Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 17:45
Reklama

Mikroprzedsiębiorstwo: Salon PAWO w Zamościu

Firma PAWO rozpoczęła swoją działalność w 1989 roku. Dziś jest jednym z najlepszych i najlepiej zaopatrzonych salonów z elegancką i stylową odzieżą męską.
Mikroprzedsiębiorstwo: Salon PAWO w Zamościu

Od 2011 r. właścicielem salonu PAWO Zamość w Galerii Twierdza jest Grzegorz Zych. Zatrudnia teraz 6 osób. W ofercie PAWO Zamość są eleganckie klasyczne garnitury męskie, szeroki wybór marynarek, koszul i spodni, a jako dopełnienie stylizacji krawaty, muchy i pozostałe akcesoria niezbędne w szafie każdego mężczyzny. Ponadto ciepłe płaszcze lub lekkie kurtki. W poprzednim sezonie wprowadzona została elegancką kolekcja dla chłopców, a w tym sportowa (bluzy i spodnie dresowe, t-shirty, koszulki polo oraz buty w stylu smart-casual).

Grzegorz Zych podkreśla, że salon dba o to, by klienci wychodzili z niego zadowoleni. Zdarza się, że niektórzy panowie dopiero poszukują stylu albo mają problem z dopasowaniem stroju do okazji. To nie problem.

– W naszym salonie certyfikowani doradcy wizerunku pomogą dobrać stylizację na każdą okoliczność. Nasze motto „Twój wizerunek – nasza pasja” realizujemy każdego dnia – dodaje właściciel PAWO Zamość. Klienci salonu PAWO mogą umówić się ze stylistami na indywidualne spotkanie, podczas którego poznają najważniejsze zasady dress codu, nauczą się jak ubierać się stylowo. Asortyment salonu PAWO Zamość jest starannie dobierany. – W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną i na smart casual. Chcemy, aby szafa naszego klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw. „must have”, dlatego podążamy za trendami i w harmonijny, subtelny sposób łączymy je z klasycznym stylem. Nasi klienci wychodzą od nas dobrze ubrani, ale nie przebrani, ten strój zawsze koresponduje z ich naturą. Zadowolony klient, który często do nas wraca i poleca nasz salon to dla nas największa nagroda i satysfakcja z pracy – mówi Grzegorz Zych.

Marka PAWO sprzedaje swoje produkty na terenie całego kraju w największych centrach handlowych oraz w Internecie. W przyszłości są plany poszerzenia oferty i rozwój sieci stacjonarnych salonów sprzedaży oraz kanału e-commerce.

W Perłach Biznesu startuje w kategorii Mikroprzedsiębiorstwo.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1
Reklama
Reklama
Reklama