Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 01:51
Reklama

E-szpital papieski

W szpitalu papieskim trwa wdrażanie nowego systemu informatycznego. Pacjenci skarżą się na długie kolejki w rejestracji. Dyrekcja szpitala przeprasza za utrudnienia.
E-szpital papieski

Przestarzały 20 letni system zastąpiono nowym. Ryszard Pankiewicz, rzecznik szpitala wyjaśnia, że stary system przestał "komunikować się" z innymi systemami obecnie działającymi na terenie szpitala.

 – Decyzja o jego wymianie była trudna, ale szpital nie miał innego wyjścia. Obecnie wdrażany jest nowy system, którego wszyscy się uczą, a który działa w szpitalu dopiero od 1 stycznia – zauważa rzecznik.

Nowy system zdaniem dyrekcji szpitala jest przyjazny zarówno dla pacjentów, jak i dla pracowników. Ułatwia dostęp do dokumentacji medycznej i wymianę informacji o zdarzeniach medycznych pomiędzy podmiotami leczniczymi. W krótkim czasie wpłynie na zmniejszenie kolejek pacjentów, bo będzie możliwa rejestracja przez Internet.

Cały artykuł dostępny tylko w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Realista 23.01.2020 22:05
Jak zwykle stek kłamstw od pana niedorzecznika, system jest w ogole nie przygotowany do pracy, wdrożenie i wcześniejsze przygotowanie to farsa. Ktoś (dyrekcja, albo ten niezatapialny Pan Dyrektor, albo były do spraw medycznych czy też obecna Pani Dyr.) pewnie obudził się z ręką w nocniku, że przepadną pieniądze na inwestycję w ostatniej chwili, a prawda jest taka, że nie przyłożono się do tego procesu, teraz za bałagan zapłacą pracownicy i pacjenci, a dyrekcja jak zwykle zbierze gratulacje, papier wszystko przyjmie. Może w końcu szpital doczeka się menadżera. Bo do tej pory wszystkie te rankingi, nagrody i sukcesy to były albo za dobre chęci albo po znajomości. No przeciez to tragedia, powinien przeprosić za to co się dzieje, a nie udawać greka, dobrze zarzadzana firma prywatna była by już po wymianie zarządu!!!

Halina 23.01.2020 08:44
Dzięki nowemu 90 -letnia kobieta którą przywiozło pogotowie czekała tylko 5 godzin na swoją kolej. Brawo Wy.

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy GOLDSUN
ReklamaBaner B1 firmy Replika
Reklama
Reklama
Reklama