odpowiednich działaniach marketingowych. – Wszystkie działania marketingowe mają na celu pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zwiększeniu szansy na sprzedaż nieruchomości. Należy jednak pamiętać że każda strategia marketingowa powinna być dobrana indywidualnie do potrzeb firmy i rynku, na którym działa – podkreśla Tomasz Juszczak. Z kolei Elwira Jurkitewicz podkreśla, że marketing w branży nieruchomości może obejmować wiele różnych działań. – Jedną z nich jest reklama online. Chodzi o wykorzystanie reklam w internecie, takich jak reklamy Google Ads, Facebook Ads czy reklamy na portalach nieruchomościowych. Tym sposobem ze swoją ofertą dotrzemy do konkretnego grona odbiorców i zwiększymy jej zasięg – zaznacza agentka. 

Aktywność na portalu społecznościowym

Tomasz wskazuje też na inne skuteczne działanie. – W sprzedaży czy kupnie nieruchomości pomocne są kampanie mailingowe. Polegają na wysyłaniu maili z ofertami nieruchomości do klientów, którzy wcześniej wyrazili zainteresowanie lub zostali zebrani z różnych źródeł. To pozwala na stały kontakt z takimi osobami i dopasowywanie oferty do ich indywidualnych oczekiwań – wyjaśnia. Elwira dodaje do listy działań aktywność w social mediach. – Współcześnie nie da się skutecznie wypromować oferty, odcinając ją od mediów społecznościowych. My, jako agenci, prowadzimy profil firmy na platformach społecznościowych. Polecam obecność i regularną aktywność na takich platformach, jak Facebook i Instagram. Nie ograniczamy się do publikowania samych ofert. Stawiamy na publikowanie wartościowych treści na blogu lub w mediach społecznościowych. Tworzymy poradniki, artykuły i infografiki na temat nieruchomości. Jesteśmy na bieżąco i chcemy informować obserwujących nas o wszystkich nowościach na rynku nieruchomości – podkreśla agentka. 

Ulotki, eventy i wizualizacje

Działania marketingowe agenta nie mogą ograniczać się do świata online. – Wciąż część osób dowiaduje się o ofercie dzięki działaniom offline. Dlatego dobry agent będzie kontynuować różnorodne akcje nastawione na bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem. Mam na myśli rozdawanie ulotek, organizowanie eventów związanych z nieruchomościami lub organizowanie "dni otwartych" – mówi Tomasz Juszczak. Skuteczny agent wykorzysta wszystkie dostępne opcje, nawet te znane od lat, jak np. wieszanie billboardów. – Na koniec warto też wspomnieć o współpracy z influencerami, czyli osobami znanymi w branży nieruchomości lub z lokalnymi "gwiazdami Internetu". Jeśli do tego dodamy wirtualne wizualizacje i filmy, to zyskamy sprawdzony przepis na sukces. A wiadomo, że sukcesem agenta jest udana transakcja i zadowolony klient – podsumowuje agent. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy Greinplast Zamość
Reklama
ReklamaBaner reklamowy CKZiU
ReklamaBaner B1
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: towarzyszu BASIATreść komentarza: POwołać swoich ZNAJOMKÓWData dodania komentarza: 18.05.2024, 16:20Źródło komentarza: Zamość: Miotła w spółkach miejskich. Jako pierwsza stanowisko straciła prezes PGKAutor komentarza: N-lTreść komentarza: I Wydzial Geodezji wymienić na nowych ludzi.Data dodania komentarza: 18.05.2024, 15:32Źródło komentarza: Zamość: Miotła w spółkach miejskich. Jako pierwsza stanowisko straciła prezes PGKAutor komentarza: Mieszkanka gminyTreść komentarza: A mówi się,że radni to" ciało społeczne", no jestem zawiedziona na samym początku działania nowej rady i Pani wójt. Jeszcze nie zapracowaliście Drodzy Radni a już sobie ustaliliście takie uposażenie?, Trzeszczany to nie Zamość, gdybym mogła cofnąć czas to moja decyzja byłaby zupełnie inna,. To tak ma wyglądać Wasza praworządność?, wstyd i obłuda.Data dodania komentarza: 18.05.2024, 15:16Źródło komentarza: Trzeszczany: Samorząd zmieniony gruntownieAutor komentarza: KorekTreść komentarza: Będzie muł i kamieni kupa sprzedaliście gminę za parę flaszek procentówData dodania komentarza: 18.05.2024, 13:56Źródło komentarza: Trzeszczany: Samorząd zmieniony gruntownieAutor komentarza: NormalnyTreść komentarza: Tragedia zaiste. Bezrobocie 15% a największy problem to brak sukcesów zadupiastego klubu. Chociaż tobie panie burak socjal leci to możesz mieć takie problemy.Data dodania komentarza: 18.05.2024, 11:14Źródło komentarza: Hrubieszów: Kolejna kadencja rozpoczęta. Kryszczuk przewodniczącym Rady MiejskiejAutor komentarza: Janusz biznesuTreść komentarza: Haha jakie śnięte ryby gdzie!?!?Przecież tu nie ma ryb, ta rzeka z braku regulacji wygląda jak bagno. Wody miejscami Brak!!!!Data dodania komentarza: 18.05.2024, 11:04Źródło komentarza: Hrubieszów: Tony śniętych ryb w Huczwie, Prokuratura Rejonowa umarza śledztwo. Ostry sprzeciw PZW
Reklama
Reklama