E-szpital papieski

  • 22.01.2020, 07:39
  • AP
E-szpital papieski
W szpitalu papieskim trwa wdrażanie nowego systemu informatycznego. Pacjenci skarżą się na długie kolejki w rejestracji. Dyrekcja szpitala przeprasza za utrudnienia.

Przestarzały 20 letni system zastąpiono nowym. Ryszard Pankiewicz, rzecznik szpitala wyjaśnia, że stary system przestał "komunikować się" z innymi systemami obecnie działającymi na terenie szpitala.

 – Decyzja o jego wymianie była trudna, ale szpital nie miał innego wyjścia. Obecnie wdrażany jest nowy system, którego wszyscy się uczą, a który działa w szpitalu dopiero od 1 stycznia – zauważa rzecznik.

Nowy system zdaniem dyrekcji szpitala jest przyjazny zarówno dla pacjentów, jak i dla pracowników. Ułatwia dostęp do dokumentacji medycznej i wymianę informacji o zdarzeniach medycznych pomiędzy podmiotami leczniczymi. W krótkim czasie wpłynie na zmniejszenie kolejek pacjentów, bo będzie możliwa rejestracja przez Internet.

Cały artykuł dostępny tylko w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia

AP

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (2)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz Regulamin serwisu Kronika Tygodnia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa) jest administratorem twoich danych osobowych, dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Realista
Realista 23.01.2020, 22:05
Jak zwykle stek kłamstw od pana niedorzecznika, system jest w ogole nie przygotowany do pracy, wdrożenie i wcześniejsze przygotowanie to farsa. Ktoś (dyrekcja, albo ten niezatapialny Pan Dyrektor, albo były do spraw medycznych czy też obecna Pani Dyr.) pewnie obudził się z ręką w nocniku, że przepadną pieniądze na inwestycję w ostatniej chwili, a prawda jest taka, że nie przyłożono się do tego procesu, teraz za bałagan zapłacą pracownicy i pacjenci, a dyrekcja jak zwykle zbierze gratulacje, papier wszystko przyjmie. Może w końcu szpital doczeka się menadżera. Bo do tej pory wszystkie te rankingi, nagrody i sukcesy to były albo za dobre chęci albo po znajomości. No przeciez to tragedia, powinien przeprosić za to co się dzieje, a nie udawać greka, dobrze zarzadzana firma prywatna była by już po wymianie zarządu!!!
Halina
Halina 23.01.2020, 08:44
Dzięki nowemu 90 -letnia kobieta którą przywiozło pogotowie czekała tylko 5 godzin na swoją kolej. Brawo Wy.

Pozostałe