Polityka miesza w cukrze (TYLKO W GAZECIE)

  • 03.11.2020, 06:09
  • par
Polityka miesza w cukrze (TYLKO W GAZECIE) Żeby załadować ciężarówkę burakami, musi ona parkować przy przy drodze. Ładowanie buraków na ciężarówkę zajmuje około 20 minut.
Powiat hrubieszowski podwyższył opłatę drogową dla cukrowni Werbkowice. To wzbudziło protesty.

Zarząd Dróg Powiatowych w Hrubieszowie zmienił naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego przy drogach powiatowych. Zaprotestowały firmy transportowe wożące buraki i cukrownicy. Zdezorientowani są plantatorzy.

Co się działo ostatnio? Co wydarzy się w przyszłości? Czytaj w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia.

par

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (104)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
expsl
expsl 10.11.2020, 16:00
Ciekawe, kto w tej instytucji dyryguje pisaniem tych wypocin, ośmieszających urząd, fatalnie wpływających na wizerunek powiatu w Polsce?
Przypomnijmy
Przypomnijmy 11.11.2020, 07:14
Wizerunek powiatu Jan Kowalski vel T.O. sekretarz opisywał wszystkie przekręty fatalnie wpływające na wizerunek,ośmieszające urząd,pierwszy dyrygent.
I
I 14.11.2020, 06:28
Patryk Cz na występach w Białowodach upojenie alkoholowe,skakanie po dachu i wybijanie szyb.
Zatroskany
Zatroskany 10.11.2020, 18:47
Podświadomie czuję, że przy takich występach urzędników, chcąc załatwić sprawy służbowe będziemy zmuszeni jeździć do Tomaszowa Lubelskiego albo Chełma.
anetka
anetka 11.11.2020, 14:52
Pierwszy raz zdarza w Polsce się aby strony urzędu, jakim jest starostwo, były wykorzystywane do prywatnych rozgrywek osobowych. Ktoś czy "ktosie" pewnie nie dorośli do zajmowanych funkcji. A już w krótkim czasie nazwa urzędu będzie prawdopodobnie brzmieć Starostwo Powiatowe okręgu Hrubieszów i Tomaszów lub Chełm z siedzibą w Tomaszowie lub Chełmie. Taki będzie czysty "zysk" dla Starostwa Powiatowego Hrubieszów z działalności operacyjnej za ostatnie półrocze. Tak do analizy, czy koś z kierownictwa tego urzędu jest jeszcze w stanie długofalowo logicznie myśleć?
PSLowiec
PSLowiec 08.11.2020, 12:46
Józef K pod cukrownią coś dziawonił więc wiadomo o co chodzi, kto tym kieruje i jakie ma intencje. Ostatnie podrygi zdechłej ostrygi. 19 listopada wyroczek i już po Józku. Sajonara.
plis
plis 08.11.2020, 21:31
Co ty bredzisz? ,chłopów kroją jak chcą, a ty jak zwykły komuch , motasz w to politykę, rolnicy powiedzieli dość i tyle w temacie i możesz tu sobie snuć, co chcesz, ale miarka się przebrała i ja osobiście jestem przeciw blokowaniu cukrowni ,ja przestaję uprawiać buraki i koniec tej farsy z dziwnymi wahaniami cukru
Tak
Tak 08.11.2020, 09:29
ZSL-PSl pomaga rolnikom, jawny,jasny,realny,przykład, rolnictwo dla Józefa K jest wrogiem, tylko cel polityczny jest ważny i kłody pod nogi,w Werbkowicach i Trzeszczanach z przyklaskiem starych SB-ZSL.
nie
nie 08.11.2020, 21:41
No PiS nam pomogło, chyba śmieszny jesteś, na wsi ta partia jest spalona, a słynna piątka pokazała gdzie nas macie, dalej babrajcie się w przeszłości, taplajcie się w błocie z pslem ,to naprawdę potrzebne jest, aby rozwiązywać problemy rolników ,nic do przodu tylko Józek i Józek, nie macie swoich liderów?
Ogór
Ogór 08.11.2020, 23:30
Mamy swoich liderów. Naszym liderem chłopskim jest Józek. Bardzo szacowna postać. Dużoooo, bardzo dużo zrobił wraz ze swoim PSLem który jako partia obrotowa współrządziła krajem w różnych konfiguracjach politycznych przez 2 dekady. Jako rolnik jestem bardzo kontent z ich rządów. Byli świetni :) Obecnie są też świetni - poparcie poniżej 4 %. Niech żyje PSL. :)
Z
Z 11.11.2020, 06:41
4% 3 Kukiza zostaje 1% starych SB rolników.
Leon
Leon 11.11.2020, 09:55
I ty jestes tym 1%
Cyzik
Cyzik 09.11.2020, 09:40
To ich "rzomdzenie" wszystkim maluczkim wyszło bokiem, ale nie im. Ludzie jakoś szybko zapominają i dalej pozwolili na to aby objęli władanie powiatem. To wietrzenie naftaliny nic nie da, wiemy jakie są ich intencje, aby do koryta, a poźniej "jakoś to bedzie". Ważne żeby swoich pociotków i znajomych zatrudnić, zrobić w swoich gminach drogi, a reszta ich nie obchodzi.
Słodki
Słodki 09.11.2020, 12:26
Co by nie pisać ,ale cena za buraki była , a i cukru w burakach było pod dostatkiem , a traz co ?
Cyzik ale prawdziwy
Cyzik ale prawdziwy 09.11.2020, 10:13
Coś w tym jest.
Żal
Żal 06.11.2020, 12:44
Ciekawe czy były nakładane opłaty na ciężarówki niszczące drogi w związku z procederem związanym z nielegalnym wysypiskiem śmieci w Strzyżowie? (oleje, smary odpady medyczne itp.) Firmy mogły zarabiać od 40 do 20 milionów w skali roku na tym wysypisku.
"W ciągu jednego dnia w Strzyżowie pojawia się nawet 13 ciężarówek. Do ziemi trafia ponad 300 ton śmieci. Ich legalne składowanie kosztowałoby 90 tysięcy złotych".

Już wiemy że nikt tego procederu nie dostrzegał. A Joker w tym czasie w starostwie był tylko po to by nie lubić starosty J.K.😊.
A
A 07.11.2020, 09:42
Przy złodziejskich kopalniach piasku słynnego starosty też opłaty były czy koperty.
B
B 07.11.2020, 11:30
Zadaj pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej i licz na to że odpowie :)
Co się dzieje??
Co się dzieje?? 05.11.2020, 12:45
Dzisiaj znowu usunięto dużą część komentarzy. Nie było w nich ani wulgaryzmów, ani obraźliwych wpisów ad personam. O co tutaj chodzi?? Podobno mamy w Polsce demokrację, czy to też kwestionuje pani starosta Karpiuk??!! A co na to redakcja KT?
Proszę innych, którym też usunięto komentarze , o wpisy. Chodzi tutaj szczególnie o kwestię związaną z brakiem odporności pani starosty na krytykę i straszeniem podawania do sądu wszystkich komentatorów.
redakcja
redakcja 05.11.2020, 13:22
Szanowni państwo, powtórzymy to raz jeszcze: Nie stosujemy cenzury. Komentarze są usuwane sporadycznie. Tylko wówczas, gdy internauta złamie zasady regulaminu i ewidentnie przekroczy granice dobrego smaku. Rzeczywiście usunięty został jeden, niestosowny komentarz. Mogły przestać być widoczne udzielone do niego odpowiedzi, ale to stało się automatycznie. Kolejny raz apelujemy: czytajcie, komentujcie, wyrażajcie swoje poglądy, ale róbcie to w sposób cywilizowany tak, by nikogo nie obrażać bezzasadnie.
Olo
Olo 07.11.2020, 10:02
Szanowna Redkacjo. A zasadnie to można obrażać.?!!
Olo
Olo 07.11.2020, 11:32
Tak
Dzoanna
Dzoanna 05.11.2020, 12:24
Gdzie jest sesja rady? Co na to wojewoda? A może to niedopełnienie obowiązków?
Więc proponuję. Dajcie sesję a napisy później zrobicie. Napiszcie tylko że sesja z transkrypcją będzie w terminie późniejszym. Trudno to ogarnąć?
Przewodniczący
Przewodniczący 07.11.2020, 09:50
Utajnił bo na protestach bo go opluli.
W
W 05.11.2020, 07:06
Kolega wczoraj zapytał mnie tak: Powiedz mi stary dlaczego Pani Symczuk nie ustali tych którzy piszą te haniebne komentarze i się z nimi nie rozmówi? Odpowiedziałem jej tak: Po co ma ustalać skoro wie kto i po co to robi. Zresztą ja także wiem jak i prawie wszyscy mieszkańcy.
Żaba
Żaba 04.11.2020, 21:53
Naszym zdaniem i uważamy co kto myśl że prawda wyjedzie na jaw. My rolnicy już z składamy pozew do sądu o to że cukrownia nas okradła naszym zdaniem. Koszty są potężne. Czy się to nie którym podobna czy nie prawda boli. Mamy porobione badania na własny koszt i odziwo co innego wychodzi niż w cukrowni. Co wy tak portkami trzęsiecie za tą Panią Marylką naszym zdaniem nieźle mózgi co nie którym wyprała. To tak jak w rządzie PiS wszystko zamykają z ludzi robią wariatów. Ludzie pracę tracą zadłużyli gospodarkę. A teraz na pseudo wirusa zganiają i inne choroby się nie liczą. Tak samo naszym zdaniem cukrownia idzie do zamknięcia kwestia czasu to zgonili na oplaty drogowe. Co to za koszty wiecej wydają na pobory dla siebie czy jak były imprezy organizowane przez cukrownię to jakoś nikt nie liczył że rolnik zapłaci a teraz mają problem. My jako rolnicy naszym zdaniem to więcej szkody i problemów stwarza Pani dyrektor niż my rolnicy. I proszę nie obrażać starosty Pani Anety Karpiuk bo my jako rolnicy ją wspieramy i popieramy. Czy to się komuś podoba czy nie.
Jestem
Jestem 07.11.2020, 09:48
Rolnikiem i znam wielu co nie popiera Karpiuk. Wypowiadanie się naszym zdaniem lub my rolnicy jest nadużyciem i kłamstwem.Wazeliniarski fałsz.
Qiz
Qiz 07.11.2020, 12:22
@Jestem
Taką wazelinę tylko jeden pseudo rolnik z Trzeszczan wciska.
Basia
Basia 05.11.2020, 07:14
Przeczytałem z zainteresowaniem. Natomiast dwa ostatnie zdania kwalifikują całość komentarza jako wypowiedź bezużyteczną i nic nie wnoszącą. Proszę także nie wypowiadać się w imieniu rolników bo znam wielu którzy mają odmienne zdanie.
Zastanawiam się czy takimi wpisami nie powinny zainteresować się służby, gdyż można w tym przypadku podejrzewać ingerencję obcych służb w celu siania zamętu i wywoływania niepokojów.
Ruskich troli nie brakuje.
rusek
rusek 05.11.2020, 13:26
To ty Pani Basiu widocznie nie znasz rolników, a co do służb obcego wywiadu to już całkiem odleciałaś na dopalaczach
Ludowiec
Ludowiec 04.11.2020, 23:50
Czy to się komuś podoba czy nie, Panie Ludowcu fakty są trochę inne. Trzeba było więcej dawać na msze o optymalną pogodę i dobre plony, a wy ten ważny fakt pominęliście...
Polaryzacja buraków w 2020 roku jest w tym regionie i na przeważających obszarach całej Polski wyjątkowo niska. Nie jest to wina którejkolwiek z cukrowni, lecz uwarunkowań zewnętrznych. Umawialiście się, że za dostarczony surowiec zapłata będzie zależna od zawartości cukru, to przecież jest konkretny fakt i zapis w umowie. A że był taki, a nie inny rok to przecież nie wina którejkolwiek z cukrowni. W następnym 2021 roku, gdy zawartość cukru w burakach będzie na poziomie 20 %, to chyba nie będziecie domagać się aby wam płacono za 16 %. Istotna uwaga: analizę zawartości cukru w burakach dokonuje laboratorium certyfikowane, a nie przypadkowe.
Ponadto ten czy inny rząd nie ma wpływu na pogodę czy plony.
Tyle w tym temacie.
Prawdziwym plantatorom życzę w 2021 roku ponad 20 % zawartości cukru w burakach i co najmniej 100 t korzeni z hektara.
Oszczerstwami, pamfletami i "politykierstwem" nie uzdrawia się, ani rolnictwa, ani gospodarki, ani właściwych relacji międzyludzkich, a jedynie się je rujnuje.
taki sobie
taki sobie 05.11.2020, 13:19
Nie masz pojęcia o uprawie buraków cukrowych, a wsadzasz nochala tam, gdzie ciebie nie potrzebują, co masz w tym roku do warunków atmosferycznych w porównaniu do zeszłego roku o niebo lepszy, ale plony i polaryzacja jest fatalna, rolnik nie miał możliwości nabycia nasion buraków w swoim zakresie, nabył je w cukrowni i tutaj zaczyna się pierwszy problem, bo te nasiona rosły do pewnego momentu, a później stanęły i zaczęły je trawić choroby, kto dosiewał nasionami z tamtego roku, było ok ta sama odmiana, mało tego kto miał buraczki ćwikłowe, lub pastewne nawet wcale nie robił zabiegów na chwościka to nie było go w takiej ilości co na cukrowych, drugi problem to brak wtórnika próby z pobrania próbki na polaryzacje, więc nie ma co się dziwić ze rolnicy mają podejrzenia, bo kto uprawia burak, i ten wie, że wykopane np w listopadzie i mają 13% cukru, to woła o pomstę do nieba, co do mnie nie mam zamiaru toczyć wojen ani sporów, rezygnuje z uprawy
Ludowiec
Ludowiec 05.11.2020, 14:28
W całej Polsce przy pobieraniu prób są obecni przedstawiciele tzw. Związków Plantatorskich. Nie ma możliwości zafałszowania wyników. Próby pobierane są losowo, a analizę wykonuje się automatycznie. A odnośnie polaryzacji 13 %, to taka jest niestety uroda tego roku. Następny rok będzie lepszy. Rolnik o tym doskonale wie. Każdy ma możliwość wyboru. Może uprawiać kalafiory, kapustę,sałatę,cebulę, paprykę, marchew, fasolę i inne rośliny. Czy w tym rejonie, bez rynków zbytu na nie, ich uprawa będzie bardziej opłacalna od buraków- Bóg jeden wie. Buraki dają pewność otrzymania zapłaty. A odnośnie stwierdzenia "Nie masz pojęcia o uprawie buraków cukrowych, a wsadzasz nochala tam, gdzie ciebie nie potrzebują" jest to kwestia kultury dyskusji. A z uprawą buraków jestem związany od ponad 60 lat. Może to okres za krótki? Zawsze jest to kwestia względna. Pozdrawiam "takiego sobie"
Taki sobie
Taki sobie 05.11.2020, 14:36
Dobrze napisałeś tak zwanych związków, szkoda ze po tylu latach stażu w uprawie burakow , nie wyciagasz wnioskow, ale bardziej mi pasujesz do kierownictwa Ksc, a po drugie żaden następny rok nie bedzie lepszy Strzyżów wypadl z gry, brak konkurecji i mamy to co mamy
ALEX Agro
ALEX Agro 05.11.2020, 13:33
A ja spodziewając się lepszych plonów i lepszej polaryzacji będę siał. Zresztą płodozmian mnie do tego zmusza.
Leon
Leon 05.11.2020, 16:20
Po co włazisz komuś w d-pe, co stać cie na dokladanie do produkcji buraków ,skoro sie wychodzi na minusie i dalej sie liczy na cud , to jest sie w koncu bankrutem




atencjusz
atencjusz 04.11.2020, 16:00
Z tego co widać na załączonym zdjęciu to cały załadunek odbywa się na polu i myślę, że w większości przypadków tak jest, więc dlaczego nalicza się opłaty za zajęcie pasa drogowego? O co tu chodzi? O nawiezione błoto czy chwilowy postój samochodu? Czy o coś zupełnie innego?
Atencjusz
Atencjusz 09.11.2020, 10:15
Właśnie nie wiadomo o co chodzi atencjuszu
P.J
P.J 04.11.2020, 13:10
może tak trochę merytorycznie i na temat , tu chodzi o rolników a wy dalej bijecie pianę nikomu nie potrzebną. Nowa Pani dyrektor ma okazję do pokazania czy umie zarządzać tą firmą, rolnicy mają problem z polaryzacją buraków , słabym plonem, i nie jest to z ich winy, trochę pogoda, trochę złe nasiona, a za nosiona odpowiada spółka , jeśli jest taka dobra w zarządzaniu, to niech prowadzi rozmowy aby rolnicy mieli liczoną polaryzację np od 14% podstawową, a nie od 16% , bo tutaj chodzi o dochody rolników jak i dobro cukrowni, bo jeżeli rolnicy zrezygnują z produkcji buraka cukrowego to i nie będzie czym zarządzać
Cukier
Cukier 04.11.2020, 16:12
Do tych co dają negatywy ,co wam przeszkadza aby Pani Symczuk staneła za rolnikami i firmą, macie obawy że nie potrafi?
PJ pisze bzdety
PJ pisze bzdety 05.11.2020, 11:32
To co trzeba dosypać cukru do buraków żeby polaryzacja wyższa była? Może Wam deszczownice na polach zakładać? A może jeszcze karcherem buraki umyć by nie było zanieczyszczeń?
A jak polaryzacja wyższa była to w poprzednich latach trzeba było zaniżać do 16% Ogarnijcie się nie tylko wy macie problemy w tym roku z pogodą i ze szkodnikami plonów. Co za roszczeniowe środowisko? Masakra.
Do cepa
Do cepa 06.11.2020, 09:15
Roszczeniowe srodowisko , a co ty masz w tym roku do pogody , byla ok jak do lat poprzednich ,problem jest że rolnicy robią próby na cukier i w innych laboratoriach i jest różnica nawet 4% i co na to twoje środowisko, wina rolnikow, jak w komunie ,ogarnij się człowieku ,dla interesów partyjnych bedziesz mącił i robił z rolników rozczeniwców ,
Ogórek
Ogórek 06.11.2020, 12:07
Człowieku nigdy nie byłe, nie jestem i nie będę w żadnej partii. Drażni mnie tylko zwalanie wszystkiego na wszystkich. Na niektóre sprawy nie ma się wpływu. Umowy to my podpisaliśmy na 16% i tyle, a że wyszło mniej to nie jest to niczyja wina. Taki rok. A jak zobaczyłem Józefa przed cukrownią to coś we mnie pękło. Czy ten człowiek wstydu nie ma?
wstyd
wstyd 04.11.2020, 13:34
Jaką pianę, jaką pianę - nagle po tylu latach jakieś opłaty ni z tego ni z owego? Przypomnieli sobie po 13 latach że opłaty. Dlaczego nie od niemieckiej cukrowni tylko od Polskiej chcą opłat. Personalnie w Panią Marylkę walą z wiadomo jakiego powodu i tyle. Takie jest moje i wielu,wielu innych zdanie. Szkoda gadać. Samorząd :) "dla dobra mieszkańców" KOMEDIA.
Ok
Ok 04.11.2020, 14:17
Z tymi opłatami masz rację, same buraki nie są transportowane, pszenica,nawozy,materiały budowlane, do tych drog dokładają sie gminy 50 na 50,ale to nie jest ważne obie Panie drą między sobą kota i obie są tu winne i taka jest prawda
Plantator
Plantator 04.11.2020, 14:22
Obie winne? Kto naliczył opłaty? Kto tam rządzi w tym starostwie? Samo się rządzi? A może to jacyś podpowiadacze są nieudolni? Zamiast wizji rozwoju widzę wizję skłócania, napuszczania i szczucia.

Pani Symczuk niech się Pani nie przejmuje. Niech Pani Pan Bóg błogosławi.
Obserwator
Obserwator 04.11.2020, 12:28
Mam pytanie. Czy te 200 000 zł haraczu pójdzie na gażę dla nowego etatowego członka zarządu powiatu hrubieszowskiego? Wróble gdzieś pod moim oknem jakoś tak ćwierkają...
Prehor
Prehor 04.11.2020, 23:08
Chyba dla jeszcze jednego. Jak hulać to hulać. Kasę zapewnią podatnicy, a co. Pytanie kto będzie następnym etatowym członkiem zarządu powiatu hrubieszowskiego?
Etat
Etat 04.11.2020, 23:30
Wiesiek krejzi driver !!!
Widz
Widz 04.11.2020, 10:40
Czytam te komentarze I nie wierzę ze mozna byc tak naiwnym. Piszecie o PiSie, że tyle zła zrobił u nas w powiecie ale to tylko trwało niecałe 1,5 roku. I co się znowu stało wraca Józik z drużyną,16 lat niszczył tą ziemie a teraz z Miściorem Ożogiem i spółką wybawca powiatu ? co wy wyprawiacie ludzie opamiętajcie się. Przy obaleniu Symczukowej brał udział były burmistrz Suchecki wtórował mu wieczny kandydat Smal a teraz radny miejski jeszcze pisowski Wiech. Już niedługo podobno wywalony ma być z hukiem z PiSu, niech idzie do PSL. Zdrajca miasta. Bije laury I pokłony dla powiatu, że powiat robi coś dla miasta za miejskie pieniądze, wstyd i żenada I to tylko mówi po to zeby Kuropatwa wrócił do władzy. I kto tu jest od stołków uzależniony. A na starostę podobno już jest nowy kandydat po co Anetka ma siedzieć i tak nic nie zrobi. Na niczym się nie zna. Najlepsze są słowa niektórych pracowników, którzy marzą, że może i do nich słonce się uśmiechnie i starostą zostanie Tomasz Zając, ale to jeszcze 3 lata. Marzcie dalej. Jestem ciekawy ile wynosiły stawki za zajęcie pasa drogowego jak starostą był Kuropatwa i dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg był Kleczkowski . No ile ? Kuropatwa zniszczy was biedne ludziki zanim się obejrzycie. Mo Un musi być starosto. Powiat już popłynął
Zmiana
Zmiana 06.11.2020, 15:41
Wydaje się,że ktoś przekręcił nazwiska. Najpewniej chodzi o byłego radnego miasta Wiśniewskiego,który współdziała z wymienionymi wcześniej osobami i byłego dyrektora ZDP Kleszczewskiego.
Analizator
Analizator 04.11.2020, 12:24
Cała prawda! Brawo! Mądrze i rzeczowo! Trzeba to nagłaśniać,niech ludzie wiedzą kto za tym wszystkim stoi i jacy ludzie kierują z tylnego siedzenia i pociągają za sznurki w powiecie i próbują w mieście.
Ha ha ha
Ha ha ha 04.11.2020, 11:04
To chyba pracownicy z urzędu gminy mają takie marzenia, bo napewno nie pracownicy starostwa.
Wojteczek
Wojteczek 04.11.2020, 11:32
Zadania starosty w sprawach zarządzania kryzysowego:
kierowanie monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;
Jakie działania zostały podjęte w sprawie nielegalnych protestów mimo zakazu zgromadzeń? Nie stwarzało to dużego zagrożenia dla zdrowia mieszkańców?
Obecnie bijemy rekordy zakażeń. Nikt tego nie widzi?
Tak jest
Tak jest 04.11.2020, 12:31
Nic nie zrobili,nie reagowali a dresiarz w żółtej kurteczce ,wielki przewodniczący jeszcze nawoływał do protestów ale nie przypilnował opublikowania nagrań sesji,tego co wynika z jego obowiązków.
Żółć
Żółć 05.11.2020, 00:00
Pałą przez łeb, do bagażnika bawary i na pryzmę buraków!
Przewoźnik
Przewoźnik 04.11.2020, 09:41
Celowa akcja dyfamacyjna wpisująca się w trwający od wielu miesięcy atak na M. Symczuk i J.Sasina. Robią wszystko by w nich uderzyć. Karma wróci do podjudzaczy. Zobaczycie.
Sens
Sens 04.11.2020, 08:37
Tak Pani Marylce nikt nie do równa, tak uważam z jej inteligencją i lansowaniem się w gazetach portalach i fejsach. Już jak była starostą to ściągała telewizję wszystkich partyjnaków i SAMEGO PANA SASINA. Jak widzicie nic to nie dało jest tyle warta. I to samo będzie teraz. A co do rolników to mają prawo złożyć pozew bo ich okradziono bez tak rządzi Pani dyrektor.
