Matury pod znakiem zapytania (TYLKO W GAZECIE)

  • 24.03.2021, 06:06
  • Justyna Żołnierczuk
Matury pod znakiem zapytania (TYLKO W GAZECIE) Ubiegłoroczne matury odbyły się w reżimie sanitarnym.
Lockdown, zamknięte szkoły, problemy techniczne, pogarszające się zdrowie psychiczne i ciągła presja związana z chęcią uzyskania jak najlepszych wyników maturalnych – to problemy, z jakimi zmagają się tegoroczni maturzyści. O wadach i zaletach zdalnej edukacji opowiadają uczniowie LO im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie.

Nie jest tajemnicą, że nauczanie zdalne przynosi słabsze efekty niż stacjonarne, świadczy o tym chociażby zdawalność matury w 2020 r. w porównaniu z latami poprzednimi. W ub. roku maturę zdało zaledwie 74 proc. zdających. Rok wcześniej pozytywny wynik uzyskało 80,5 proc. z nich. W 2018 roku 79,7 proc.

Tegoroczni maturzyści nie chodzą do szkoły znacznie dłużej niż ich o rok starsi koledzy, a trzecia fala pandemii nie daje szans na szybki powrót do nauczania stacjonarnego. Swoimi opiniami na temat zdalnego nauczania podzielili się z nami maturzyści z LO im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie. 

Cały artykuł dostępny tylko w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia.

Justyna Żołnierczuk

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe