Twoja reklama w "Kronice Tygodnia" – baner reklamowy czy artykuł sponsorowany?

  • 14.02.2017, 08:00 (aktualizacja 14.02.2017 14:50)
  • amaz
Twoja reklama w "Kronice Tygodnia" – baner reklamowy czy artykuł sponsorowany?
Zaczynasz reklamować swoją firmę w Internecie i potrzebujesz podpowiedzi co wybrać z aktualnej oferty reklamowej "Kroniki Tygodnia"? Zobacz dlaczego warto zdecydować się na baner reklamowy lub artykuł sponsorowany.

Jeżeli zależy Ci na zwiększaniu ilości wizyt na stronie internetowej, którą prowadzisz, zawsze wybieraj baner reklamowy. Ten przekaz będzie konkretny, krótki, a dzięki ciekawej formie graficznej zostanie dostrzeżony przez potencjalnych klientów. Zainteresowanych przekierujemy na Waszą stronę internetową, gdzie znajdą szczegółowe informacje o ofercie i aktualnych promocjach w Twojej firmie.

Aby baner zadziałał tak, jak tego oczekujemy, musimy go odpowiednio przygotować. Co zrobić, by był skuteczny?

1. Zadbaj o jego nowoczesny wygląd. Twój baner powinien wyróżniać się na tle strony internetowej. Ma przecież przyciągać wzrok odbiorców. Biuro Reklamy "Kroniki Tygodnia" ma doświadczenie w produkcji banerów, możesz to po prostu zlecić nam.

2. Nie bombarduj informacjami. Treść zawarta na banerze powinna być zwięzła i ma zachęcać potencjalnego klienta do kliknięcia po więcej informacji. Ważne jest także zaktualizowanie strony, na którą przekierowuje baner.

3. Umieść swój baner reklamowy w miejscu, gdzie zobaczy go najwięcej internautów z regionu. Od kilku miesięcy takim miejscem jest portal kronikatygodnia.pl. Bijemy rekordy w ilości odsłon i użytkowników, dla większości mieszkańców regionu "Kronika Tygodnia" stała się pierwszym źródłem informacji.

Drugą możliwością zareklamowania swojego biznesu w Internecie jest opublikowanie artykułu sponsorowanego. W przeciwieństwie do baneru, można w nim zawrzeć więcej szczegółowych informacji na temat oferowanych usług i produktów. To także doskonały sposób na zaprezentowanie swojej firmy i pochwalenie się jej osiągnięciami. Oprócz tego, każdy artykuł zawiera linki, które przenoszą czytelnika we wskazane miejsca, np. na Twoją stronę internetową, do gazetki promocyjnej czy cennika. A także mogą przekierować na forum, do galerii zdjęć albo nagrań video. Możliwości jest naprawdę sporo. Wystarczy wybrać te, które będą odpowiadać potrzebom danego artykułu.

Jak jednak sprawić, by odbiorcy przeczytali tekst do końca?

1. Artykuł musi być dostosowany do potencjalnego odbiorcy. Powinien rozbudzić jego ciekawość i ją zaspokoić. Nie masz u siebie osoby potrafiącej stworzyć taki artykuł? W takim razie zleć jego napisanie dziennikarzom "Kroniki Tygodnia".

2. Do tekstu warto dodać zdjęcia przykuwające uwagę. Dzięki temu potencjalny klient zainteresuje się tematem przed przeczytaniem materiału.

3. Umieść go w mediach, z których informacje czerpią potencjalni klienci. Najlepszym wyborem będzie "Kronika Tygodnia", jesteś jednocześnie w gazecie drukowanej i w Internecie.

Już wiesz jak działa baner reklamowy i artykuł sponsorowany. Teraz sprawdź ile to kosztuje. Skontaktuj się telefonicznie z pracownikami Biura Reklamy: nr tel. 669 494 080 – Kamila Duszejko, kierownik Biura Reklamy, 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy  albo odwiedź naszą redakcję.

Przeczytaj także:

------> Jak dobrze zareklamować swoją firmę w Zamościu?

------> Dlaczego warto reklamować się w naszym portalu? Poznaj 5 argumentów na TAK!

 

 

amaz
Podziel się:
  • TAGI:

 

Pozostałe