Zamość: Konsumenci bez rzecznika

  • 05.08.2021, 09:00
  • ak
Zamość: Konsumenci bez rzecznika Fot. pixabay.com
Od 4 do 24 sierpnia nieczynne będzie biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Zamościu. Co robić, gdy ktoś będzie potrzebował pomocy?

Jak czytamy na stronie internetowej magistratu, w sprawach dotyczących reklamacji towarów lub usług można zgłaszać się do Inspekcji Handlowej w Zamościu (ul. Partyzantów 3, tel. 84 638 50 30). Jeśli coś nie tak będzie z usługami telekomunikacyjnymi bądź pocztowymi, należy kontaktować się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, telefonicznie pod nr: 81 74 34 043 lub 22 330 40 00 w godz. 8.15 -16.15.

Kwestie ubezpieczeniowe i finansowe można zaś zgłaszać w biurze Rzecznika Finansowego poprzez email: [email protected] oraz telefonicznie w dni powszednie pod nr: 22 333 73 28  w godz. 9-14  -  w sprawach ubezpieczeń, a pod nr 22 333 73 25 w godz. 9-16 - w sprawach usług bankowych.

 Czynna jest również infolinia porad konsumenckich: 801 440 220 lub 22 290 89 16. Na te numery można telefonować w dni powszednie w godz. 8-18. Możliwe jest też wysłanie maila na adres: [email protected]

ak

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe