16-latek skręcił wprost pod nissana. Chłopak nie żyje

  • 21.07.2020, 10:22
  • ak
16-latek skręcił wprost pod nissana. Chłopak nie żyje Fot. KPP Hrubieszów
Nie udało się uratować życia 16-latka, który w poniedziałek miał wypadek na motorowerze w Jankach (gm. Horodło). Chłopiec został potrącony przez samochód.

Do wypadku doszło w poniedziałkowe (20 lipca) popołudnie, ok. godz. 16. Z ustaleń policji wynika, że przez Janki jechała nissanem 24-letnia kobieta. Zauważyła przed sobą motorowerzystę, a gdy zbliżyła się już do niego, zaczęła go wyprzedzać. W tym samym momencie nastolatek ostro skręcił w lewo i znalazł się wprost pod kołami samochodu.

CZYTAJ TAKŻE: PIJANY 22-LATEK W AUDI ŚMIERTELNIE POTRĄCIŁ NASTOLATKA

– Na miejsce przybyła załoga karetki pogotowia, jednak 16-latek w wyniku poniesionych obrażeń ciała zmarł. Jak ustalono, motorowerzysta to 16-letni mieszkaniec gminy Horodło. Nastolatek nie posiadał uprawnień do kierowania pojazdem – informuje Edyta Krystkowiak, rzeczniczka Komendy Powiatowej Policji w Hrubieszowie.

Na miejscu zdarzenia pracowali policjanci pod nadzorem prokuratora. Wyjaśniane są szczegółowe okoliczności tego wypadku.

ak

Zdjęcia (1)

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (64)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
G.Szewczuk
G.Szewczuk 24.07.2020, 14:54
nie linczujcie ani jednej ani drugiej strony,nie szukajcie teraz winnych dla dobra wszystkich,współczujcie rodzinom obu stron
G. Szewczuk
G. Szewczuk 24.07.2020, 14:48
nie piszczcie pierdół że nie było to na skrzyżowaniu,mam fotki ale nie mogę wstawić nie wiem dlaczego
Poczytaj potem mów
Poczytaj potem mów 24.07.2020, 22:07
Skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną[1]. Przecięcie się dróg gruntowych mających jezdnię jest traktowane jak skrzyżowanie[2].
M.
M. 24.07.2020, 14:44
pogrzeb Krystiana w sobote o 17. O 16:30 wystawuenie w kosciele.
Ludz jak piszecie z jej jwsi
Ludz jak piszecie z jej jwsi 23.07.2020, 22:38
Nigdy nie widziałem tej dziewczyny żeby szybko jechała samochodem, a te bzdury o jej szybkiej jeździe opowiadają kuzyni zmarłego też z jej wsi. Tragedia dla obu rodzin, pamiętajcie to był wypadek, który mógł się przytrafić każdemu.
Michał
Michał 22.07.2020, 21:20
Co wy ludzie możecie po komentowac wasze komentarze są jak siki pająka tak cienkie jak wy więc macie rodziny itp to się zajmijcie nimi bo czytając was to rozumowanie orzeszka ziemnego żadne z was nie było na miejscu zdarzenia a komentarze są zabrać wam sieć internetowa byście przepadł bo totalny tuman komentuje coś przy czym nie był nara noby sieciowe
LE
LE 22.07.2020, 18:06
nie oceniajcie nie hejtujcie ani jej ani jego. Myslcie na drodze.MYSLCIE!!!! Jade samochodem przez wioske nie ma znaku teren zabudowany ake to nie znaczy ze jade 90/h. Widze w oddali trampoline basen hustawke na podworku zwalniam mysle ze w kazdej chwili moze wybiec dziecko.Okres zniw 3 razy patrze w kuerunki ciagnikow przyczep gdy zamierzam wyprzedzac. Jade rowerem skutetem duzo wczesniej sygnalizuje manewry bo jest lato zboza wysokie rowy nie pokoszone zakladajcie kaski nawet malym dzieciom. Uczcie ich odpowiedzialnosci na drodze za siebie i kogos.Myslcie przewidujcie na drodze. Zgina mlody czlowiek. Zal. Ale dziewczyna ma brzemie do konca zycia. Nikomu nie zycze takiej tragedi. Jeszcze raz myslcie na drodze
Alena
Alena 22.07.2020, 17:39
Te przepychanki słowne są na prawdę żałosne. Nie wy jesteście od tego, by dochodzić prawdy i oceniać jak było. Ta dziewczyna dostała już karę- życie ze świadomością, że ten chłopak zginął. I, dla niej, nie jest istotne na ile zawiniła, zapewne tak czy siak będzie się obwiniała do końca życia. A wasze głupie komentarze na prawdę są tu zbędne. Społeczeństwo hejtu, w internecie można napisać wszystko. Tylko to, co się stało to był WYPADEK, a wasze słowa są celowe. Taka sytuacja może spotkać też was lub kogoś z waszych bliskich. I co wtedy? Wtedy też będzie lincz??? Nie sądzę. A postawcie się na miejscu tej dziewczyny, chcielibyście w takiej sytuacji czytać takie bzdury? Ona ma już swoją karę. Mam tylko nadzieję, że jest na tyle silna, że nie będzie brała waszych słów do siebie. A od oceny sytuacji są odpowiednie służby, a nie wy- ludzie, którzy guzik wiedzą, ale najwięcej mają do powiedzenia, chyba tylko dla samego faktu mówienia.
XYZ
XYZ 22.07.2020, 16:52
JXYZ nie napisałam nigdzie, że jest to wyłącznie jej wina. Niejednokrotnie przekraczała prędkość i to jest fakt. Nie mówię oczywiście, że za każdym razem (więc znajomi mogli widzieć przepisową jazdę). Podana jest wersja tylko kierowcy auta, chłopak nie powie jak było. stała się tragedia a życzenie komuś takiego losu jest na serio... Ehh.
Miska
Miska 22.07.2020, 17:08
A myslisz że ona by nie chciała żeby on przeżył żeby na miejscu byli swiatkowie.? Uwierz że by chciała bo na pewno teraz ten lincz nie miałby miejsca . Dam sobie rękę uciąć że gdyby jechała szybko doszlo by do dachowania a tego nie bylo uwierzcie że znając ją dała by sobie nogi poucinać by tylko on żył. ! Nie zrobila tego umyślnie. Ogarnijcie te klotnie co wam dadzą .? Również wiem ze ten chlopak jezdzil bez uprawnień to po pierwsze a po drugie jezdzil tez szybko ale wy oczywiscie oczerniacie ją wstyd mi za was. Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień i podpisze sie nazwizkiem . Anonimowi meczycie ją to do niej dotrze skad wiecie jaki jest stan psychiczny . Tym linczem wprowadzacie ją do grobu w dodatku celowo .
Mi
Mi 22.07.2020, 16:36
Czy ktos z wypowiadajacych sie tu wie kiefy bedzie pogrzeb Krysiana?
Karol
Karol 22.07.2020, 16:30
A do tego ze kobieta jest znana z szybkiej jazdy to *** kłamstwo!!! Nigdy o niej nie słyszałem a jestem z okolic wiec dlaczego klamiecie?!!
xyz
xyz 22.07.2020, 16:28
Zapewne jest to jakaś jej znajoma i dlatego jej broni. Nie mówię, że ma być lincz słowny na nią, ale taka prawda. Dziewczyna nie raz przekraczała prędkość, nie mówię tu o plotkach tylko o tym co widziałam. Więc robienie z niej teraz idealnie przepisowego kierowcy jest śmieszne. Jakby ludzie oczu nie mieli. I nie trzeba mieć miernika w oczach żeby zauważyć, że dziewczyna brzydko mówiąc zapie...la po drogach. I to jeszcze z dzieckiem...
Karol
Karol 22.07.2020, 16:06
Czytam i nie dowieżam,ludzie po co te plotki ? Jedynie kto
może osądzić tą dziewczynę to Bóg
Igori
Igori 22.07.2020, 14:28
A moze Pani jechala na tyle szybko ze zdarzyla zauwazyc ze chlopak skreca? Bo z tego co czytalem to ludzie z tej wsi znaja Ja wlasnie z szybkiej jazdy... Oczywiscie wspolczuje rodzinom
Yhm
Yhm 22.07.2020, 15:18
A może niebo jest zielone a trawa niebieska ? Mozecie sobie gdybać łyżka w rosole . Nie byliscie tam nie wiecie wiec proszę nie osadzajcie. Nie snujcie plotek .
Linka
Linka 22.07.2020, 14:49
Lubisz słuchać plotek? Bo ja nie . Współczuje rodzinnie zmarłego chłopak tak samo jak i dziewczynie .
Igori
Igori 22.07.2020, 15:26
To nie plotki tylko osoby ktore sie wypowiadaly z tej miejscowosci tak pisaly wiec musialy widywac ja nie raz... Nie snuje plotek a raczej probuje zrozumiec zachowanie kierowcy co miala w glowie zeby wyprzedzac na skrzyzowaniu... A motor napewno nie jechal poboczem.... Z tego co pamietam na kursach tak nie uczyli szczegolnie ze jezeli jezdzi z dzieckiem to sie uwaza...
Linka
Linka 22.07.2020, 15:42
To nie plotki tylko ktoś tam cos mówił a ja sb posłuchałem.... Jesli chcesz zrozumieć kierowcę to idź i pogadaj z nim a nie słuchasz ludzi którzy zapewne nic nie widzieli ale wszystkie rozumy pozjadali i wszystko wiedzą. Przeczytaj artykuł...masz tam gdzies cos napisane o skrzyżowaniu? Albo o prędkości
Igori
Igori 22.07.2020, 15:58
Plotki moze i owszem chociaz nie sadze bo chyba latwo odroznic kogos kto wariuje na drodze a ktos kto jezdzi powoli... Nie jest rowniez napisane ze kask zostal znaleziony obok... Z tego co widze to dobrze znasz kierowce dlatego bronisz Ja.. Ale niestety chlopak nie zyje wiec sie wytlumaczyc nie moze... A w artykule duzo jest pominiete i jest wersja tylko kierowcy...
Linka
Linka 22.07.2020, 13:40
Oczywiście ... Jak zawsze jedna histeria tysiące wersji .... Wszystko widzieliście? Skoro tak to zaoraszam na komendę składać zeznanie... Tylko ustawcie sie w kolejkę. A jak nie to lepiej darujcie sb swoje mądrości. Wszystko z czasem sie wyjaśni ....
...
... 22.07.2020, 09:34
Czytam i nie wierzę. Ludzie czy wy widzicie co piszecie? Stała się tragedia. Dużo istotnych informacji nie zostało podanych w artykule. Chociażby to, że sytuacja miała miejsce właśnie na skrzyżowaniu.Osoby które nie znają tej drogi snują jakieś dziwne teorie. Wine zrzuca się teraz na chłopaka, dlaczego? Bo nie może się bronić. Był młody i automatycznie obrzuca się go błotem, bo przecież niedoświadczony bez uprawnień. Informacje o braku kasku są również nieprawdziwe. Może czas zaprzestać krytykować zmarłego, rodzina to czyta. Osoby do tego uprawnione ustalą jaka była prawda. A My bądźmy dla siebie mili. Nie rzucajmy jadem. Dla rodziny jedynie pozostaje złożyć najszczersze wyrazy współczucia.
widz
widz 22.07.2020, 09:59
Tak stała się tragedia, ale widzę jak małolaty na motorowerach i skuterach zasuwają po ulicach Hrubieszowa. Często rodzice wcześniej tego nie widzą. Jeżdżą skandalicznie, a potem obwinianie innych kierowców.
Ja
Ja 22.07.2020, 08:33
moj Boze nie jest teren zabudowany???? Znaku nie ma to co kolo Panstwa S gdzue sa dzueci i dwa ostre zakrety mozna jechac 90/h?????? Nie rozumiem takiego myslenia aha nie ma znaku to cisne. Nie chodzi mi teraz o wypadek ale jakby na tej prostej wyskoczylo dziecko to co jakie tlumaczenie jade 90bo nie ma znaku. Nie tego mnie uczyli na kursie. Bardzo szkoda Krystiana ale i tez szkoda mi Pani bo to brzemie na cale zycie. Kazdy ma prawo sie wypiwiedziec ale tak szeroko teraz naglasniana akcja stophejt. Nie hejtujcie ani jego ani jej. Ale fakt jest taki ze ta droga naprawde szybko jezdza samichody
pytam
pytam 22.07.2020, 08:26
a miał lusterka? nie wiem czy w motorowerach są lusterka, żeby spojrzeć czy cos nie jedzie z tyłu?
Zawisza Ciemny
Zawisza Ciemny 21.07.2020, 19:34
Na skrzyżowaniu się nie wyprzedza. Bez odwołania
Linka
Linka 22.07.2020, 14:51
Na jakim skrzyżowaniu? Gdzie Pan ma tam napisane że bylo skrzyżowaniu
...
... 22.07.2020, 11:09
Zawisza Ciemny, czas siebie oświecić.. nie było skrzyżowania, a nawet jeśli już sobie wbijecie w te puste głowy to nie zasygnalizował, skąd mogła wiedzieć że akurat to zrobi? Chłopak jechał szybko, bez kasku..Ludzie piszą głupoty bo o zmarłym się źle nie mówi a kierowca zawsze winien bo to on żyje.
Ja
Ja 21.07.2020, 18:00
Ktoszosiedla zgadzam sie w stu procentach. Mieszkam tu. Widzialam gdzie stal samochod tej Pani. Moim zdaniem nie jechala 50/h tylko zdecydpwanie szybciej. Fakt sie dokonal. Chlopak stracil zycie. Kobieta ma brzemie na cale zycie a rodzinie wspolczuje. Ta droga naprawde jezdza bardzo szybko samochody.
Ktoszosiedla
Ktoszosiedla 22.07.2020, 00:58
Skad te lapki w dol? Wszystko to prawda. Ja takze mieszkam w okolicy. Wiem doskonale, ze 50km/h to tam nie bylo i technika nie potrzeba. Ale nie bede robic z siebie Bog wie kogo wszystko sie okaze. Smutny i tragiczny final. A na ta kobiete juz nie jeden sie skarżył ze ostrozna jazda nie jest jej po drodze.
XYZ
XYZ 22.07.2020, 07:06
To nie jest teren zabudowany że obowiązuje 50 km/h. Najlepiej oskarżyć kierowcę, dla Pani czy Pana łatwo powiedzieć kto winy chociaż nikogo tam nie było a wy macie dużo to powiedzenia, jakby to się przełożyło na wiedzę to ja rozumiem. Co na łapkach zależy? Żałosne widocznie taka tragedia was nie rusza tylko głupie łapki
XYZ
XYZ 21.07.2020, 18:34
A widziała Pan/Pani to zdarzenie? Ma Pani miernik prędkości w oczach? Ja rozumiem że zginął młody chłopak ale to nie zawsze jest wina kierowcy. Ale lepiej wbić sobie stereotypy do głowy. Przecież kierowca jest zawsze winny. Przykro jest patrzeć na takie krzywdzące komentarze.
Ja
Ja 22.07.2020, 14:16
Zaraz ale tu się raczej chłopaka oskarża nie kierowcę czyraj ze zrozumieniem
Ja
Ja 21.07.2020, 17:19
Krzywdzący ten artykuł. Krystian miał kask. Mam nadzieje ze policja to dobrze wyjaśni. Nikt mu życia nie zwróci ale nie powinno się zrzucać winy na zmarłego on już się bronić nie może a żyjąca powie jak zechce.
Linka
Linka 22.07.2020, 14:55
Nie wolno zrzucać winę na zmarłego ale juz na żyjącą to mozna??? Policja wszysyko wyjaśni. I bez pańskiej pomocy . Niczyjej bajeczki im nie są potrzebne
widz
widz 22.07.2020, 10:03
Skąd Ja wiesz, że młody jechał przepisowo? Po ulicach Hrubieszowa zasuwają jak wariaci, a potem tragedia. Wielu kierowców ma problemy z motocyklistami, rowerzystami i jadącymi na skuterach lub motorowerach.
Nikogonieinteresujewaszezdanie
Nikogonieinteresujewaszezdanie 21.07.2020, 17:46
Kask mógł mieć ale nie na głowie ;) niech Pan/Pani sobie oszczędzi słów i niech pomyśli co czuje ta kobieta. Nikt tego nie widział dlaczego stwierdzisz że miał? Oczywiście miał ale nie na głowie? Kiedy się skręca nie wrzucając kierunku?
Mmmnn
Mmmnn 22.07.2020, 17:02
A skąd wie Pan/Pani ze nie miał kasku na głowie widział/widziała to Pani czy kobieta która potrąciła chłopaka tak powiedziała
Dhssh
Dhssh 22.07.2020, 17:53
Mmm skoro Pan uważa że miał go na głowie dlaczego go znaleźli w rzepaku? Dlaczego doznał takich obrażeń?
Ja
Ja 22.07.2020, 14:20
Właśnie jak sie czuje ta kobieta a jak czuje się rodzina która czyta ze cała wina spada na chłopaka któremu NIK życia nie zwróci? Dlaczego nie róbmy nagonki bo mi się wydaje ze trauma jest dla dwóch rodzin ale nie dajmy wiary ze tylko on jest winem
Ktoszosiedla
Ktoszosiedla 22.07.2020, 00:36
Od kiedy jestescie wszyscy takimi znawcami i wiecie lepiej czy byl kierunek czy nie? Poczekajcie na wyniki badań, zamiast slepo sluchac tego co mowi kojieta z nissana. Tak samo ze kasku nie mial. Oczywiscie, po tym jak go przeciagnela pod autem to i kask sie stracil. Ale Krystian z domu wyjezdzal w kasku, to madry byl chlopak a wy robicie z niego glupca. Czemu wszedzie pod komentarzami, które nie sa przychylne dla pani ktora prowadzila auto sa lapki w dol? Łatwo zdeptac czyjas godnosc, zwlaszcza gdy ten ktos juz sie nie obroni, nie powie jak bylo. A czemu slepo wierzymy kobiecie ze on koniecznie mial skrecac? A moze ona w niego wjechala, moze jechal prosto a ona sie zagapila? Czemu nie ma tam sladow ze hamowala? Chyba kiedy widzimy zagrożenie staramy sie go uniknac, odbic kierownica, hamowac, cokolwiek, aby tylko uniknac zlego. Ona ma szanse sie wybielic a on? Dlatego to ja stawiacie na pozycji ofiary. Nie bede jej osadzac, nie wiem jak to dokladnie wygladalo, ale dajcie odejsc mu w spokoju, wypisujecie bzdury ze nie mial kasku, co bylo nieprawda i sa na to dowody. I zgadzam sie, sam artykul i w ogole ten tytuł to porażka, mega krzywdzące dla tego młodego człowieka!
Ja
Ja 21.07.2020, 22:32
Nie byłes tam człowieku to nie osadzaj. I durne ironie zachowaj dla siebie. Niech sie dziewczyna nie tłumaczy ze go stuknela przy wyprzedzaniu bo go przyjechała i to przed skretem w ulicę którą chciał skręcić miała juz go pod kołami. Tragedia dla dwóch rodzin. A kierunek? Myślę ze policja dojdzie czy był wyłączony. Nie zrzucajcie winy na niego bo On nic już nie powie dla mnie wina jest ich oboje no nawet nie próbowała chamowac jak już wiedziała co się dzieje.
drogowiec
drogowiec 22.07.2020, 10:06
Nie osądzaj Ja, bo sam ciągle to robisz zrzucając winę na kobietę.
Ktoszosiedla
Ktoszosiedla 22.07.2020, 00:40
O to wlasnoe chodzi. To jest prawda. Jak mozna nie hamowac, nic nie zrobic. Pomylila moze gaz z hamulcem? Czy o co chodzi? Jak mozna tyle przeciągnąć czlowieka pod autem i nie hamowac? Litości..
Linka
Linka 22.07.2020, 14:57
Proszę czytać ze zrozumieniem artykuł. A nie odrazu obwiniać kierowcę

Pozostałe