Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 01:47
Reklama Baner A1 BUDBRAM

Produkt Roku: Lody produkcji własnej z lodziarni BOSKO

Ponad 250 wybornych smaków lodów, które powstają na bazie naturalnych receptur. Codziennie świeże, duże porcje za niewielką cenę. To powody, dla których lodziarnio-kawiarnia BOSKO w Zamościu, której właścicielem jest Maciej Łoś, w sezonie nie narzekała na sprzedaż. Debiut tego produktu na zamojskim rynku doceniamy nominacją do Pereł Biznesu.
Produkt Roku: Lody produkcji własnej  z lodziarni BOSKO

L ody z BOSKO mogą zostać Produktem Roku 2019. Na pewno mają na to duże szanse, jeśli weźmiemy pod uwagę, że tylko w ub. roku, gdy lodziarnio-kawiarnia BOSKO została otwarta w Zamościu przy ul. Rynek 1, lody kupiło tam ponad 40 tys. klientów! 

Na czym polega fenomen lodów BOSKO?.

– Myślę, że klientom odpowiada różnorodność i to, że mają u nas duży wybór. Takiego w mieście nie znajdą nigdzie indziej. Mamy do zaoferowania ponad 250 smaków lodów, więc każdy znajdzie swój ulubiony  – mówi właściciel Maciej Łoś.

Co ważne, wszystkie lody powstają z naturalnych składników, półprodukty firma kupuje u regionalnych dostawców, wspierając przy tym tutejszy biznes, owoce pochodzą z zamojskich hurtowni. Świeże lody prosto z maszyny trafiają do sprzedaży (w witrynie jest 10 smaków, na miejsce sprzedanego trafia zawsze nowy). Porcje są zaskakująco duże, czego nie można powiedzieć o cenach, które zadowalają klientów. Zwykle poszczególne smaki znikają po 1-2 dniach (okres ich przydatności z racji składu bez konserwantów wynosi 14 dni).

Lody są flagowym produktem lodziarnio-kawiarni Macieja Łosia. Najlepiej sprzedają się te, których w innych lodziarniach nie ma – o smaku solonego karmelu, róży i mascarpone z malinami. Na lody pistacjowe są nawet rezerwacje. 

– Jak widać lubimy nowości – komentuje właściciel BOSKO, który w lutym tego roku otworzył drugą lodziarnię w Zamościu, tym razem w Galerii Twierdza. 
W menu BOSKO są także lody dla alergików oraz osób z nietolerancjami pokarmowymi. 

Z oferty lodziarnio-kawiarni przy ul. Rynek 1 korzystają rodziny z dziećmi, uczniowie z pobliskich szkół, a także turyści.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1
Reklama
Reklama
Reklama