Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 04:29
Reklama

Zamość: Będzie szybciej i bezpieczniej z Telefonicznym Centrum Zgłoszeniowym

Spółka PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe. Informacje od klientów będą tam przyjmowane codzienne, 24 godziny na dobę. W razie potrzeby wystarczy zadzwonić pod numer alarmowy 991.
Zamość: Będzie szybciej i bezpieczniej z Telefonicznym Centrum Zgłoszeniowym
Fot. PGE Dystrybucja S.A

Jak zapewnia PGE Dystrybucja S.A. nowy system jest nowoczesny i sprawny. Wszystkie zgłoszenia będą przekierowywane do TCZ w Lubartowie. Klienci będą też automatycznie informowani o występujących aktualnie przerwach w dostawach energii elektrycznej oraz o planowanych terminach przywrócenia zasilania. W razie ewentualnego zagrożenia (np. zdrowia lub życia) będzie można wybrać bezpośrednie, bardzo szybkie połączenie z konsultantem (takie zgłoszenia zostaną opatrzone "najwyższym priorytetem"). 

W komunikacie PGE Dystrybucja czytamy: "W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii". Dlaczego to takie ważne?

Więcej przeczytasz w najnowszym numerze i e-wydaniu Kroniki Tygodnia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
odbiorca 01.03.2018 20:30
A spróbujcie ludzie zgłosić brak prądu zobaczycie jaki kabaret

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1
Reklama
Reklama
Reklama