Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 23:51
Reklama

Zamość: Konsumenci bez rzecznika

Od 4 do 24 sierpnia nieczynne będzie biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Zamościu. Co robić, gdy ktoś będzie potrzebował pomocy?
Zamość: Konsumenci bez rzecznika

Autor: Fot. pixabay.com

Jak czytamy na stronie internetowej magistratu, w sprawach dotyczących reklamacji towarów lub usług można zgłaszać się do Inspekcji Handlowej w Zamościu (ul. Partyzantów 3, tel. 84 638 50 30). Jeśli coś nie tak będzie z usługami telekomunikacyjnymi bądź pocztowymi, należy kontaktować się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, telefonicznie pod nr: 81 74 34 043 lub 22 330 40 00 w godz. 8.15 -16.15.

Kwestie ubezpieczeniowe i finansowe można zaś zgłaszać w biurze Rzecznika Finansowego poprzez email: [email protected] oraz telefonicznie w dni powszednie pod nr: 22 333 73 28  w godz. 9-14  -  w sprawach ubezpieczeń, a pod nr 22 333 73 25 w godz. 9-16 - w sprawach usług bankowych.

 Czynna jest również infolinia porad konsumenckich: 801 440 220 lub 22 290 89 16. Na te numery można telefonować w dni powszednie w godz. 8-18. Możliwe jest też wysłanie maila na adres: [email protected].


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1
Reklama
Reklama
Reklama