Każdy przewód do instalacji należy zaopatrzyć w odpowiednie końcówki i przyłącza
Nowe technologie otwierają możliwości, które wcześniej wydawały się kompletnie poza zasięgiem. Na przykład w motoryzacji: rozwiązania opracowywane na potrzeby zespołów wyścigowych często trafiają do pojazdów produkowanych seryjnie. Niekoniecznie w identycznej formie, aczkolwiek przynosząc równie dużo korzyści. Warto tutaj zwrócić uwagę na „okablowanie” jednostki napędowej ze zdjęcia – węże z kompozytów gumowych i innych tworzyw sztucznych zostały w znacznej mierze zastąpione przez elastyczne przewody ze stali. Główna przyczyna to większa odporność na wysokie temperatury, ale nie tylko. Eksperci z firmy MiDaTech tłumaczą, że armatura metalowa charakteryzuje się także podwyższoną szczelnością oraz wydłużonym okresem eksploatacji. I co równie istotne, można je łatwo dostosować pod specyficzne potrzeby.
Stosowane podzespoły muszą gwarantować odpowiednią wytrzymałość w trakcie eksploatacji
Parametry węży ze stali można w szerokim zakresie zmieniać i dopasowywać. Począwszy od ich długości oraz średnicy, a skończywszy na wyposażeniu ich w potrzebne w danym projekcie końcówki. Złącza mechaniczne, kołnierze, elementy innych układów – liczba dostępnych kombinacji jest praktycznie nieograniczona. Montaż odpowiedniego przyłącza odbywa się poprzez dospawanie wymaganej części do przewodu. Czas oczekiwania na realizację specjalnego zamówienia nie powinien zatem jakoś szczególnie się wydłużać. Sprawna dostawa podzespołów do projektowanej instalacji daje okazję do zbudowania i przetestowania wielu różnych prototypów przed wypuszczeniem ostatecznej konstrukcji na rynek. Przedstawiciele MiDaTech'u przypominają, że cena armatury za każdym razem ustalana jest osobno, z każdym pojedynczym kontrahentem. Obecność dodatkowych wytycznych w specyfikacji zamówienia to tylko jeden z czynników uwzględnianych podczas wyceny. Dlatego w dłuższej perspektywie ograniczanie się wyłącznie do produktów katalogowych niekoniecznie się opłaca.
Napisz komentarz
Komentarze