Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 06:15
Reklama

Roztocze jak Coca-Cola (TYLKO W GAZECIE)

Amatorów wypoczynku w okolicach m.in. Zwierzyńca, Krasnobrodu czy Suśca przybywa, a dzięki zainicjowanej akcji może być ich jeszcze więcej. Głównym celem projektu „Roztocze – tutaj naturalnie odpoczywam” jest stworzenie i rozwój marki, która ma przyczynić się do promocji Roztocza w kraju i za granicą.
Roztocze jak Coca-Cola (TYLKO W GAZECIE)
Michał Mulawa: Certyfikaty otrzymali najlepsi z najlepszych.

Projekt zrealizowała Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna we współpracy z samorządami województw lubelskiego i podkarpackiego, a jego efekty przedstawiono 29 grudnia w Lublinie. To pierwsze takie wspólne przedsięwzięcie obu województw mające na celu stworzenie spójnej marki turystycznej Roztocza. Przedsięwzięcie ma skłonić turystów do odwiedzenia Roztocza, a inwestorów do podejmowania tu inwestycji.

– Jesteśmy przekonani, że w 2021 r. gospodarka ruszy, a Polacy będą chcieli odwiedzić piękne miejsca, a pięknym miejscem jest na pewno Roztocze – mówi wicemarszałek województwa lubelskiego Michał Mulawa.

Więcej na ten temat przeczytasz tylko w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
polo cockta 06.01.2021 01:46
o co chodzi z tą coca colą? przeciez w artykule nie ma o niej ani słowa

qwera 05.01.2021 10:52
Miejsce piękne i niepowtarzalne, ale każdego kto przejedzie raz drogą Osuchy-Józefów jej stan, skutecznie zniechęci do ponownych odwiedzin.....

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
Reklama
Reklama