Wielkie zaskoczenie przed nowym otwarciem

  • 8.08.2017, 20:00 (aktualizacja 08.08.2017 11:29)
  • mk
Wielkie zaskoczenie przed nowym otwarciem fot. mk
"Zapiera dech" – billboardy z takim hasłem pojawiły się 1 sierpnia na ulicach Zamościa. Z billboardów patrzą na nas zaciekawieni, zdumieni i czymś nieprawdopodobnie pozytywnie zaskoczeni ludzie. Tak promuje się przed ponownym otwarciem zamojski E.Leclerc.

Trwa kampania promocyjna zamojskiego E.Leclerca. Druga jej odsłona czeka nas 9 sierpnia podczas ponownego otwarcia hipermarketu. Leclerc chce sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów. 

 – Chcemy, by klienci czuli się dobrze w naszym sklepie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wielką odmianę. Tak jak nasze piękne miasto wciąż się zmienia i rozwija, tak i my poczuliśmy się zobowiązani, by nadążać za tempem tych zmian. Dwukrotnie zwiększyliśmy więc nie tylko powierzchnię handlową, dając przy okazji klientom komfortowe warunki zakupów, ale również poszerzyliśmy znacząco nasz asortyment. Tylko jedna rzecz na pewno pozostaje u nas ta sama. Mamy najniższe ceny w Zamościu – podkreśla Henryk Świdnik, prezes zamojskiego E.Leclerca. 

Wielki finał akcji rozpocznie się w środę, 9 sierpnia. To na ten dzień zaplanowano ponowne otwarcie zamojskiego hipermarketu. Dla klientów przygotowano wiele atrakcji, m.in.: niespodzianki, konkursy z nagrodami i fotościankę. 

 – Ta ostatnia propozycja wiąże się z dodatkowym konkursem na najciekawsze portrety z najbardziej zdziwioną miną. To nawiązanie do naszej akcji promocyjnej, która towarzyszy ponownemu otwarciu sklepu. To atrakcja skierowana głównie do młodszego pokolenia oraz rodzin z dziećmi, ale mamy nadzieję, że przypadnie do gustu wszystkim naszym klientom. Tym bardziej, że nagrodą w konkursie są bony towarowe – dodaje prezes Świdnik.

 Akcja medialna towarzysząca ponownemu otwarciu wykorzystuje synergię tradycyjnych i internetowych kanałów komunikacji.

 – Wyróżnikiem reklamy były zdziwione twarze ludzi, nawiązujące do emocji jakie towarzyszą ciekawym i niespodziewanym wydarzeniom. Oczywiście potraktowaliśmy to z przymrużeniem oka. Chodziło nam o żartobliwe przekazanie reakcji, które także dla nas wiązały się z dużą ilością emocji. Przygotowanie nowej odsłony kosztowało nas sporo czasu i wysiłku – tłumaczy Henryk Świdnik.

Na uwagę zasługuję również fakt, że Leclerc to lokalny biznes rodzinny. Właściciele sklepu podkreślają swoje przywiązanie do Zamościa i chętnie wspierają lokalne inicjatywy, takie jak chociażby klub Hetman Zamość. Niewątpliwie pozytywną informacją są również plany zwiększenia zatrudnienia w związku z rozbudową sklepu.

Na czas akcji zaplanowano także wydanie specjalnej gazetki. Jej rozprowadzanie rozpocznie się dokładnie na tydzień przed otwarciem sklepu. Wydana w ciekawej formie gazetka zostanie przekazana mieszkańcom miasta. Wszyscy zainteresowani ofertą mieszkańcy Zamościa wraz z gazetką otrzymają specjalne torby zakupowe wielokrotnego użytku. E.Leclerc Zamość, wychodząc naprzeciw ekologii, gwarantuje ich bezpłatną wymianę w razie zużycia. 

Całkiem nowy zamojski E.Leclerc otwarty zostanie 9 sierpnia.

 

mk
Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

 

Komentarze (1)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Oli
Oli 16.08.2017, 07:24
Słaby sklep

Pozostałe