Powiem tak
Powiem tak 04.11.2020, 18:16
ze chociaz bylo na Kogo popatrzec, a nie tak jak teraz
Apel
Apel 04.11.2020, 23:00
Uważaj na to co piszesz, bo zaraz pani starosta Karpiuķ może podać ciebie do sądu za złe komentarze odnośnie jej wizerunku. Nie czytasz komentarzy, czy co? Cały czas straszą sądami i prawdopodobnie już kogoś namierzyli. Jeżeli to prawda, to prosimy o danie sygnału, solidarnie zrobimy zrzutkę na dobrego adwokata. Nie damy niszczyć ludzi tylko dlatego, że niepochlebnie odważyli się skomentować jej zachowanie lub podejmowane działania. Ludzie nie dajmy się zwariować i zastraszyć
W grupie siła, więc trzymajmy się razem.
Wolność słowa
Wolność słowa 05.11.2020, 07:47
Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy należy usunąć.
Tak więc jeżeli redakcja uzna że jakiś wpis nie jest ok to go usunie.
SKiL
SKiL 05.11.2020, 07:23
Kogo podała? Serio? Jakoś nie wierzę. Jeżeli tak to proszę się nie martwić. Wolność słowa mamy i nikt nie powinien krępować swobody wypowiedzi. Polityk powinien mieć skórę jak słoń. Ale jeżeli to prawda to wiadomo że skutek będzie inny od oczekiwanego. Dodatkowo nie sądzę by czytała komentarze.
O matko
O matko 05.11.2020, 11:53
A ja wierzę, że czyta. A jeśli nie ona, to jej przyboczny pazio-giermek Marcin Z. Niektóre komentarze aż nadto odzwierciedlają ich "stanowisko w sprawie". Jak się wsłuchacie w sposób ich wypowiedzi na sesji, to bez trudu rozpoznacie, kto pisał dany komentarz.
Balcerek
Balcerek 04.11.2020, 23:36
Dobrego papugie znam tylko chwilowo jest ....
nieosiągalny 🤣
X
X 04.11.2020, 08:56
No i udowodnisz to przed sądem czy okradła czy nie okradła.
Powtarzam nie zaszkodzicie tym judzeniem Pani Maryli. Te czasy się już skończyły. Wszyscy wiedzą kim jesteście i co sobą reprezentujecie. Wstyd.
Zaraza
Zaraza 04.11.2020, 06:45
ZSL kosztami atakuje Józik wie gdzie rolnika boli,marionetki wszystko uchwalą.
Pandemia
Pandemia 04.11.2020, 08:48
Ty coś innego potrafisz napisać,czy już zostaniesz takim kacykiem partyjnym?, rolncy mają problemy z burakami a ty ciągle stękasz nie na temat
Pan   demia
Pan demia 08.11.2020, 09:42
Podniesienie kosztów przez JK pomoże rolnikowi, czy w efekcie końcowym będzie strata i stękanie nie na temat
Dlatego
Dlatego 04.11.2020, 07:11
Sesja została utajniona, celowo,tak by MM w lansowaniu na strajkach został wygwizdany i opluty.
ksc powinna reagować na oszczerstwo
ksc powinna reagować na oszczerstwo 04.11.2020, 00:16
Co to za stwierdzenie cytuję literalnie "To cukrownia dość że opkradła roników" - przepraszam że zapytam ale czy można oskarżać Cukrownię o okradanie rolników bezkarnie? Skandal!!!!!!!!
Ela
Ela 03.11.2020, 23:32
I kto tu straszy sądami? Opanujcie się !!! Funkcja dyrektora cukrowni nie jest wieczna!!!
Mm
Mm 03.11.2020, 23:45
Nic Wam nie da wymyślanie bzdurnych opowieści na temat Pani Maryli. Nic! Wiemy kto i za co chce ją niszczyć, ale uwierzcie mi to się nie da. Większość z komentujących do pięt jej nie dorasta i tyle w temacie.
Jesteście skończeni politycznie i moralnie i to Was tak boli. Trzeba było się zachować jak trzeba, a nie teraz wymyślać niestworzone rzeczy. Jesteście bezsilni i stąd ta Wasza irytacja.
Pracownik cukrowni
Pracownik cukrowni 03.11.2020, 21:52
Ciekawy temat a zastanawiał sie ktoś ile zarabia firma ktora transportuje buraki, oraz zaczynając od dyrektorki cukrowni jakie jej są zarobki czemu tego nikt nie ujawni. A rolnikowi płaci sie marne grosze
v8
v8 03.11.2020, 22:01
Jaki jest koszt roczny zarządu powiatu hrubieszowskiego?
V9
V9 04.11.2020, 08:55
Typowy jesteś wiesniak, odpowiadasz pytaniem na pytanie,a jaki a jaki ,rolnicy mają problem z burakami, z nasionami ,masz coś w temacie to pisz
V8
V8 04.11.2020, 09:03
Tylko osoby ograniczone myślowo z miast wyzywają od wieśniaków ludzi ze wsi. Nie ma nic piękniejszego jak wychować się na wsi. A tak na marginesie gdzie ty tam widzisz odpowiadanie pytaniem na pytanie? Zastanawiające.
Myślę
Myślę 03.11.2020, 21:21
Zgroza jak już piszesz to jesteś słabo poinformowany co dotyczy nagrań z sesji Rady Miasta jak dobrze się przyjrzysz to nie ma nagrania sesji z 30 10 2020 a była już następna o podwyższeniu podatku dla mieszkańców. A co do sesji powiatu to pytanie proszę kierować do przewodniczącego rady powiatu jak ktoś bardzo zainteresowany brakiem oglądania tej sesji i bardzo tęskni.
Takie życie
Takie życie 03.11.2020, 22:11
Marcinku, Ty giermku starosty zapamiętaj sobie, że szefem i pracodawcą dla wszystkich pracowników jest pani starosta, zarówno dla twojej konkubiny, jak i też dla pana informatyka i jako szef posiada pełny wachlarz środków dyscyplinujących ich pracę.
Zacznijcie wreszczcie czytać ze zrozumieniem podstawowe akty prawne w zakresie kompetencji organów władzy.
Więc proszę przestańcie stosować spychologię, to nie my tylko przewodniczący, bo to nieprawda.
NieMyślisz
NieMyślisz 03.11.2020, 21:33
Mózgu genialny na publikację sesji jest czas 14 dni od dnia sesji więc miasto swoje publikuje w terminie, na październikową mają jeszcze czas. Wszyscy czekają na powiatową z września bo tej nadal nie ma i terminy dawno przeszły. Trochę się trzeba "doumić" zanim coś się powie. Przewodniczący rady to zajęty protestami jest i samochodem zepsutym, nie ma czasu.
Zgroza
Zgroza 03.11.2020, 21:30
Najpierw to trzeba przeczytać ze zrozumieniem. Czy tam jest coś o radzie miasta i jej sesji, chyba nie? Komentarz dotyczy powiatu i starostwa.
Nini
Nini 03.11.2020, 21:40
no właśnie. Stara zasada od 16 lat, zgonić winę na innych, odwrócić uwagę od siebie, zwalać na miasto to nas nie będą się czepiać. Otóż nie!Ludzie nie są już tacy głupi jak się wam wydaje i widzą, że nic nie robicie tylko kasę doicie w powiecie za NIC
Gienek
Gienek 03.11.2020, 21:18
Chodzą pogłoski, że mieszkańcy Strzyżowa chcą powiatowi naliczyć opłatę za każdy dzień przetrzymania śmieci na ich terenie, kiedy radny Zając tym się zajmie? wielki politolog twórca lewych kont na facebooku! wypisujący żenujące rzeczy. Do roboty się weźcie. Widać, że charakter ma po swoim wujku, zero pracy tylko bicie piany i knucie. Zobaczcie sami Państwo ta sama sytuacja co 4 lata temu kłótnie Kronikarza z starostą i cztery lata jak psu w du...ę I to samo teraz tylko waśnie, kłótnie, pyskówki opluwanie jedni drugich i nic więcej! zobaczycie sami 5lat będzie stracone bezpowropotnie przykład Werbkowic…. kupa gó...a
Gienek
Gienek 04.11.2020, 10:18
Od wujka to ty się odczep porządny chłop

Pozostałe