Pozycjonowanie stron na tle innych popularnych metod marketingu. Oto krótkie porównanie

  • 01.04.2020, 13:01 (aktualizacja 01.04.2020, 13:02)
  • Artykuł partnera
Pozycjonowanie stron na tle innych popularnych metod marketingu. Oto krótkie porównanie
W dzisiejszych czasach sukces przedsiębiorstwa bez odpowiednich działań marketingowych jest praktycznie niemożliwy. Ogromna konkurencyjność oraz rosnące wymagania Klientów wobec firm sprawiają, że tylko dobrze zareklamowane marki mogą liczyć na uznanie setek interesantów oraz maksymalizację zysków z tytułu prowadzonej działalności. Zastanawiasz się, w jaki sposób można wypromować firmę? Pozycjonowanie, social media, ulotki? Zobacz, co się bardziej opłaca!

Przez lata popularne, dziś odchodzą do lamusa. Tradycyjne nośniki przegrywają walkę z SEO

Tradycyjne narzędzia marketingowe lata swojej świetności świętowały na samym początku XXI wieku. Wówczas ogromną popularnością cieszyły się chociażby papierowe ulotki czy zauważalnie większe plakaty, umieszczane w najbardziej strategicznych punktach konkretnego miasta. Dlaczego takie nośniki zdobywały rzeszę sympatyków wśród polskich przedsiębiorców? Ich ogromną zaletą była oczywiście cena. Stosunkowo niski nakład finansowy umożliwiał docieranie do dziesiątek lub setek Klientów potencjalnie zainteresowanych działalności marki. W kolejnych latach taka reklama traciła na swojej mocy – była skutecznie wypierana przez nowoczesne kampanie w internecie.


Gwoździem do przysłowiowej trumny dla tradycyjnych nośników reklamowych mogło okazać się rosnące zainteresowanie pozycjonowaniem stron w Google. Agencja SEO Inpozycjonowanie oraz wiele innych firm marketingowych umożliwiły docieranie do milionów internautów, każdego dnia odwiedzających najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową na świecie. Dziś z usługi świadczonej przez amerykańskiego giganta korzysta kilkanaście milionów Polaków miesięcznie – żadna inna metoda promowania biznesu nie może pochwalić się takimi zasięgami. Na uwagę zasługuje także fakt, że pozycjonowanie witryn charakteryzuje również atrakcyjna cena za takie usługi. Agencja IN od lat przygotowuje indywidualny cennik, który zaspokoi oczekiwania każdego zleceniodawcy.

Pozycjonowanie stron internetowych a social media. Rywale, czy może biznesowi partnerzy?

Media społecznościowe, w porównaniu z tradycyjnymi nośnikami reklamowymi, są stosunkowo nową metodą na promowanie własnej działalności gospodarczej. Najpopularniejsze kanały zyskały ogromny rozgłos wśród indywidualnych użytkowników, co tylko zachęciło największe korporacje do uruchomienia wielu biznesowych możliwości. W zdecydowanej większości przypadków social media są jednak tylko bezpłatnym dodatkiem, wspierającym różnorodne kampanie marketingowe. Oczywiście, istnieją płatne sposoby na docieranie do nowych Klientów, jednak ich zasięg będzie mocno ograniczony w stosunku do tego, co proponuje skuteczne pozycjonowanie stron. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, ale aktywność w mediach społecznościowych jest jedną z praktyk przy White Hat SEO, czyli dozwolonych metod umożliwiających wspinaczkę na sam szczyt rankingu tworzonego przez Google. Amerykański gigant nigdy nie potwierdził plotek o indeksowaniu stron posiadających popularne kanały społecznościowe, jednak doświadczeni specjaliści SEO doskonale wiedzą, że regularne prowadzone konta są idealnym aspektem wspierającym wizerunek firmy.

Artykuł partnera

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (2)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Izabella
Izabella 14.04.2020, 13:43
Dzięki pozycjonowaniu nasza strona, sklep internetowy jest wysoko w google i o to chodzi, im więcej osób ją zobaczy, wejdzie na nią tym większe prawdopodobieństwo, że coś zamówią ze sklepu. O pozycjonowanie mojego sklepu dbają Zdobywcy Sieci. Zaufałam specjalistom.
areo
areo 01.04.2020, 14:37
Wlasnie dlatego, ze to tak istotna sprawa warto jednak zdac sie na specjalistow. Taki audyt jak http://zakladanie-stron-www.pl… da naprawde duza korzysci bo pozwoli nie tylko uporac sie z witryna internetowa czy portalami spolecznosciowymi, ale rowniez pozytywnie wplynie na wizerunek marki i zmniejszenie kosztow reklamy. Docelowo - przyniesie to wymierny skutek widoczny w targetach sprzedazowych :)

Pozostałe