Szukasz dostawcy artykułów promocyjnych? Na to zwróć uwagę

  • 26.06.2017, 09:26 (aktualizacja 26.06.2017, 09:54)
  • Artykuł partnera
Szukasz dostawcy artykułów promocyjnych? Na to zwróć uwagę
Prawie 71% osób odpowiedzialnych w firmach za działania promocyjne, uważa gadżety reklamowe za zdecydowanie skuteczne i wciąż niezbędne narzędzia. Rolą agencji jest zatem zaopatrzenie klienta w to, co uważa za potrzebne i przynoszące wymierne korzyści. Jak jednak dotrzeć do wyselekcjonowanych produktów odpowiadających aktualnym potrzebom firm? Wybrać dobrego dostawcę artykułów promocyjnych, który po prostu zna się na rzeczy.

Liczy się zarówno znajomość światowych trendów, jak i lokalnych potrzeb

Poszukując dystrybutora artykułów promocyjnych zatrzymaj się przy tym, który przez wiele lat swojej dotychczasowej działalności zdążył już dobrze poznać rynek, wraz z jego potrzebami i kierunkami rozwoju. Tutaj liczy się bowiem zarówno perspektywa globalna, jak i bardzo lokalna. Możliwość skorzystania, na przykład, z wyników badań rynku obejmujących kraje europejskie zwiększa skuteczność tworzonej oferty katalogowej.

Jeśli zatem Twój dostawca posiada sieć filii poza granicami kraju, z dużym prawdopodobieństwem możesz przyjąć, że jego oferta będzie bardziej skuteczna i lepiej spełni oczekiwania nawet bardzo wymagających klientów.

Dostęp do wielkiej ilość produktów, to także więcej Twoich możliwości

Dysponując szeroką ofertą wielu zróżnicowanych artykułów masz możliwość swobodniejszego komponowania wariantów promocyjnych dla swojego klienta. Czasem jest to wybór bliski klasyce, bez którego nie obejdzie się żadna kampania, czy też event promocyjny. Czasem trzeba sięgnąć po rozwiązania nieszablonowe. Najważniejsze w tej kwestii jest to, abyś miał wybór.

Dobry sprzęt, kompetencje i technologia to podstawa

Wybierając dostawcę artykułów promocyjnych zwróć uwagę na tego, który, najprościej rzecz ujmując, nie boi się wyzwań. Jeśli zlecenia trudne, niestandardowe lub wymagające specjalistycznego sprzętu najwyższej jakości i znakomitych kompetencji pracowników nie stanowią dla dostawcy żadnego problemu, najprawdopodobniej dokonałeś słusznego wyboru.

Takie połączenie specjalistycznego sprzętu, wykorzystywanych technologii oraz kompetencji pracowników to także gwarancja wysokiej jakości wykonywanego znakowania.

Stawiaj na rozwiązania, dzięki którym zaoszczędzisz swój czas

Podobno najczęściej irytujemy się właśnie czekając. A przecież ani Ty, ani Twój klient nie chcecie czekać. Wybierając dystrybutora artykułów promocyjnych stawiaj na takiego, który zagwarantuje Ci dotrzymanie terminu. Sprawne i szybkie wykonanie zlecenia to kwestia kluczowa. Targi, kampania reklamowa, czy inne wydarzenie o charakterze promocyjnym nie zaczekają, więc gadżety reklamowe po prostu muszą dotrzeć na czas.

W swoim wyborze kieruj się zatem szybkością realizacji zamówienia, dostępnością asortymentu oraz proponowanymi rozwiązaniami logistycznymi – od momentu założenia zamówienia do chwili otrzymania zamówionego towaru.

Szukasz profesjonalisty w dystrybucji artykułów promocyjnych? Wystarczy, że wejdziesz na http://inspirion.pl/

Artykuł partnera

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe